Miechunka meksykańska

1. Data: 2004-01-14 08:40:03

Temat: Miechunka meksykańska
Od: ogrodowyskryba <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielce Szanowna Grupo pozwólcie, że się przedstawię. Zygmunt Jasiński
&#8211; Polska południowa, Górny Śląsk, Pawłowice, na skrzyżowaniu tras:
Katowice &#8211; Wisła i Jastrzębie Zdrój &#8211; Pszczyna taka gmina.
Jestem emerytowanym pracownikiem górnictwa. A to jak wiadomo determinuje
moje emeryckie zainteresowania do: &#8221;Ławeczka - ogródeczek,
fajeczka &#8211; gołąbeczek a w kadłubku kos &#8211; to starzyka
los&#8221;. Bardzo starannie odrobiłem lekcje &#8222;archiwum&#8221; (na
razie 200 stron) o kretach, nornicach, mszycach i przędziorach, osach i
komarach, trawnikach i miłorzębach, bylinach, rozchodnikach no i
oczywiście o WINOROŚLACH &#8211; a jakże. Nigdzie jednak nie znalazłem
na razie nic o miechunce meksykańskiej. Jeśli ktoś z Szanownych
grupowiczów zechciałby doradzić gdzie kupić nasiona lub sadzonki będę
wielce zobowiązany. We wszystkich sklepach gdzie się o tą roślinę
pytałem tylko gały na mnie wybałuszali i to była cała odpowiedź. Wiem,
że każdy nowowstępujący płaci frycowe, jednak zanim obsobaczycie -
miejcie wzgląd na mą siwą brodę. Pozdrawiam. skryba

--
s...@w...pl

Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

2. Data: 2004-01-14 09:04:32

Temat: Odp: Miechunka meksykańska
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ogrodowyskryba <u...@d...idealny.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@d...idealny.pl...

> że każdy nowowstępujący płaci frycowe, jednak zanim obsobaczycie -
> miejcie wzgląd na mą siwą brodę.

Tu się nie obsobacza lecz wita sympatycznie każdą ogrodową duszę ;-)
Szczególnie takich, którzy od archiwum zaczynają.
A więc witaj Zygmuncie! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2004-01-14 09:33:59

Temat: Re: Miechunka meksykańska
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
miechunka? O takie czerwone "bombki" Ci chodzi? Proszę bardzo poczekać do
kwietnia - rozłazi się kłączami. Chociaż z nasion chyba też się sieje. Już
wpisuję Ciebie na listę "odbiorców". Co do wymagań glebowych bardzo
tolerancyjna (moj typ - chwastowate) choć wyraźnie ładniejsza po nawozeniu
i podlewaniu.
Gabi

4. Data: 2004-01-14 10:45:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ogrodowyskryba" <u...@d...idealny.pl> wrote in message
> Wielce Szanowna Grupo pozwólcie, że się przedstawię. Zygmunt Jasiński
> &#8211; Polska południowa, Górny Śląsk, Pawłowice, na skrzyżowaniu tras:

Znamy, znamy:-) Miło powietać wsparcie grupy górnośląskiej.

Wiem,
> że każdy nowowstępujący płaci frycowe, jednak zanim obsobaczycie -
> miejcie wzgląd na mą siwą brodę.

Czy chodzi Ci o miechunkę rozdętą, o której poniżej pisze Gabi - roślinę
ozdobną, czy też o miechunkę z tych jadalnych, czyli peruwiańską, alias
rodzynek brazylijski?

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-01-14 12:11:13

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3sbfd1-srm.ln1@dom.idealny.pl ogrodowyskryba
<u...@d...idealny.pl> napisał(a):

> moje emeryckie zainteresowania do: &#8221;Ławeczka - ogródeczek,
> fajeczka &#8211; gołąbeczek a w kadłubku kos &#8211; to starzyka
> los&#8221;.

Hejka. Witaj Zygmuncie w sekcji siwobrodych. :-) A gołąbeczki jakie
posiadasz?
Pozdrawiam górnolotnie Ja...cki
H.Z.: "Jaskółka jest zwierzęciem, tylko że w powietrzu." :-0

6. Data: 2004-01-14 13:51:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Witaj Zygmuncie w sekcji siwobrodych. :-)

A jaka dlugosc brody?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-01-14 14:25:06

Od: ogrodowyskryba <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu się nie obsobacza lecz wita sympatycznie każdą ogrodową duszę ;-)
Szczególnie takich, którzy od archiwum zaczynają. A więc witaj
Zygmuncie! :-) Pozdrawiam :-) Janusz

Dzięki Januszu za miłe powitanie. Na to liczyłem choć po przeczytaniu
paru jakże głęboko filozoficznych ;-) dysput z lat 2002 i 2003 trochę mi
policzkami wyrabiało (tymi, w okolicy bioder) :) Częściej jednak drgawek
i innych pozytywnych wibracji podczas czytania archiwum doznawał mój
"mięsień piwny". Pozdrawiam niecośmielej skryba

8. Data: 2004-01-14 18:35:06

Od: ogrodowyskryba <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabis napisa&#322;(a) Witaj, miechunka? O takie czerwone "bombki"
Ci chodzi?

Dzięki Dzięki Owszem mogą być "bombki". Wczoraj choinkę rozebrałem i
dwie się stłukły. A serio to chodzi o podobne, ale jadalne odporne na
zarazę ziemniaczaną natomiast jest wrażliwa na wciornastki i mszyce. W
smaku słodko kwaśna. Przypomina kształtem pomidor o barwie niedojrzałej
żółto zielonej. I tylko tyle o tej roślince wiem. Przepraszam, że nie
podziękowałem natychmiast wszystkim za sympatyczny odzew, ale padła
osiedlowa sieć i dziękować mogłem tylko chcieć.

Już wpisuję Ciebie na listę "odbiorców".

Pewnie, że odbiorę, bo zanim urośnie coś &#8222;zjadliwego&#8221; to
niech będzie przynajmniej kolorowo choćby i chwastowato.

Pozdrówka serdeczne skryba.

9. Data: 2004-01-14 18:45:05

Od: ogrodowyskryba <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisa&#322;(a)

Znamy, znamy:-) Miło powietać wsparcie grupy górnośląskiej.

Barbórkom kłaniam się szczególnie nisko

Czy chodzi Ci o miechunkę rozdętą, o której poniżej pisze Gabi - roślinę
ozdobną, czy też o miechunkę z tych jadalnych, czyli peruwiańską, alias
rodzynek brazylijski?

Czy ona peruwiańska, czy rodzynkowo brazylijska nie wiem ale lekcję
odrobię! Dzięki za podpowiedź.

Pozdrawiam skryba. Może kiedyś wpadniesz na "Comber babski".

10. Data: 2004-01-14 18:55:04

Od: ogrodowyskryba <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurew napisa&#322;(a)

A jaka dlugosc brody?