Międzynarodowy Trybunał Karny

1. Data: 2017-06-18 14:46:38

Temat: Międzynarodowy Trybunał Karny
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam wrażenie że bolszewickie szczekaczki z Pis staną przed miedzynarodowym karnym
trybunałem. Spikerzy z radio w Rwandzie dostali dożywocie za swoje audycje nienawisci
które nastepnie przyczyniły się do ludobójstwa, takie same audycje odbywają się w
pisowskich mediach, tak wiec nie staną tylko przed sadami w Polsce, bedzie ich ścigał
Miedzynarodowy Trybunał Karny jako zwyrodnialców ludzkosci.

http://www.superstacja.tv/wiadomosc/2017-06-18/eskal
acja-antymuzulmanskiego-hejtu-w-polskim-internecie/

2. Data: 2017-06-18 15:24:41

Temat: Re: Międzynarodowy Trybunał Karny
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
> wiec nie staną tylko przed sadami w Polsce, bedzie ich ścigał
> Miedzynarodowy Trybunał Karny jako zwyrodnialców ludzkosci.

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

3. Data: 2017-06-18 15:49:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> http://www.superstacja.tv/wiadomosc/2017-06-18/eskal
acja-antymuzulmanskiego-hejtu-w-polskim-internecie/

Chyba i ciebie zgłoszę za te twoje antykatolickie groźby. Czas już
nadszedł.

4. Data: 2017-06-18 16:11:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

acja-antymuzulmanskiego-hejtu-w-polskim-internecie/

> Chyba i ciebie zgłoszę za te twoje antykatolickie groźby. Czas już
> nadszedł.

Adres znam.

5. Data: 2017-06-18 16:38:45

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Radio w Rwandzie to był własnie katolicki głos w twoim domu, teraz osiadują dożywocie
i tu pojawiają się analogię z pisowskimi mediami, gdzie klamia, rycza z nienawiści,
okazują uchodzców odczłowieczonych wciskajacych granaty w zęby niewinnym niemowlętom,
taki jezyk poprzedza zawsze i naklania do zbrodni, wiec skoncza jak ci w Rwandzie,
zbrodniarze ludzkosci.

6. Data: 2017-06-18 16:47:14

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Radio tysiąca wzgórz
Audycje ,,Radia tysiąca wzgórz" odegrały znaczącą rolę w przeprowadzeniu ludobójstwa
rwandyjskiego. Nieliczni, którzy przeżyli masakry wspominali często, że oprawcy
przybywali "z maczetą w jednej dłoni i odbiornikiem radiowym w drugiej"...
Czy to był "katolicki głos w twoim domu" (założyciele Radia i jego animatorzy oraz
dziennikarze byli katolikami, a hierarchia Kościoła lokalnego nie potępiła nigdy
języka, form medialnej prezentacji i treści sączonych na falach eteru przez tę
rozgłośnię)

