Re: Międzynarodowy Trybunał Karny

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Międzynarodowy Trybunał Karny
From: XL <i...@g...pl>
Date: 18 Jun 2017 18:16:18 GMT

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Mam wrażenie że bolszewickie szczekaczki z Pis staną przed
> miedzynarodowym karnym trybunałem. Spikerzy z radio w Rwandzie dostali
> dożywocie za swoje audycje nienawisci które nastepnie przyczyniły się do
> ludobójstwa, takie same audycje odbywają się w pisowskich mediach, tak
> wiec nie staną tylko przed sadami w Polsce, bedzie ich ścigał
> Miedzynarodowy Trybunał Karny jako zwyrodnialców ludzkosci.
>
> http://www.superstacja.tv/wiadomosc/2017-06-18/eskal
acja-antymuzulmanskiego-hejtu-w-polskim-internecie/

Pozwijcie, lewacy, premier GB, która tragedię ludzi spalonych w wieżowcu
nazwała "incydentem".
Pozwijcie panią burmistrz Kolonii, której jedyną reakcją na muzułmańskie
gwałty w Sylwestra było lakoniczne napomnienie, że kobiety powinny się
skromnie ubierać.
Pozwijcie wreszcie tych, którzy opluwają tragedię smoleńską i robią sobie z
tych śmierci żarciki typu "kaczka po smoleńsku" czy "zimny Lech".
Podpowiem wam jeszcze więcej przykładów, łącznie z atakami na katolików
nawołującymi do wieszania ich.
I robiłeś to tutaj ty, mendo lewacką, mam zapisane wszystkie twoje posty z
takimi wypowiedziami.
Jutro zgłaszam je gdzie trzeba i nie ma zmiłuj. Podam tez twoje dane.
Jeżeli nie będzie reakcji, zakładam ci prywatny proces.