Męski problem ze swędzącym napletkiem :(

1. Data: 2004-08-28 02:18:36

Temat: Męski problem ze swędzącym napletkiem :(
Od: "m40" <m40a1usuń "usuń"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pewien problem z moim członkiem otóż jakieś 7 dni temu zauważyłem, że
zewnętrzne zakończenie napletka jest nadwrażliwe na dotyk, podczas którego
czułem coś jakby pieczenie, lekki ból. W miarę rozwoju sytuacji zacząłem
odczuwać pieczenie i swędzenie po wewnętrznej stronie skóry napletka i na
żołędziu. Przy dotyku było wyraźnie czuć, że żołądź jak i wewnętrzna skóra
napletka jest nadwrażliwa na dotyk. Nie dopatrzyłem się jak na razie żadnych
innych objawów. Niestety przez 7 dni nie mogłem skontaktować się z lekarzem
ponieważ byłem w delegacji która potrwa jeszcze dwa dni. Czas mija a objawy
jakby częściowo ustąpiły. Po zewnętrznej stronie skóry napletka nic już nie
odczuwam, natomiast czuję nadal pewien dyskomfort po jego wew. stronie i na
żołędziu, minimalne prawi e nie odczuwalne pieczenie i lekkie swędzenie i
jakby mrowienie. Nie wiem co z tym zrobić, zostawić i czekać aż minie czy
udać się do lekarza? Dermatologa czy urologa? Dodam jeszcze że nie miałem w
ostatnim czasie żadnych kontaktów seksualnych. A o higienę dbam należycie.

Pozdrawiam

C1

2. Data: 2004-08-28 16:23:25

Temat: Re: Męski problem ze swędzącym napletkiem :(
Od: "Heler" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pewien problem z moim członkiem otóż jakieś 7 dni temu zauważyłem, że
> zewnętrzne zakończenie napletka jest nadwrażliwe na dotyk

Moze polales malego zbyt goraca woda?

3. Data: 2004-08-28 21:46:49

Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odczuwać pieczenie i swędzenie po wewnętrznej stronie skóry napletka i na

moze grzybica? Idz do dermatologa.
--
Olleo

4. Data: 2004-08-29 00:30:28

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

olleo wrote:

> moze grzybica? Idz do dermatologa.

Mógł tez uaktywnić sie herpes. Tak jest, idź do dermatologa.

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

5. Data: 2004-08-30 00:34:11

Od: "m40" <m40a1usuń "usuń"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mógł tez uaktywnić sie herpes. Tak jest, idź do dermatologa.

Możliwe kilka dni wcześniej odwiedziłem juz dermatologa z dwoma pęcherzykami
w obrębie "pasa" tj. tam gdzie zawsze jest pas od spodni :) przypisał maść i
płyn do przemywania, ale na błonie śluzowej napletka nie mam żadnych
pęcherzy. A pęcherze na z tułowia zniknęły.

"kluska w gardle"
czy od wstrząsu można stracić wzrok?
Sobotta
trzęsąca się ręka