Magdalena Sroda

1. Data: 2010-05-17 11:32:42

Temat: Magdalena Sroda
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Sroda czesto stara sie byc glosem lewicy, feministek, itd. itd.
Sam jej czesto nie rozumiem, mam wrazenie ze to osoba coraz bardziej
nawiedzona.

Jakies ogromne emocje, ktorymi Pani Sroda epatuje.
np. Komorowskiego ocenia tak:

"nieprzemakalnym na krytykę, rubasznym obrońcą starego patriarchalnego
porządku, który nic w Polsce nie zmieni. Będziemy - jak zawsze - wspominać
powstania, budować pomniki, zabijać zwierzęta, szczycić się rodziną, dawać
ile się da na Kościół, chodzić na mecze i celebrować politykę rozumianą jako
"ważne zadanie dla ważnych mężczyzn", którzy wspominają, zabijają, szczycą
się, celebrują i kibicują. "

Komor. mozna krytykowac, ale zeby takie farmazony wypisywac?
To juz cieszyc sie rodzina nie mozna? Na mecze chodzic?

Mam wrazenie ze Sroda z roku na rok coraz bardziej ulega emocjom,
ktore biorą górę nad trzezwym spojrzeniem na rzeczywistosc.
Fundamentalizm Srody?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,95834,title,Fatalny-star
t-kampanii-Komorowskiego,wid,12273966,wiadomosc.html
?ticaid=1a2e5

2. Data: 2010-05-17 11:46:22

Temat: Re: Magdalena Sroda
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Fundamentalizm Srody?
>

> http://wiadomosci.wp.pl/kat,95834,title,Fatalny-star
t-kampanii-Komorowskiego,wid,12273966,wiadomosc.html

Bo faktem jest Duchu, że kampania jest teraz kampanią na wizerunki
patriotyczno-ojczyźniane. Zarówno Twój ukochany Prezio, jak i mój
nie-ukochany Komor... są jak dwie krople wody.
A ja kicham na takie wizerunki rodem z XVIII wieku. Nie wciągnę na siebie
krynoliny i nie będę latać z patriotycznymi pieśniami na ustach, bo po
prostu nie. Nie ten czas, nie ci ludzie.
Stąd kampania, obydwie kampanie są chybione.
Może kampania Prezia jest bardziej trafiona, bo skierowana do elektoratu
siedzącego korzeniami w głębokiej przeszłości.
Ale co mają zrobić ludzie zdecydowani żyć teraźniejszością, tu i teraz, a
nie przeszłością?
Znowu wybiorą mniejsze zło...
I tak w kółko.

MK

3. Data: 2010-05-17 11:52:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> [...]
> Fundamentalizm Srody?
>

> http://wiadomosci.wp.pl/kat,95834,title,Fatalny-star
t-kampanii-Komorowskiego,wid,12273966,wiadomosc.html

Nie......... to wypowiedź rozsądku ,w sprzeczności do twojego
emocjalnego pienia na rzecz Kaczki_Stalinka i tej komuszej bolszewi
złożonej z jadu i nienawiści, którą tu uprawiasz.

4. Data: 2010-05-17 11:54:23

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Ale co mają zrobić ludzie zdecydowani żyć teraźniejszością, tu i teraz,
> a nie przeszłością?
> Znowu wybiorą mniejsze zło...

Wlasnie. Tyle, ze wybory prezydenckie nie sa az tak wazne, jak
parlamentarne.
I.

5. Data: 2010-05-17 12:05:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hsraps$7lf$3@inews.gazeta.pl...

> Wlasnie. Tyle, ze wybory prezydenckie nie sa az tak wazne, jak
> parlamentarne.
> I.

Oj są ważne.
Znowu będą te awanturki poniżej krytyki, niepodpisane ustawy?
Weź..... Jak ja nie lubię bezsensownych awantur i kłótni.

MK

6. Data: 2010-05-17 12:12:07

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Wlasnie. Tyle, ze wybory prezydenckie nie sa az tak wazne, jak
> parlamentarne.

One teraz raczej jak wolna elekcja.
http://minakowski.pl/jaruzelskiemu-o-22-proc-blizej-
do-komorowskiego-niz-do-kaczynskiego/
http://minakowski.pl/janusz-korwin-mikke-tez-ma-koli
gacje-z-kaczynskim-komorowskim-jaruzelskim-i-janem-p
awlem-ii/

Qra, ciekawe, kogo jeszcze się dokopią, i u kogo

7. Data: 2010-05-17 12:19:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> [...]
> Znowu będą te awanturki poniżej krytyki, niepodpisane ustawy?
> Weź..... Jak ja nie lubię bezsensownych awantur i kłótni.

