Re: Międzynarodowy Trybunał Karny

Data: 2017-06-18 21:04:27
Temat: Re: Międzynarodowy Trybunał Karny
Od: Kviat

W dniu 2017-06-18 o 20:16, XL pisze:

> Pozwijcie wreszcie tych, którzy opluwają tragedię smoleńską i robią sobie z
> tych śmierci żarciki typu "kaczka po smoleńsku" czy "zimny Lech".

Już ty się nie bój, ci co sobie robią jaja z katastrofy w Smoleńsku
odpowiedzą.

> Podpowiem wam jeszcze więcej przykładów, łącznie z atakami na katolików
> nawołującymi do wieszania ich.

http://www.polskatimes.pl/fakty/polityka/a/poslanka-
po-agnieszka-pomaska-wygrala-w-sadzie-z-hejterem,120
90117/

5274,tlum-zablokowal-proces-ws-kontrowersyjnego-wpis
u-ogolic-na.html

> I robiłeś to tutaj ty, mendo lewacką, mam zapisane wszystkie twoje posty z
> takimi wypowiedziami.

A google twoje też pamięta.

> Jutro zgłaszam je gdzie trzeba i nie ma zmiłuj. Podam tez twoje dane.
> Jeżeli nie będzie reakcji, zakładam ci prywatny proces.

Ten kraj schodzi na psy, skoro rasistka i czołowa propagatorka
nienawiści na tej grupie grozi sądem... za szerzenie nienawiści.
Poczułaś wiatr w żagle. Już tak w historii Europy bywało, ale skąd ty
możesz o tym wiedzieć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr