osiołkowi w żłoby dano :)

11. Data: 2007-03-24 22:26:14

Temat: Re: osiołkowi w żłoby dano :)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik uookie <u...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@e...googleg
roups.com...
On 24 Mar, 22:12, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik uookie <u...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1...@e...googleg
roups.com...

> nic do ciebie Magda nie mam, ale brzydzę się taka postaw?. pewnie
> nieĽle sobie słodzicie ze Sky'jem na tym privie.
>
> ===
> Zastanowiło mnie:
> Dlaczego uważasz że publiczne "słodkości" nam już nie wystarczają? ;)

hehe.. nie napisałem, że uważam, iż one wam wystarczają. napisałem, że
uważam, iż 'pewnie nieźle sobie słodzicie (...) na tym privie'.
niedokładnie przeczytałeś co napisałem, albo z dokładnego przeczytania
wysunąłeś niedokładne wnioski. w obu przypadkach źle mnie zrozumiałeś.

nie mam nic do prywatnych zażyłości userów, ale z doświadczenia wiem,
że w pewnych przypadkach źle one wpływają na percepcje. wcale nie
sugeruje, że Madzia zauroczoną twoimi wywodami osłania ciebie swą
piersią, ale już to zasugerowałem, więc niech będzie, że zrobiłem to
dla zgrywy ;)

nie ulegam animozjom, szanuje pokój, mam swoje zdanie. od to ;)

===
Ależ ja nic do cię nie mam -tylko jednak niedosyt wyjaśnienia skąd owe
przypuszczenia
"pewności niezłej osłody" jakiej szukamy z Magduchą hipotetycznie na
priva... ;)
Coś kręcisz z tą niedokłądnością mojego doczytania... ;P
Ot co... ;D
I jeszcze o tym "osłanianiu piersiami"...[chciałbym swoją drogą...no
wiecie... ;P ]
ale to raczej do niej winieneś uderzać o owe "osłony" a nie do mnie... ;)))

12. Data: 2007-03-24 22:32:08

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[..]
> postscriptum: ktoś ma jeszcze skaja w kf?
> :)

a ktoś miał go już kilka razy...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
--

jak ja ;D

pn

13. Data: 2007-03-24 22:35:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PN napisał(a):

> a ktoś miał go już kilka razy...
> -... a teraz nie ma?
> jak ja ;D

taki z niego uciekinier?

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

14. Data: 2007-03-24 22:38:45

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> taki z niego uciekinier?

mam słabe wole

pn

ps: pokwiczałem się ze śmiechy przy jednym z twoich ostatnich postów, ale
nie moge powiedzieć, przy którym, bo nie chcę nic wygenerować na grupie -
hopsasa :)

15. Data: 2007-03-24 23:03:44

Temat: Re: tRenerkowi w żłobek dano ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eu47h8$a14$...@n...news.tpi.pl...

"wystąpieniach" -która

> opinię powiadasz?
> ano istnieje ona tylko w twojej głowie :)

...czyli tak jak masz u siebie...? ;D
Czy ty jeden jedyny masz obiektywne, zimne jak stal
...i wyłupiaste niczym bazyliszek oczko...? ;P

Bo zapewne "sobie tak popierdolić" to tak od niechcenia tylko lubisz...co?
;)

> odczuwasz syndrom mesjasza?

...nie bardziej zdaje się niż ty..."tRenerku"...
[to od "trenera" zagubionych duszyczek?] ;P

> zadałem ci proste pytanie (chyba)
> a ty mnie zapisujesz do kompani, ciekawe.
> powtórzyć?

...skoro nie doczytałeś odpowiedzi... ;)

16. Data: 2007-03-24 23:12:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eu4987$6kj$...@n...onet.pl...
> tren R<t...@p...pl>

> mam słabe wole

I o to chodzi!!! ;D
Słabość nie siła...
a jednak...przedziwna
"Moc w słabości..." ;)

> [...]
> nie moge powiedzieć, przy którym, bo nie chcę nic wygenerować na grupie -

...napisz mi na priva...napisz mi na priva...! ;)))

17. Data: 2007-03-24 23:14:22

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> Czy ty jeden jedyny masz obiektywne, zimne jak stal
> ...i wyłupiaste niczym bazyliszek oczko...? ;P

nigdy tak nie twierdziłem.
wręcz przeciwnie

> Bo zapewne "sobie tak popierdolić" to tak od niechcenia tylko lubisz...co?

a lubię.
w pierdoleniu siła. o dziwo.

> ...nie bardziej zdaje się niż ty..."tRenerku"...
> [to od "trenera" zagubionych duszyczek?] ;P

wolę gdybyś odpowiadał wprost, a nie pytaniem na pytanie.
syndrom mesjasza... owszem miewam :)
z całą świadomością błędu logicznego
ale emocjonalnie nie daje mi to czasem spokoju :)

a 'trener' od nart.
ale bez rozwinięcia tematu można by jeszcze pomyśleć, że umiem jeździć.

> ...skoro nie doczytałeś odpowiedzi... ;)

nie doczytałem.
piszesz aby pogadać czy aby sobie wiesz co?

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

18. Data: 2007-03-24 23:15:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PN napisał(a):

> ps: pokwiczałem się ze śmiechy przy jednym z twoich ostatnich postów,
> ale nie moge powiedzieć, przy którym, bo nie chcę nic wygenerować na
> grupie - hopsasa :)

Do generowania uwag tego typu, być może osobistych,
skierowanych do konkretnej osoby, służy MAIL, a nie grupa dyskusyjna.
I Ty doskonale o tym wiesz.

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

19. Data: 2007-03-24 23:17:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eu48fb$cao$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> tylko w obrębie twojej pałki.
> 'o co ci na prawdę chodzi? czyżbyś nie wiedziała świetnie co generujesz'?
> rzucasz się z pazurkami, jak tylko słyszysz coś, co budzi niepokój
> twojego jestestwa.

> brzydzi się paniusia? ą ę?
> ale obserwacje czyni, notuje w łebku co kto gdzie i kiedy
> koreluje, interpretuje - ma jasność
> w ciemnym łebku płonie idea - głowizna mała, idea wielka więc jasność
> ogromna aż rozpiera pojemnik. czacha dymi.
> przecież nie ma zbiegów okoliczności - zdaje się mówić jasność

Tyle że jedynie obserwujesz..i klasyfikujesz...
...a nie potrafisz się tym co takie autentyczne
w owym Człowieku
u-cieszyć... :)

20. Data: 2007-03-24 23:21:42

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> Do generowania uwag tego typu, być może osobistych,
> skierowanych do konkretnej osoby, służy MAIL, a nie grupa dyskusyjna.
> I Ty doskonale o tym wiesz.

No i penis :)

P.

Jak spłycić: Przebaczenie
Depresja niszczy Polaków [+sonda na oneciaku]
Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...
Pamięć, ćwiczenia, doświadczenia - pomocy...
Oswoić Niebo?! ;)