Re: Międzynarodowy Trybunał Karny

Data: 2017-06-19 13:49:28
Temat: Re: Międzynarodowy Trybunał Karny
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:
> [...]
mowy-wyrok-za-komentarz-o-uchodzcach-sad-to-byla-mow
a-nienawisci/3789-przelomowy-wyrok-za-komentarz-o-uc
hodzcach-sad-to-byla-mowa-nienawisci.html

teusz-s-skazany-za-mowe-nienawisci-i-nawolywanie-do-
zabojstwa.html

> Pomijając już inne brednie, czy dociera do ciebie, że UE to również Polska?

UE się rozpadnie - prędzej niż później.
A Polska może nawet wcześniej zostanie wyrzucona - LOL

> I co teraz? Rząd polski ulegnie żądaniom Polski?
>
> Tak, tak... wiem, że ty myślisz, że UE to jakiś okupacyjny twór, tyle że
> twoje urojenia nie są zgodne z rzeczywistością.

Twoją.
http://wpolityce.pl/m/polityka/138613-narodziny-czwa
rtej-rzeszy-za-pomoca-unii-europejskiej-niemcy-osiag
nely-to-czego-nie-udalo-im-sie-osiagnac-przy-pomocy-
bomb-i-pociskow

> Ech te twoje mokre sny...
> To znaczy kto weźmie? Konkretnie.

Dowiesz się.

> Zapomniałaś napisać, co ty zrobisz.

To, co Polacy zawsze robią w sytuacji zagrożenia.