Re: Międzynarodowy Trybunał Karny

Data: 2017-06-19 13:41:44
Temat: Re: Międzynarodowy Trybunał Karny
Od: Kviat

W dniu 2017-06-19 o 12:43, XL pisze:
> [...]
mowy-wyrok-za-komentarz-o-uchodzcach-sad-to-byla-mow
a-nienawisci/3789-przelomowy-wyrok-za-komentarz-o-uc
hodzcach-sad-to-byla-mowa-nienawisci.html

teusz-s-skazany-za-mowe-nienawisci-i-nawolywanie-do-
zabojstwa.html

> [...]
> 1) rząd Kopacz naruszył konstytucję podpisując zobowiązanie o przyjęciu
> nielegalnych ekonomicznych imigrantów muzułmańskich
> 2) muzułmańscy nielegalni imigranci są powszechnie nastawieni źle do
> obywateli krajów, które ich przyjmują i są w tych krajach bezkarni
> 3) nie wolno godzić się na przyjmowanie nielegalnych imigrantów do Polski,
> ponieważ jest to zagrożeniem bezpieczeństwa wewnętrznego państwa
> 4) nie wolno godzić się na żadne naciski ze strony UE w tej sprawie,
> ponieważ są one naruszeniem polskiej suwerenności
> 5) jeżeli rząd polski ulegnie żądaniom UE,

Pomijając już inne brednie, czy dociera do ciebie, że UE to również Polska?
I co teraz? Rząd polski ulegnie żądaniom Polski?

Tak, tak... wiem, że ty myślisz, że UE to jakiś okupacyjny twór, tyle że
twoje urojenia nie są zgodne z rzeczywistością.

> w Polsce obywatele wezmą sprawy
> w swoje ręce i poleje się krew jak w GB i Niemczech.

Ech te twoje mokre sny...
To znaczy kto weźmie? Konkretnie.

> Jeśli o czymś zapomniałam, przypomnij - to powtórzę. Będziesz miał w jednym
> miejscu gotowe.

Zapomniałaś napisać, co ty zrobisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr