skalniak

1. Data: 2004-01-13 22:44:05

Temat: skalniak
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić skalniak i jakie rośliny polecacie na skalniak??
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-01-14 08:28:31

Temat: Re: skalniak
Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobić skalniak ...

W miejscu planowanego skalniaka [stegozaura] kazaC wysypać parę wywrotek
ziemi [ ilość - ile sobie kto zamarzy]. Drugą czynnością jest wysypanie
kamienia. Technika i ilość jak w przypadku ziemi.
Gotowe.

i jakie rośliny polecacie na skalniak??

Winorośla, winorośla, winorośla ....

Pozdrawiam
PP.

3. Data: 2004-01-21 07:15:08

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Jak zrobić skalniak i jakie rośliny polecacie na skalniak??
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Wlasnie wczoraj kupilam gazete z "przepisami" na skalniak i zaluje teraz, ze
moj jest taki normalny.
Jeden szczegolnie przypadl mi do gustu: 4 betonowe slupy wkopane/wbetonowane
w ziemie, takie jak do plotow z bokami w ksztalcie litery C.
W odleglosci ok 50-70 cm od siebie. Tworza cos w rodzaju szkieletu dla
konstrukcji z kamieni.
Kamienie wygladaja jakby byly tylko wsuniete miedzy slupy, ale podejrzewam,
ze musza sie trzymac na jakas zaprawe, zeby konstrukcja byla stabilna. Na
polkach, ktore powstaly z kamieni posadzono rosliny.

Magda

4. Data: 2004-01-21 14:29:00

Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj:)
jak sie ta gazeta nazywa???
pozdrawiam Abakus

5. Data: 2004-01-21 15:55:15

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abakus" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> witaj:)
> jak sie ta gazeta nazywa???
> pozdrawiam Abakus

Gazeta nazywa sie "Kwietnik," numer drugi (luty) :-)

Magda

6. Data: 2004-01-21 17:18:50

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda <mag-l@spam_wp.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Abakus" <s...@w...pl> napisał
> Gazeta nazywa sie "Kwietnik," numer drugi (luty) :-)

A strona w sieci z tym numerem i streszczeniem niektórych artykułów
miedzy innymi "Nietypowe skalniaki" to:
http://serwisy.gazeta.pl/czasopisma/1,42454,1854296.
html

Pozdrawiam sprytnie i oszczędnie, Zbyszek

7. Data: 2004-01-21 17:29:26

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl>
[...]
> Pozdrawiam sprytnie i oszczędnie, Zbyszek

T o zupełnie tak jak i na tej stronie:
"Dobrym pomysłem jest wmontowanie ich we fragment ogrodzenia (zdjęcie z
lewej) lub zrobienie z nich wolno stojącej ściany. W tym celu umieszcza się
kawałki skał (jeden nad drugim) pomiędzy betonowymi słupami ogrodzeniowymi.
Słupy mają z boków podłużne wgłębienie, co ułatwia mocowanie kamieni (patrz
rysunek)."
pozdr. Jerzy

8. Data: 2004-01-21 18:34:39

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś lubi nietypowe, to zobaczcie:
http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/Holandia/aptern6.j
pg
Nie tylko skalniak, ale i metoda recyklingu płyt chodnikowych.
Pozdrawiam,
Krzysztof

9. Data: 2004-01-21 18:41:44

Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za podanie nazwy gazety i tych adresow.
Jestem walsnie w trakcie tworzenia ogrodu sklanego i wszystkie pomysly na
skalniaki sa mi niezbedne:)
Jeszcze raz dzieki
Abakus

10. Data: 2004-01-21 18:54:55

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam,
> Krzysztof

Obudziłeś się Krzysiu ze snu zimowego :-)))
:-) Bogusław

mrówki
trawnik
osy