No, jak Jarus wygra, to tak bedzie, niestety. Gadalam ostatnio z kims,
kto sie wychowal z blizniakami na jednej ulicy. Bracia zawsze razem
knuli, od dzieciaka. Ich matka skarzyla do rodzicow na inne dzieci.
Fakt, ze byli malymi knujacymi denuncjatorami nie przysparzal im
przyjaciol - nikt ich nie lubil i ciagle zgarniali w***dol. Teraz sie
mogli odegrac za swoje przegrane dziecinstwo. Nie nalezy tez zapominac,
na czyich teoriach sie wychowali - pisali przeciez prace megisterskie z
dziel Lenina. I wlasnie tak postepuja, jak sie wtedy nauczyli - czlowiek
nie jest wazny, wazna jest rewolucja.
I.

8. Data: 2010-05-17 12:45:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 May 2010 13:32:42 +0200, Druch napisał(a):

> Mam wrazenie ze Sroda z roku na rok coraz bardziej ulega emocjom,
> ktore biorą górę nad trzezwym spojrzeniem na rzeczywistosc.
> Fundamentalizm Srody?

Nie, po prostu klima. Z którą sobie kobieta absolutnie nie radzi.

9. Data: 2010-05-17 12:46:58

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 14:45, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie, po prostu klima. Z którą sobie kobieta absolutnie nie radzi.

lepsza "klima" od zdewocenia

J-23 itede...

10. Data: 2010-05-17 12:54:53

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> [...]
> siedzącego korzeniami w głębokiej przeszłości.
> Ale co mają zrobić ludzie zdecydowani żyć teraźniejszością, tu i teraz, a

Komorowski z wizerunkiem z XVIII wieku??

Mam zupeleni inne wrazenie o tym wszystkim, mianowicie takie.

Polacy, jako wyborcy traca kontakt z rzeczywistoscia.
Sterowani sa przez emocje, przez medialne nagonki medialne.
Emocje, ktore zaczynaja przeslaniac rzeczywisosc.
Byc moze manipulacja medialna jest coraz skuteczniejsza..
A moze to po prostu pokolenie Wojewodzkiego i Dody.

W kazdym razie nagle Komorowski okazuje sie kims z rodem z XVIII.
Albo okazuje ze skoro PO podwyzsza podatki a mialo obnizac - ale to dobrze,
ze podwyzsza bo przeciez kryzys.
Albo ze Walesa ktory byl chlopkiem z siekiera, teraz jest bohaterem.
Tak samo Kiszczak.
Albo Buzek kiedys stereowany z tylnego siedzenia, nagle jest Mezem Stanu.
Albo przeciwnicy Euro ktorzy mieli byc ciemniakami z zascianka,
nagle okazuje sie ze Euro nie jest korzystne.

itd. itd.

Ludzie sa miotani od bandy do bandy i nie wiadomo wedlug jakiego klucza.
Pojawia sie nagle "autorytet", jak Sroda,
ktory cos tam bełkotnie BK z XVIII wieku i ludzie to powtarzaja.

brak np. zupelnie pogladow politycznych BK i jego programu.
To ludzi nie interesuje :)
Zreszta program, obietnice (slynne 180 obietnic premiera) i
tak zupelnie nie sa realizowane!
To NA CO ludzie glosowali? Nie wiadomo :)

albo jak np. ze nie nalezy ujawniac szczegolow katastrofy Smolenskiej
bo to niebezpieczne dla sledztwa.

----
Podumowujac:
Rzadza hasla - belkotki emocjonalne oraz masa ciagana tymi emocjami,
rodzaju "zamordowany notebook". Smutne.
No i narasta agresja i fundamentalizm.
Zreszta u Srody to też widac - byleby nawrzucac przeciwnikowi.

Druch

Straciłam dystans...
To straszne, policja w Kielcach odwozi ludzi do domu,bo boi się o ich bezpieczeństwo.Pamięta cie" Mechaniczą Pomarańcze"gdzie władza w tym wypadku Pis staneła po stronie zbrodniarzy???
O zdradach tomy napisano...
Solidarność rodzinna [długie]
przyczyny cierpienia