Re: Mężczyzna a zdrada C.D.

1. Data: 2003-02-25 19:45:28

Temat: Re: Mężczyzna a zdrada C.D.
Od: "Anna" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:b3fol9$2o0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> To nie tak....
> Ale nie chcę też dowiedzieć się o zdradzie ostatnia...
>
> I co Wy na to???
>
> Bo ja spać nie mogę...

ewidentna zdrada moim zdaniem ,a sorry ale prawdopodobienstwo jest duze!

anna maria>

1. Data: 2003-02-26 13:00:51

Od: "Gandalf" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <m...@x...wp.pl> wrote in message

> Użytkownik "Joanna" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> >
> ewidentna zdrada moim zdaniem ,a sorry ale prawdopodobienstwo jest duze!
To dobrze,ze napisalas "_moim_" zdaniem...Nie znasz go.Wybacz,ale czesto
tacy faceci bywaja wierniejsi od tych, ktorzy powodzenia nie maja,
a ktorym raz sie zdarzy,ze ktos sie nimi zainteresuje...

1. Data: 2003-02-27 10:37:04

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> ewidentna zdrada moim zdaniem ,a sorry ale prawdopodobienstwo jest
duze!

Po tym co napisał d.v. jedyne co mogę poradzić - jak już nie śpisz -
to niech on też nie śpi (jak nie pośpi - a pokocha - nocy kilka to na
baby patrzeć nie będzie mógł ;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-02-27 16:06:29

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gandalf <s...@p...fm> napisał(a):
> To dobrze,ze napisalas "_moim_" zdaniem...Nie znasz go.Wybacz,ale czesto
> tacy faceci bywaja wierniejsi od tych, ktorzy powodzenia nie maja,
> a ktorym raz sie zdarzy,ze ktos sie nimi zainteresuje...

I to racja, choc czestotliwosc zdrad nie idzie w parze IMO z pieknem i
popularnoscia danej osoby, ale z jego/jej brakiem poczucia wlasnej wartosci.

Tu wydaje mi sie, ze nie jest to kluczem do "zagadki" - Joanna pokochala go
takim, jaki byl - krolem i lwem, akceptowala ten stan zeczy. Pytanie jest,
dlaczego jego zachowanie w stosunku do niej sie zmienilo? Mniej sms'ow,
zdenerwowanie, gdy ona go pyta o ochlodzenie stosunkow. Dla mnie, to albo pan
Lew Ja zdradza, choc bardziej prawdopodobne jest, ze Lew szuka wrazen
(stalosc uczuc Joanny moze go nudzi?), albo tez czuje, ze wlada jej uczuciami
i przestal sie starac.

Pozdrawiam
Hania

1. Data: 2003-02-27 21:00:38

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śpimy już razem ;))

Pozdrawiam!

--- Joanna ---

1. Data: 2003-02-27 21:05:39

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" news:b3lua7$qi8$1@atlantis.news.tpi.pl
> Śpimy już razem ;))

Człowiek wysypia się najlepiej gdy jest sam w łóżku...

1. Data: 2003-02-28 06:32:21

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Śpimy już razem ;))

Śpicie?? ;-//
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-02-28 06:34:10

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Człowiek wysypia się najlepiej gdy jest sam w łóżku...

To zależy po co śpisz. Jeżeli po to by nie myśleć to rzeczywiście
najlepiej samemu - jeśli po to by mieć nowe siły do życia i móc
patrzeć z radością na świat od samego świtu to nie.

Pozdrawiam
Qwax

Pomocy-rozpacz!!
Re: Pomoc specjalistyczna dla bezrobotnego
Czy to prekognicja..?
Re: sztuczna inteligencja
Re: nierzeczywistosc, mania, rzeczywistosc i milosc