Analogii między Rwandą i Polską widać jednak więcej niż tylko w masowości katolicyzmu
(i to jego wersji ludycznej, maryjnej), mnogości kościołów, znaczenia (przynajmniej
formalnego) duchowieństwa w życiu publicznym, egzorcystów etc. My nad Wisłą i Odrą,
Bugiem i Narwią też mamy podobne do rwandyjskiego Radio będące "katolickim głosem w
twoim domu". Ono podobnie jak RTLM (w swoim czasie) też posługuje się językiem
pomówień, oskarżeń, mową nienawiści, sieje jad i niechęć do ,,Innego". Episkopat
polski (podobnie jak 20 lat temu w Rwandzie) toleruje w swych szeregach takie medium,
taki przekaz, taką formę głoszenia "słowa bożego". I członkiem -- prominentnym --
miejscowego Episkopatu jest także arcybp Henryk Hoser. Czy to nie znacząca analogia ?
Czy to tylko symbol określonej mentalności biskupiej ?
Kolejnym podobieństwem obu krajów i sytuacji społecznej w nich istniejącej może być
obecność w ich dziejach katastrof lotniczych w których giną prezydenci Rwandy i
Polski i wokoło których to wypadków narasta swoista magia, kult, podejrzenia o
prowokację, zamach itd. Oba wypadki lotnicze stają się swoistymi symbolami dla
wspólnot wyznających religię nienawiści do ,,Innego", którego to wyznania znaczna
część Kościoła w Rwandzie i aktualnie w Polsce jest sprzymierzeńcem, animatorem, ba
-- jest jego integralną częścią.
Ktoś powie, że te paralele idą zbyt daleko, Polska leży przecież w Europie; inna
kultura, inne zwyczaje, inne doświadczenia, jesteśmy członkiem ekskluzywnych
organizacji międzynarodowych (NATO i Unia Europejska) itp. Mimo to widzę --
oczywiście w określonej perspektywie i z jednoznacznym dystansem
kulturowo-politycznym -- wzrastającą rolę elementów pobudzających przemoc i aktywną
agresję do wszystkiego co ,,Inne" coraz częściej i nagminniej obecnych w polskim
życiu publicznym. A głos polskiego radia katolickiego - bo de facto Radio Maryja jest
najbardziej prominentną i ekskluzywną formą katolickiego przekazu w Polsce (z racji
stanowiska hierarchii) -- jest w tych procesach nie do przecenienia.
Marsze z pochodniami różnych ONR-ów, ,,Wszechpolaków", NOP-ów, ataki na cudzoziemców
o innym kolorze skóry, anty-romska aktywność nacjonalistów, gwiazdy Dawida powieszone
na szubienicach (jako grafity) na murach polskich miast, zakłócanie wykładów osób
uznawanych za obcych ideologii ,,Polak-katolik" na wyższych uczelniach (przez
zindoktrynowanych i używanych do tego hord ,,kiboli" czyli pospolitych chuliganów
stadionowych), lżenie -- publiczne -- liberałów, lewicowców, feministek, kultury
gender, Żydów, masonów itd. to groźne memento stanowiące (w jakimś stopniu) preludium
zachowań jakie zastosowały bojówki Interahamwe w Rwandzie czy ...... naziści w
Niemczech w latach 30-tych XX wieku. Wpierw znajduje się ,,tego złego", ,,Innego",
stawia się go do kąta, piętnuje, stygmatyzuje, potem się go dehumanizuje,
odczłowiecza, pozbawia godności, a na końcu wygania, bije, kaleczy, morduje. Oliver
W. -- młody człowiek o ,,wypranym" przez tego typu ideologię i przekaz medialny mózgu
- policzkujący publicznie podczas Woodstock 2013 dziennikarza Grzegorza Miecugowa z
TVN-u (za jego poglądy i postawę) jest tego najlepsza egzemplifikacją. A jak
zakwalifikować reżysera Juliusza Brauna nawołującego publicznie (na spotkaniach
autorskich) do rozstrzeliwania dziennikarzy TVN-u, ,,Gazety Wyborczej" -- jest to już
,,Radio Tysiąca Wzgórz" czy nie ? :

7. Data: 2017-06-18 16:50:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 16:47, Lord Gender pisze:
> [...]
autorskich)
rozstrzeliwania dziennikarzy TVN-u, ,,Gazety Wyborczej" -- jest to już
Po pierwsze nie Juliusz a Grzegorz
a po drugie nie namawiał do rozstrzeliwania,

8. Data: 2017-06-18 19:44:55

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:

> Marsze z pochodniami różnych ONR-ów

Jeszcze cię nie dopadli? Jeszcze masz internety?

To znaczy że nie jest tak źle jak piszesz:)

Rok temu straszyłeś inwigilacją i co? I nic.

Ano tak, zapomniałem, inwigilowali
https://pbs.twimg.com/media/DB6Dw--WAAESTg_.jpg

9. Data: 2017-06-18 20:16:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> http://www.superstacja.tv/wiadomosc/2017-06-18/eskal
acja-antymuzulmanskiego-hejtu-w-polskim-internecie/

Pozwijcie, lewacy, premier GB, która tragedię ludzi spalonych w wieżowcu
nazwała "incydentem".
Pozwijcie panią burmistrz Kolonii, której jedyną reakcją na muzułmańskie
gwałty w Sylwestra było lakoniczne napomnienie, że kobiety powinny się
skromnie ubierać.
Pozwijcie wreszcie tych, którzy opluwają tragedię smoleńską i robią sobie z
tych śmierci żarciki typu "kaczka po smoleńsku" czy "zimny Lech".
Podpowiem wam jeszcze więcej przykładów, łącznie z atakami na katolików
nawołującymi do wieszania ich.
I robiłeś to tutaj ty, mendo lewacką, mam zapisane wszystkie twoje posty z
takimi wypowiedziami.
Jutro zgłaszam je gdzie trzeba i nie ma zmiłuj. Podam tez twoje dane.
Jeżeli nie będzie reakcji, zakładam ci prywatny proces.

10. Data: 2017-06-18 20:18:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Jutro zgłaszam je gdzie trzeba i nie ma zmiłuj. Podam tez twoje dane.
> Jeżeli nie będzie reakcji, zakładam ci prywatny proces.

Koniec milczenia i bezczynności, zapłacisz za swoje wypowiedzi. Koniec
bierności.

Zakaz, mutacje i wychowanie.
Zakaz, mutacje i wychowanie.
Świat stoi na głowie