Miała baba pecha

1. Data: 2009-09-18 10:33:33

Temat: Miała baba pecha
Od: "Scania-Tuning" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Funkcjonariusze CBŚ zatrzymali pracownicę
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

http://wiadomosci.onet.pl/2045388,11,item.html

2. Data: 2009-09-18 12:07:51

Temat: Re: Miała baba pecha
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scania-Tuning" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> Funkcjonariusze CBŚ zatrzymali pracownicę
> Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
>
> http://wiadomosci.onet.pl/2045388,11,item.html

No cóż - tak to już wygląda w socjalizmie. Wszyscy kradną, raz na jakiś czas
kogoś złapią.

A wystarczyło by zlikwidować PFRON, a pieniądze przeznaczane na jego
utrzymanie i działalność zostawić ludziom w portfelach...

To oczywiście dotyczy wszystkich państwowych funduszy i agencji.

LM

3. Data: 2009-09-19 06:19:56

Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż - tak to już wygląda w socjalizmie. Wszyscy kradną, raz na jakiś
> czas kogoś złapią.

Nie wiem czy jest tu jeszcze ktos pamietajacy jak pisalem o przekretach w
PHU COMPLEX z Poznania. Aktualnie sprawa jest juz w poznanskim sadzie. 3
sierpnia zeznawalem jako swiadek.

> A wystarczyło by zlikwidować PFRON, a pieniądze przeznaczane na jego
> utrzymanie i działalność zostawić ludziom w portfelach...

To znaczy pracodawcom, a nie tym ktorzy ich potrzebuja ale ich nie dostana
bo nikt nie chce ich zatrudnic

Leszek

4. Data: 2009-09-19 09:39:26

Od: "Scania-Tuning" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>
napisał w wiadomości news:h91tas$6m2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> To znaczy pracodawcom, a nie tym ktorzy ich potrzebuja ale ich nie dostana
> bo nikt nie chce ich zatrudnic

znajac zycie to tak by sie z pwnoscia stalo :-)

pozdr.SCT

5. Data: 2009-09-19 10:33:15

Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znajac zycie to tak by sie z pwnoscia stalo :-)

Kolega LM jest niepelnosprawnym, ale ma wlasna firme dlatego wypowiada sie z
pozycji pracodawcy. Ja pracowalem w kilku firmach i wiem, ze pracodawcy
zarobili na mnie wielokrotnie wiecej niz moja pensja a i tak byli zli, ze
dali sie namowic na zatrudnienie ON.

Leszek

6. Data: 2009-09-21 08:00:54

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zarobili na mnie wielokrotnie wiecej niz moja pensja a i tak byli zli, ze

To nie do końca tak.

Po pierwsze - składki to koszt dla przedsiębiorcy, a koszt tak czy inaczej
przerzuca się wcześniej czy później na klienta. Więc to co jesteś na plus
przy zatrudnieniu, to jesteś na minus przy zakupach, jako konsument.

Po drugie - można znaleźć co najmniej kilka metod, przy których nie ma
potrzeby powoływać extra funduszy, z super-extra biurokracją, a skutek
będzie podobny. No ale parę tysięcy kolesio-etatów każda ekipa rządząca
byłaby w plecy. A tu przecież o to przede wszytkim chodzi.

Po trzecie - to jest kolejny element segregujący pracowników na ON i nie-ON,
stojący w poprzek podziałowi wg kwalifikcji i szeroko rozumianej integracji
społecznej ON, że nie wspomnę o aspektach psychologicznych samych ON.

LM

7. Data: 2009-09-21 08:35:17

Od: El Brujo <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

LM pisze:
> Po drugie - można znaleźć co najmniej kilka metod, przy których nie ma
> potrzeby powoływać extra funduszy, z super-extra biurokracją, a skutek
> będzie podobny.

A nawet zdecydowanie lepszy i to bez żadnych dodatkowych kosztów
społecznych - np. w wielu stanach USA jest preferencja zatrudniania ON w
administracji stanowej. Jak patrzę na biurwy siedzące w naszych
urzędach, to nie widzę niczego, czego by nie mogli na ich miejscu robić ON.

--
Nigdy nie byłem w Londynie.

8. Data: 2009-09-21 15:08:37

Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "El Brujo"
> A nawet zdecydowanie lepszy i to bez żadnych dodatkowych kosztów
> społecznych - np. w wielu stanach USA jest preferencja zatrudniania ON w
> administracji stanowej. .

Ale to jest podzial na pracownikow ON i nie ON, ktorego kolega LM nie
toleruje. Ja tez uwazalem go za niepotrzebny dopiki nie przekonalem sie, ze
pracodawca nie chce mnie nie ze wzgledu na brak kwalifikacji tylko ze
wzgledu na moj stopien niepelnosprawnosci.

9. Data: 2009-09-21 20:34:16

Od: Sławek <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scania-Tuning napisał/a:

> Funkcjonariusze CBŚ zatrzymali pracownicę
> Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
>
> http://wiadomosci.onet.pl/2045388,11,item.html

Rany to co to miał być z sprzet ?

--
Pozdrawiam Sławek

10. Data: 2009-09-22 05:17:16

Od: "Scania-Tuning" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek " <s...@n...pl> napisał w wiadomości

> Rany to co to miał być z sprzet ?

heeeee
widzisz... nawet w głowach sią nie mieści na jaką sume mogą być przekręty

pozdr.SCT

Re: co wlicza sie do stazu pracy
Kto decyduje o polsce
Pieniądze z UE