Re: Mez Tapisseriewolle ???

Data: 2002-02-06 21:13:35
Temat: Re: Mez Tapisseriewolle ???
Od: Maciachowa <m...@w...pl>

Dnia Mon, 4 Feb 2002 13:50:29 +0100, "Anula" <a...@p...onet.pl>
napisał(a):

>No to zazdroszcze. Robie zakupy na Sniadeckich, w Warszawie. Kiedys musialam
>pania ekspedientke przekonywac niemal sila, zeby sprawdzila czy maja

Wiesz co? Nie rob tam zakupow, moze i inni sie zniechceca i tuptajaca
Pani bedzie zmuszona sie usmiechac?
Ja do tej pory trafilam na dwa sklepy "robotkowe" i moge je smialo
polecic.
1. w Pabianicach - tylko haft i tylko Anchor - ale pomoc ekspedientki
rewelacyjna. Sama wyszukujesz muliny i nici jak chcesz, albo podajesz
pani numery DMC a ona to sprawdza w tabeli przeliczeniowej na muline
Anchora i jeszcze do tego doszukuje taki kolor welny Anchor - bo to
lubie bardziej - wyszywanie welna.
2. w Zdunskiej Woli - niestety nie ma samoobslugi w doborze kolorow,
ale ekspedientek jest kilka w malym sklepiku i wyszukuja odpowiednie
odcienie muliny. Jak szukalam roznych welen szarosci - do wyszycia
czarno-bialej fotografi swojej corki (ciagle sie wyszywa ;-))) to
same zaproponowaly mi wyszukiwanie w pudle "tanich pojedynczych"
motkow welny, cobym oszczedzila troche. Co wiecej - mozna tam sobie
kupic gotowe zestawy do haftu , ktore sa zamawialne przez 'Kram z
robotkami", czyli cos dla tych co nie lubia kupowac wysylkowo- tylko
dokladnie obejrzec towar. Tak sie zdecydowalam na nici do
szydelkowania "Monika" o niebo lepsze od Ariadny i mimo ze cieniutkie
- splot maja fantastyczny.

Polecam oba te sklepy - Pabianice ul Zamkowa sklep 'Folklor" (na tzw
duzym skrecie)
i Zdunska Wola , ul Koscielna (naprzeciwko kosciola)

w Lodzi nie udalo mi sie trafic na dobrze zaopatrzony sklep z mila
obsluga. Albo dobrze zaopatrzony z bylejaka obsluga, albo kiepsko
zatowarowany i ekspedientka zachwycajaco uprzejma
A juz szczytem szczytow byl niegdys sklep firmowy Ariadny - to byl
przeboj. Trzy kobiety siedzialy za regalami sklepowymi i nie chcialy
wyjsc do klienta. Jak juz jednak je poprosilam (po paru minutach
oczekiwania) to kazaly mi podawac numery mulin, ktore chce kupic.
Niestety nie bylam dostatecznie przygotowana do tych zakupow i nie
mialam spisanej calej kolorowki muliny Ariadny :-))) sklep ten
zostal........zlikwidowany. A moze jest gdzies przeniesiony?????
Chociaz dzial marketingu w Ariadnie niezwykle mily i uprzejmy -
przyslali mi kiedys przeliczniki niektorych mulin na Anchor i
odwrotnie - szkoda ze tak nietrafiona obslytowce.

Pozdrawiam
Maciachowa
--
m...@w...pl