Dla rozluznienia atmosfery i okreznicy :)

21. Data: 2007-03-25 04:42:46

Temat: Re: Dla rozluznienia atmosfery i okreznicy :)
Od: "Grasul" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ja" <j...@c...brakmeila.com> wrote in message
news:eu46rl$8ag$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Polska jest najwiekszym państwem na świecie
> Wszystkimi innymi krajami rzadzą małe dziewczynki
------

A tu po Kazachstansku w Angielskim:

http://www.youtube.com/watch?v=1Oe4I9zL5GA

Grasul

22. Data: 2007-03-25 07:46:44

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 02:34, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Na Chińczyka nikogo nie stać.
> Zawsze, ktoś przerywa łańcuszek szczęścia.

Tak długo zastanawiałam się nad mądrą (hehe ;) odpowiedzią, że
obudziłam się z nosem w klawiaturze i z przerażeniem spostrzegłam, że
przespałam tak ponad godzinę!!
(Godzinę? w pięć minut??)

> Stare przysłowie mówi... nakarm wroga, będzie powolny.
>
> Ale nawet on zapomina, że zapałki w rękach dziecka, to pożar.

Czyżbyś się dał zwieść pani Propagandzie, która z uporem maniaka
pisała wszędzie równanie:

" Zapałki + dziecko = pożar"

A przecież "pożar minus zapałki "nijak nie zastąpi owocnego aktu
prokreacji, że tak to wiosennie nazwę.

Wróg niech się buja, nie będę go karmić.
Mam inne metody oswajania, zechce - skorzysta, nie - to pożre mnie,
naiwną.

Co do dziecka zaś - żyje i ma się dobrze :))
Czego i Państwu, w ten słoneczny poranek, serdecznie życzę :)

Hanka
;)

23. Data: 2007-03-25 13:34:54

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 9:46 am, "Hanka" <c...@g...com> wrote:

> A przecież "pożar minus zapałki "nijak nie zastąpi owocnego aktu
> prokreacji, że tak to wiosennie nazwę.

> Co do dziecka zaś - żyje i ma się dobrze :))
> Czego i Państwu, w ten słoneczny poranek, serdecznie życzę :)

Biorąc pod uwagę, że dziś niedziela, Twe życzenia co do porankowego
aktu prokreacji pewnie w wielu przypadkach się spełniły - z pozytywnym
skutkiem dla naszej wyludnionej Ojczyzny :-)
Może nie trzeba będzie zachęcać polskich emigrantów do gremialnego
powrotu, ani zastanawiać się nad sytuacją Polski w świecie z
perspektywy świeżo wyklutego pisklaka/kaczorka ?

24. Data: 2007-03-26 05:15:25

Od: "paranoidalny wampir emocjonalny" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja" <j...@c...brakmeila.com> napisał w wiadomości

> Polska jest najwiekszym exporterem gnojówki
> Ale inne państwa centralnej Azji mają teoretycznie
> tyle samo gnojówki co , my. :)

To weźże się za wytwarzanie jeszcze czegoś oprócz gnojówki, rozumiem - to ci
wychodzi najlepiej ale trzeba się rozwijać.

25. Data: 2007-03-26 08:20:10

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 24, 11:39 pm, "Hanka" <c...@g...com> wrote:

> Wieszczu - na który rok (lub wiek) przewidujesz powyższe??

Już przecież było - różni 'odmieńcy' religijni wiali przed stosami z
całej 'postempowej' Europki do zacofanej, ciemnogrodzkiej
Rzeczypospolitej.

Pozdrawiam
NeG

26. Data: 2007-03-26 09:55:53

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

Już przecież było - różni 'odmieńcy' religijni wiali przed stosami z
całej 'postempowej' Europki do zacofanej, ciemnogrodzkiej

ett

27. Data: 2007-03-26 11:13:41

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"ja" <j...@c...brakmeila.com> wrote in message

Co to za bełkot?
Duch

28. Data: 2007-03-26 12:16:54

Temat: Re: Miało być: "Dla rozluznienia..."...ale się rypło? ;)
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Sky <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:eu4jh1$re3$...@n...onet.pl...

Oj, to, tyvi :-)))

Płacę ambonament, a Ci, Mi, nie robią dobrze. :-))

Strasznie, straszne. :-))

Komp letni ie nie demokratycznie :-)

Łza się w oku kręci :-))

ett
Jest, kurwa 2007. Wpocielicę przywal.
2G na paznokciu się zmieści.

Kumasz?

ett

29. Data: 2007-03-26 12:21:46

Temat: Re: Miało być: "Dla rozluznienia..."...ale się...poprawki.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> dyskusyjnych

Idzie do swądku.ett

Re: Depresja niszczy Polaków [komentarze]
osiołkowi w żłoby dano :)
Jak spłycić: Przebaczenie
Depresja niszczy Polaków [+sonda na oneciaku]
Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...