osiołkowi w żłoby dano :)

1. Data: 2007-03-24 19:42:33

Temat: osiołkowi w żłoby dano :)
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

skaju - jedno pytanie do ciebie
jeśli odpowiesz serio (wg mojej subiektywnej oceny) nie włożę cię do kf.
jeśli nie odpowiesz, również tego nie zrobię
pozostałe przypadki (łącznie ze zmianą tematu i blablabla) oznaczają
wymazanie ciebie z mojego czytnika.
choć nic do ciebie nie mam :)

ale ale
pytanie

czy ty chcesz sobie tak popierdolić (jak ja mniej więcej)
czy pogadać z kimś poważnie?

postscriptum: ktoś ma jeszcze skaja w kf?
:)

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

2. Data: 2007-03-24 20:06:00

Temat: Re: osiołkowi w żłoby dano :)
Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

pierdolnij sie w glowe cioto

3. Data: 2007-03-24 20:12:39

Od: "Magda" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 20:42, tren R <t...@p...pl> wrote:
> [...]
>
> czy ty chcesz sobie tak popierdolić (jak ja mniej więcej)
> czy pogadać z kimś poważnie?
>
> postscriptum: ktoś ma jeszcze skaja w kf?

Do zadawania bezpośrednich pytań tego typu, być może osobistych,
skierowanych do konkretnej osoby, służy MAIL, a nie grupa dyskusyjna.
I Ty doskonale o tym wiesz.
Doskonale zdajesz sobie jednocześnie sprawę z tego, jaki może być
efekt zadania przez Ciebie takiego pytania na grupie, w dodatku w
oddzielnym wątku. Świetnie wiesz, co generujesz. I o to Ci tak
naprawdę chodzi, a nie o poznanie powodu, dla którego Sky pisze na
grupę.
Brzydzę się takim zachowaniem, jakie prezentujesz w tym wątku. Podobne
zachowanie u kogoś innego zaobserwowałam już wczoraj. Zbieg
okoliczności? Nie sądzę.
Żenujące.

Pozdr.
Magda

4. Data: 2007-03-24 21:00:39

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 21:12, "Magda" <e...@i...pl> wrote:

> [...]
> Brzydzę się takim zachowaniem, jakie prezentujesz w tym wątku. Podobne
> zachowanie u kogoś innego zaobserwowałam już wczoraj. Zbieg

łe... treneR miał pełne prawo zadać pytanie w nowym wątku, tak jak (w
domyśle) według ciebie Sky ma prawo walić wątek za wątkiem, z których
większość nie generuje nic, a jeśli ta nic nie generująca większość
coś generuje, to (znowu w domyśle) generuje to, co Ty zasugerowałaś,
że chce wygenerować w tym wątku treneR.

nic do ciebie Magda nie mam, ale brzydzę się taka postawą. pewnie
nieźle sobie słodzicie ze Sky'jem na tym privie.

5. Data: 2007-03-24 21:01:36

Temat: Re: tRenerkowi w żłobek dano ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eu3v6o$h1e$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> jeśli nie odpowiesz, również tego nie zrobię
> pozostałe przypadki (łącznie ze zmianą tematu i blablabla) oznaczają

Więc sobiepanku "wymazuj, wymazuj" - skoro bozia ci tak przykazuje
["mimo iż nic do mnie nie masz" ;) ]
...bowiem jak się zapewne domyślasz twoją subiektywną mnie ocenę
mam tam gdzie byś najmniej sobie tego życzył... ;)

> ale ale
> pytanie
>
> czy ty chcesz sobie tak popierdolić (jak ja mniej więcej)
> czy pogadać z kimś poważnie?

Ot widzisz -zakładasz- w myśl swych własnych-ciasnych tez [przecież nie
masz -jak każdy- innych ;)] niepotrzebnie nowy wątek...a jak ktoś mądrze
zauważył można było takie cuś napisać na priva...[choć nie wszyscy
"dostępują" odpowiedzi ;) ] oraz -co jeszcze bardziej oczywiste raczysz
wyrazić powyższą -jakże wybredną- opinię o moich tu "wystąpieniach" -która
niejako z góry zdradza co masz ochotę z pewnym adresem w sowim czytniku
"począć"...więc czyń toż waść a nie marudź smarząc nowy wątek na mój -jakże
niechciany tobie- temat... ;) w końcu widać przecież -iż jak znacząca
większość- szukasz jedynie potwierdzenia dla swojego widzimisię...ble ble
ble... ;)

> postscriptum: ktoś ma jeszcze skaja w kf?
> :)

Ponoć całkiem sporo -z grupą bluzgaczyka na czele- więc się nie
krępuj...dołączysz do wcale zgrabnej kompanii..."sobie podobnych"? ;P

6. Data: 2007-03-24 21:06:07

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> I Ty doskonale o tym wiesz.

aha... a używanie tego typu sformułowań zniża dyskusje do politycznego
poziomu prowadzenia dialogu ;)

7. Data: 2007-03-24 21:12:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik uookie <u...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@e...googleg
roups.com...
On 24 Mar, 21:12, "Magda" <e...@i...pl> wrote:
> On 24 Mar, 20:42, tren R <t...@p...pl> wrote:

nic do ciebie Magda nie mam, ale brzydzę się taka postaw?. pewnie
nieĽle sobie słodzicie ze Sky'jem na tym privie.

