Miechunka meksykańska

21. Data: 2004-01-15 01:35:03

Temat: Re: Miechunka meksykańska
Od: ogrodowyskryba <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> Dziadek napisa&#322;(a)
> Witam siwo-łysawo
> Dzieki za powitanie. Co sie tyczy siwo-łysawo jestem wybitnie
> kompatybilny
> --
> Pozdrawiam ciepło Dziadek

Również pozdrawiam - jeszcze nie dziadek choć z predyspozycjami jak
najbardziej, przynajmniej wizualnie (bo dusza ma nadal 21 lat nadal ma).
Czyli jestem już po wojsku.

--
s...@w...pl

Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

22. Data: 2004-01-15 02:59:02

Od: ogrodowyskryba <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurew napisa&#322;(a) "ogrodowyskryba"
<u...@d...idealny.pl> wrote in message news:8tfgd1-jf71.ln1@dom.i-
dealny.plnews:8tfgd1-jf71.ln1@dom.idealny.pl...

__<font size="1" color="blue">> Michal Misiurew napisa&#322;(a)</font>

Cos mi twoj program ucial :-) I wstawia ciagle jakies "&#nnn". Chyba
powinienes zmienic ustawienia albo zmienic program.

Pomocnik, kosultant, ustawiacz otrzyma wytyk służbowy i sie to zmieni,
ale to nie ja to kolega. (Znamy te teksty prawda - oj jak ta historia
wiecznie kołem się toczy)

w__<font size="1" color="blue">> Geremek ma na noc.</font>

??? Nie zalapalem.

A brodę Geremka widziałeś? . No, - to jego broda przy mojej jest co
najwyżej kilkudniowym zarostem.

Pozdrawiam skryba

23. Data: 2004-01-15 03:30:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> A brodę Geremka widziałeś? . No, - to jego broda przy mojej jest co
> najwyżej kilkudniowym zarostem.

A to prawidlowo.

Natomiast jeslichodzi o Twoj newsreader, czy jak go tam w rodzinnym kraju
nazywaja, to mam wrazenie ze masz ustawiony na HTML i stad cale problemy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2004-01-15 06:48:24

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:7b7hd1-jug.ln1@dom.idealny.pl,
ogrodowyskryba napisał(a):
> Również pozdrawiam - jeszcze nie dziadek choć z predyspozycjami jak
> najbardziej, przynajmniej wizualnie (bo dusza ma nadal 21 lat nadal
> ma). Czyli jestem już po wojsku.

No Dziadek musi być jeden ale bratnich dusz jak najwięcej. Tylko ten wiek,
hmmm jest tu taki jeden w wieku powojskowym co nie może sobie ze swą chucią
poradzić. Chyba nie będziesz z nim kompatybilny ?
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

25. Data: 2004-01-15 13:05:34

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

> To tylko dla wtajemniczonych (tubylek) :-) Kto wie, ten rozumie.

Dlaczego babski?
Ja też go lubię.
Pozdrawiam, Jerzy

26. Data: 2004-01-16 08:00:25

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> We wszystkich sklepach gdzie się o tą roślinę
> pytałem tylko gały na mnie wybałuszali i to była cała odpowiedź.

Witaj na grupie :)
Nie warto liczyc na kompetencje sprzedawcow w sklepach ogrodniczych.
Nie raz pytalem o rosliny, o ktorych pierwszy raz slyszeli.
Na szczescie sa tez szkolkarze, ktorych wiedza znacznie przerasta moja.

Pozdrawiam,
Bpjea

27. Data: 2004-01-17 00:17:37

Temat: Odp: Miechunka meksykańska
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bu4ahi$dvh$...@a...news.tpi.pl...

> Powyżej chcą jeść ślimaki, a Michał wpada w kanibalizm? Tak Wam panowie
> białka brakuje?

Może nie tyle białka ile combra.... :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

28. Data: 2004-01-25 20:54:46

Temat: Re[2]: Miechunka meksykańska
Od: w...@p...xo.pl (Wertepos) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Basia,
W Twoim liście datowanym 14 stycznia 2004 (20:51:19) można przeczytać:

BK> Bingo! Faktycznie rodzynek:-)
BK> Jest to jedna z tych roślin, których niestety już nie uprawiam, choć jeszcze
[...]
BK> Nasion w sklepach nie kojarzę, ale ostatnio różne dziwne
BK> się pokazują, więc szukaj.

Ja uprawialem jednokrotnie i slabiutko to wyszlo -
zpalaszowalem az jednego rodzynka :) (smakowity wielce) -
reszta zostala skoszona przymrozkami. W szklarni rodzynki
wyrosly ogromniaste, ponad 2m, zacienily melony i poszly won
na kompost.
Zdjecia:
1. W pojemniku, stan pomrozowy, B&W, 76 KB
http://skladowisko.w.interia.pl/rodzynek_brazylijski
.jpg
2. Na kompostowniku, z pojemnika, Color, 63 KB
http://skladowisko.w.interia.pl/rodzynek_kompostowy.
jpg

Wysiewalem z nasion (kilkadziesiat jeszcze sie mi zostalo).
Info z opakowania:
"Wysiew: od polowy marca do skrznek w temp. ok. 20'C. Mlode
rosliny sadzic w rozstawie 10x10cm lub pojedynczo do
doniczek. W drugiej polowie maja wysadzac na miejsce stale w
rozstawie 45x45cm.
Dojrzale owoce barwy pomaranczowo-zoltej o wspanialym smaku
moga sluzyc jako dodatek do ciast, deserow."
Nasiona firmy <reklama>topstar</reklama> product of holland.
Skan torebki z nasionami [15 KB]:
http://skladowisko.w.interia.pl/rodzynek_nasiona.jpg

Jezeli o rozdeciach mowa to ja poszukuje stroiczke rozdeta (wzdeta) -
Lobelia Inflata.

Pozdrawiam
Wertepos

29. Data: 2004-01-27 17:43:22

Temat: Re: Re[2]: Miechunka meksykańska
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wertepos" <w...@p...xo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W Twoim liście datowanym 14 stycznia 2004 (20:51:19) można przeczytać:

> Jezeli o rozdeciach mowa to ja poszukuje stroiczke rozdeta (wzdeta) -

Bardzo dziękuję za pełną informację. Co zaś sie tyczy Lobelia Inflata
niestety nie potrafię pomóc. Niespotkałem bo nie szukałem. Ale
niewykluczone, że gdzieś zobaczę. Będę pamiętał.

Pozdrawiam zobowiązany skryba

nie chcę palcami pokazywać...
kompost
oczko