Meska sprawa !

1. Data: 2005-02-14 01:13:17

Temat: Meska sprawa !
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze pomozecie ?....

Sprawa wyglada tak ... wczoraj postanowilem ze swoja dziewczyna
przykombinowac a ze probowalismy pierwszy raz
(oczywiscie jako para) to skoczylo sie nieciekawie !!... cos mnie zabolalo
a pozniej w domu stwierdzilem ze tzw. wiezadelko
mi sie urwalo heh ..... teraz nie wiem co robic ? jak to goic i czy
dopuscic to zrosniecia czyt nie ? (urwalo sie zaraz przy zoledziu)

z gory dziekuje za pomoc !!!

2. Data: 2005-02-14 03:08:41

Temat: Re: Meska sprawa !
Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2005 02:13:17 +0100, Adrian napisał(a):

> Moze pomozecie ?....

Pomożemy!

> (...) wczoraj postanowilem ze swoja dziewczyna przykombinowac (...) cos
> mnie zabolalo a pozniej w domu stwierdzilem ze tzw. wiezadelko mi sie
> urwalo (...) jak to goic i czy dopuscic to zrosniecia czyt nie ? (urwalo
> sie zaraz przy zoledziu)

goić tego nie musisz, bo zagoi się samo. okolica jest doskonale
unaczyniona, więc problem powinien zniknąć w ciągu kilku dni.

jeśli nie krwawi, to dobrze; nie musisz stosować jakichś specjalnych
opatrunków, wystarczy utrzymywać okolicę w czystości (szare mydło
jest najlepsze w tej sytuacji) i powstrzymać się od "kombinowania" do
czasu wygojenia.

gdyby krwawiło trzeba by to ucisnąć dość mocno jałowym opatrunkiem
na trzy minuty (nie mniej, nie więcej) w razie dalszego krwawienia lub
gdyby problem się powtarzał - poproś o pomoc urologa urologa.

pozdrawiam,
piotr

ps. na wypadek gdyby się miało (odpukać) przydać jeszcze
kiedyś: wędzidełko i żołądź, tak to się ładnie nazywa

3. Data: 2005-02-14 06:25:01

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie dzieki ;)

Ale ma sie to zrosnac ze soba czy goic to tak rozerwane ?
bo slyszalem ze jak sie zrasta to sie to skraca i sa jeszcze wieksze jajca

Pozdro !!

4. Data: 2005-02-14 07:20:08

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ma sie to zrosnac ze soba czy goic to tak rozerwane ?
> bo slyszalem ze jak sie zrasta to sie to skraca i sa jeszcze wieksze jajca

DOKŁADNIE.
Walisz do urologa. NATYCHMIAST.

pzdr
LN

5. Data: 2005-02-14 08:08:50

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> DOKŁADNIE.
> Walisz do urologa. NATYCHMIAST.

eee, tam. Myślę, że nie ma co histeryzować. Jak kolega wcześniej napisał jak
nie ma lub dało się opanować krwawienie to dbać o higienę i samo się zagoi -
moim zdaniem właśnie takie zerwane. Miałem to samo i wszystko działa jak
należy, a nawt lepiej :))

pzdr greo

6. Data: 2005-02-14 08:46:49

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zagoi -
> moim zdaniem właśnie takie zerwane. Miałem to samo i wszystko działa jak

U Ciebie jest lepiej, a u Niego może się zagoić i skrócić.
Potem ponownie się zerwie... i znowu skróci.
Tak nie można, to może doprowadzić do powikłań.

pzdr
LN

7. Data: 2005-02-14 08:49:09

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz nie krwawi :) opanowne pozatym dzis mija 36h od wypadku take jeszcze
jest swierze..
o higiene dbam jak cholera takze git .. Postanowilem zeby sie nie zroslo
tylko podlozylem platek bawelniany (taki do twarzy) zmoczony woda zeby sie
nie zasyfilo i ladnie zagoilo ...
ale dalej nie wiem czy ma sie to zrosnac czy zagoic zerwane ??

8. Data: 2005-02-14 08:55:23

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2005 08:20:08 +0100, L&N lab napisał(a):

> [...]

zagoi się tak, jak będzie chciało, delikatny masaż przy myciu
zapobiegnie powstaniu blizny i jakiegokolwiek przykurczu, więc na
większe jajca nie licz specjalnie... :)

> DOKŁADNIE.
> Walisz do urologa. NATYCHMIAST.

nie WAL do nikogo i niczego!! (urolodzy śmieją się, gdy ktoś
przychodzi do nich z taką sprawą, zwłaszcza niekrwawiącą już -
natura poradzi sobie doskonale, zobaczysz)

pozdrawiam,
piotr

9. Data: 2005-02-14 09:08:49

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2005 09:46:49 +0100, L&N lab napisał(a):

> [...]
> Potem ponownie się zerwie... i znowu skróci.
> Tak nie można, to może doprowadzić do powikłań.

napisz: co twoim zdaniem zrobi urolog? w jaki sposób uchroni pechowca
przed "skróceniem i ponownym zerwaniem"?

piotr

10. Data: 2005-02-14 09:14:27

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2005 09:49:09 +0100, Adrian napisał(a):

> ale dalej nie wiem czy ma sie to zrosnac czy zagoic zerwane ??

jeśli nie boli i nie dokucza lepiej goić się będzie to przy odciągniętym
napletku - może to trwać trochę dłużej (bo będzie stale pociągane
niestety), ale za to przy lepszym dostępie tlenu, czyściej

pozdrawiam
piotr

Wzory recept oraz skierowań
Nawykowe zwichnięcia stawów