Metoda na cellulit

1. Data: 2004-04-21 07:33:05

Temat: Metoda na cellulit
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może nie odkryję Ameryki, ale spytam: czy owijacie się folią stosując
kremy na cellulit?
Tak mi doradziła wczoraj konsultantka Avonu. Wczoraj tak zrobiłam
rozpoczynając stosowanie drugiego opakowania na cellulitis i widzę ogromną
różnicę w działaniu i w efektach.
--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-04-21 08:48:49

Temat: Re: Metoda na cellulit
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:c6583i$lt5$1@inews.gazeta.pl...
> Być może nie odkryję Ameryki, ale spytam: czy owijacie się folią stosując
> kremy na cellulit?

Ja nie owijam. Smaruje sie rano, po prysznicu porannym, potem biegam po domu
w bieliznie, by mazidlo sie wchlonelo-stosuje teraz Liposyne Vichy.

. Wczoraj tak zrobiłam
> rozpoczynając stosowanie drugiego opakowania na cellulitis i widzę ogromną
> różnicę w działaniu i w efektach.
> --
A moglabys przyblizyc mi, na czym polega ta roznica i efekty?
Hafsa(nie wierzaca,ze cos na celulit moze jeszcze pomoc)

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-04-21 09:03:13

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moglabys przyblizyc mi, na czym polega ta roznica i efekty?
> Hafsa(nie wierzaca,ze cos na celulit moze jeszcze pomoc)

Ogólnie jest tak, że wyzużyłam jedno opakowanie kremu Avonu (2 x dziennie
przez 2 tygodnie) i po wczorajszej sesji foliowej widzę i czuję różnicę. Też
się smarowałam tak jak Ty.
Smaruje się "zainfekowane" miejsca kremem, po kąpieli, gimnastyce, w każdym
razie na rozgrzane ciało i zawija się w folię aluminiową błyszczącą stroną
do środka. Ja sobie najpierw owijam nogi, potem przyklejam zwyczajnie
kawałek do siedzenia i kładę się na plecach, a potem jeszcze przyklejam
sobie folię na brzuch. I tak się robi na jakieś pół godziny - 45 minut co
drugi dzień 10 razy (czyli łącznie 20 dni), potem 10 dni przerwy i w razie
potrzeby kurację powtórzyć w całości albo w połowie (czyli 10 albo 5 "sesji"
co drugi dzień).
Ponoć pod folią krem działa "bardziej", do mnie to przemawia, bo przecież
część maseczek na włosy jest zawijana potem w folię, tak samo balejaż, u
kosmetyczki ponoć przy zabiegach odchudzających też się owija.
Wyszczypało mnie bardzo, czuć było działanie kremu, najpierw robi się bardzo
zimno i szczypie. Krem mocno schładza skórę, która, aby wrócić do swojej
temperatury spala nagromadzoną glukozę - tak tłumaczyła mi konsultantka.
W każdym razie byłam mile zaskoczona tym, jaką gładką skórę miałam dziś rano
w rejonach uprzednio owiniętych, więc będę się zawijać dalej.

Pozdrawiam

Kinga ofoliowana

1. Data: 2004-04-21 09:31:52

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn wrote:
> Być może nie odkryję Ameryki, ale spytam: czy owijacie się folią
> stosując kremy na cellulit?

Nie, bo to zbyt czasochłonne.

> Tak mi doradziła wczoraj konsultantka Avonu. Wczoraj tak zrobiłam
> rozpoczynając stosowanie drugiego opakowania na cellulitis i
> widzę ogromną różnicę w działaniu i w efektach.

I jaką folią się owijasz? Taką zwyczajną? Rozumiem, że ten krem to
avonowski? :-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-21 09:34:15

Od: "Kasia Łomańczyk" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał w wiadomości news:c6583i$lt5$1@inews.gazeta.pl...
> Być może nie odkryję Ameryki, ale spytam: czy owijacie się folią stosując

Kiedyś też to słyszałam, ale ja to nie mam czasu na takie czary-mary ;)
Inna sprawa, że metoda owijania folią po posmarowaniu czymkolwiek zawsze się
sprawdzała. Tak działają kremy do rąk, ja np. po świątecznych porządkach
zawsze na noc robię dłoniom regenerację: posmarowane kremem /grubo bo
oszczędność nie zawsze jest cnotą ;)/ dłonie wkładam w foliowe jednorazowe
rękawiczki a na to jeszcze zwykłe rękawiczki, z tych najtańszych po 5 zł.
Rano dłonie są jak nowe :)
Ponoć można też tak robić ze stopami, tylko rękawiczki foliowe zastąpić
woreczkami, a na to skarpetki oczywiście, nie rękawiczki. ;)
Pzdr

1. Data: 2004-04-21 09:35:11

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jaką folią się owijasz? Taką zwyczajną? Rozumiem, że ten krem to
> avonowski? :-)
>
> Ligeia

Tak, avonowski. Nie wiem, co rozumiesz przez zwyczajną, ja się owijam
aluminiową.
Wieczorem. Przed snem :)

1. Data: 2004-04-21 09:37:44

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponoć można też tak robić ze stopami, tylko rękawiczki foliowe zastąpić
> woreczkami, a na to skarpetki oczywiście, nie rękawiczki. ;)
> Pzdr

No właśnie, folia aluminiowa, czy ta przezroczysta? Czy to jest wszystko
jedno czy nie?
Piszesz o przezroczystej, że działa, aluminiowa uważam, że też się
sprawdziła wczoraj, więc jak to jest? :)

1. Data: 2004-04-21 09:54:00

Od: "Kasia Łomańczyk" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:c65fda$2p4$1@inews.gazeta.pl...
> No właśnie, folia aluminiowa, czy ta przezroczysta? Czy to jest wszystko
> jedno czy nie?

Ja słyszałam o przezroczystej, takiej jak do kanapek, najlepiej tej
najtańszej marki np. Leader Price, bo sporo tego schodzi.
Ale podejrzewam, że aluminiowa działa tak samo, przecież to chodzi o to,
żeby owinąć czymś ciało i żeby się krem lepiej wchłaniał, zamiast wycierać w
ubranie albo pościel.

1. Data: 2004-04-21 12:55:50

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aluminiowa nie przepuszcza tyle ciepła na zewnątrz co zwykła. Tak na zdrowy
rozum.

Edyta

Użytkownik "Kasia Łomańczyk" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c65g7b$loa$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2004-04-21 16:54:26

Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedno czy nie?
> Piszesz o przezroczystej, że działa, aluminiowa uważam, że też się
> sprawdziła wczoraj, więc jak to jest? :)

Ja używałam tej przezroczystej spożywczej, ale troszkę
inaczej - tzn. smarowałam ciałko, owijałam się szczelnie aż po
cycki ( a czasami nawet z cyckami ;) - i 45 minut intensywnych
ćwiczeń. Efekt super, a woda lała się jak z gabki ;).
Właśnie chcę do tego wrócić, bo to ma dobre
właściwości odchudzające.

- cloudic -

Krem na schudniecie
Koniec sklepów wolnocłowych