===
Zastanowiło mnie:
Dlaczego uważasz że publiczne "słodkości" nam już nie wystarczają? ;)

8. Data: 2007-03-24 21:43:13

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 22:12, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik uookie <u...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1...@e...googleg
roups.com...

> [...]
>
> ===
> Zastanowiło mnie:
> Dlaczego uważasz że publiczne "słodkości" nam już nie wystarczają? ;)

hehe.. nie napisałem, że uważam, iż one wam wystarczają. napisałem, że
uważam, iż 'pewnie nieźle sobie słodzicie (...) na tym privie'.
niedokładnie przeczytałeś co napisałem, albo z dokładnego przeczytania
wysunąłeś niedokładne wnioski. w obu przypadkach źle mnie zrozumiałeś.

nie mam nic do prywatnych zażyłości userów, ale z doświadczenia wiem,
że w pewnych przypadkach źle one wpływają na percepcje. wcale nie
sugeruje, że Madzia zauroczoną twoimi wywodami osłania ciebie swą
piersią, ale już to zasugerowałem, więc niech będzie, że zrobiłem to
dla zgrywy ;)

nie ulegam animozjom, szanuje pokój, mam swoje zdanie. od to ;)

9. Data: 2007-03-24 22:04:43

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> [...]
> niejako z góry zdradza co masz ochotę z pewnym adresem w sowim czytniku

opinię powiadasz?
ano istnieje ona tylko w twojej głowie :)

> w końcu widać przecież -iż jak znacząca
> większość- szukasz jedynie potwierdzenia dla swojego widzimisię...ble ble
> ble... ;)

nie czytam większości postów na tej grupie
co zresztą można odczytać w dzisiejszych realiach, iż dotyczy to głównie
ciebie :)
ale wyjaśniam łaskawie - ciebie również

> Ponoć całkiem sporo -z grupą bluzgaczyka na czele- więc się nie
> krępuj...dołączysz do wcale zgrabnej kompanii..."sobie podobnych"? ;P

odczuwasz syndrom mesjasza?

zadałem ci proste pytanie (chyba)
a ty mnie zapisujesz do kompani, ciekawe.
powtórzyć?

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

10. Data: 2007-03-24 22:20:46

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> I Ty doskonale o tym wiesz.

musisz uznac, że uznałem że pytanie nie jest z gatunku tych intymnych,
albo nie wiedziałem tego doskonale.

> [...]
> oddzielnym wątku. Świetnie wiesz, co generujesz. I o to Ci tak
> naprawdę chodzi, a nie o poznanie powodu, dla którego Sky pisze na

a ty sobie zdajesz sprawę z ukierunkowania odpowiedzi, jakie mogą
pojawić się w wyniku twojej teorii? ale to tak na marginesie, bo nie to
jest meritum.

pomagasz czy przeszkadzasz, zdecyduj się - wybór należy do ciebie.
pomagasz? czemu myślisz za kogoś? idiotko? masz jakieś prawo do głowy
skaja czy mojej?
zdajesz się doskonale wnikać w motywy - ale ta 'doskonałość' istnieje
tylko w obrębie twojej pałki.
'o co ci na prawdę chodzi? czyżbyś nie wiedziała świetnie co generujesz'?
rzucasz się z pazurkami, jak tylko słyszysz coś, co budzi niepokój
twojego jestestwa.

> Brzydzę się takim zachowaniem, jakie prezentujesz w tym wątku. Podobne
> zachowanie u kogoś innego zaobserwowałam już wczoraj. Zbieg
> okoliczności? Nie sądzę.
> Żenujące.

brzydzi się paniusia? ą ę?
ale obserwacje czyni, notuje w łebku co kto gdzie i kiedy
koreluje, interpretuje - ma jasność
w ciemnym łebku płonie idea - głowizna mała, idea wielka więc jasność
ogromna aż rozpiera pojemnik. czacha dymi.
przecież nie ma zbiegów okoliczności - zdaje się mówić jasność

podobne posty obserwowałem już kiedyś
zbieg okoliczności? nie sądzę.

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

Jak spłycić: Przebaczenie
Depresja niszczy Polaków [+sonda na oneciaku]
Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...
Pamięć, ćwiczenia, doświadczenia - pomocy...
Oswoić Niebo?! ;)