mrówki

1. Data: 2004-01-13 22:42:12

Temat: mrówki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zima zimą, ale niedługo będzie wiosna i mrówki się znowu pojawią.
Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
mrówek??
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-01-14 08:11:42

Temat: Re: mrówki
Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
> mrówek??
Polecam środek o nazwie mrówkofen (czy jakoś tak podobnie).

pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-01-14 08:30:23

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
> mrówek??

Trzeba zacząć hodować mrówkolewy.

Pozdrawiam
PP.

4. Data: 2004-01-14 09:38:02

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bu1sdp$co8$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
> mrówek??
> :-)

Hejka. Ja polecam odkurzacz. Wyssać i przenieść w inne miejsce. ;-)
Pozdrawiam deszczowo Ja...cki
H.Z.: "Krowa ma wymię blisko ogona i dlatego daje dużo mleka." :-)

trawnik
osy
komary
mszyce