Wojownik Światła

1. Data: 2017-06-19 00:35:48

Temat: Wojownik Światła
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Paulo Coelho - Wojownik Światła

"[...]

O Maryjo bez grzechu poczęta, módl się za nami,którzy się do Ciebie
uciekamy. Amen. Rio de Janeiro, sobota 31 sierpnia 1996 roku

Dla S.I.L.Edouarda Rangela i Anne Carriere,mistrzów rygoru i współczucia

Uczeń nie przewyższa nauczyciela. Lecz każdy, dobrze wyuczony,
będzie jak jego nauczyciel.Łukasz, 6;40

Każdy wojownik światła bał się kiedyś podjąć walkę.
Każdy wojownik światła zdradził i skłamał w przeszłości.
Każdy wojownik światła utracił choć raz wiarę w przyszłość.
Każdy wojownik światła cierpiał z powodu spraw,które nie były tego warte.
Każdy wojownik światła wątpił w to, że jest wojownikiem światła.
Każdy wojownik światła zaniedbywał swoje duchowe zobowiązania.
Każdy wojownik światła mówił "tak", kiedy chciał powiedzieć "nie".
Każdy wojownik światła zranił kogoś, kogo kochał.
I dlatego jest wojownikiem światła.
Bowiem doświadczył tego wszystkiego i nie utracił nadziei,
że stanie się lepszym człowiekiem.

[...]"

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-06-19 10:05:57

Temat: Re: Wojownik Światła
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Każdy wojownik światła zranił kogoś, kogo kochał.
> I dlatego jest wojownikiem światła.
> Bowiem doświadczył tego wszystkiego i nie utracił nadziei,

Ty_jesteś_wojownikiem_ciemności. Jestem o tym głęboko przekonany. Nie
odpisuję Ci na to, co wcześniej napisałeś- bo już dawno nie czytałem tak
złych rzeczy jak te, które napisałeś. Robiłeś i wciąż ROBISZ krzywdę swojej
córce- o czym Ci pisała- a Ty nie zwracasz na to uwagi. Jesteś tak bardzo
oddalony od rzeczywistości, że autenczynie obawiam się o to, że kiedyś
wyjdziesz ze swojego obłędu. No bo jak to inaczej nazwać, jak nie "obłęd"?
Jednak poza nim jest Prawda. Prawda o Tobie i świecie- którego jesteś
częścią. Boję się, że tej prawdy nie jesteś w stanie udźwignąć.

--
Chiron

3. Data: 2017-07-10 22:35:28

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Ty_jesteś_wojownikiem_ciemności. Jestem o tym głęboko przekonany.

Twoje przekonanie może być błędne - nie dopuszczasz takiej myśli?

> Nie odpisuję Ci na to, co wcześniej napisałeś - bo już dawno nie
> czytałem tak złych rzeczy jak te, które napisałeś.

A może po prostu nie chciałeś tego przemyśleć, bałeś się myśleć gdyż
poruszyłem najgłębsze struny twojej podświadomości i zabolało?

> Robiłeś i wciąż ROBISZ krzywdę swojej córce - o czym Ci pisała - a Ty
> nie zwracasz na to uwagi.

Proszę o konkrety. Materiał jest powszechnie dostępny więc go możesz
analizować w prawo i w lewo, w którą stronę tylko zechcesz. Ale ty nie
chcesz analizować tylko wolisz rzucać we mnie nie potwierdzonymi
inwektywami. A nuż uda się i coś przyschnie bo pominę twoje pomyje.

> Jesteś tak bardzo oddalony od rzeczywistości, że autentycznie
> obawiam się o to, że kiedyś wyjdziesz ze swojego obłędu.

Nie pomyślałeś, że jest wręcz przeciwnie i że to może właśnie ty
oderwałeś się od rzeczywistości i brniesz coraz dalej w grzęzawisko?

> No bo jak to inaczej nazwać, jak nie "obłęd"? Jednak poza nim jest
> Prawda.

Czy ty kiedykolwiek powiedziałeś bądź wskazałeś jak wygląda twoja
Prawda? Ciągle tylko niedomówienia i pomówienia innych a na temat Prawdy
głęboka cisza. Powiedz chociaż raz na czym ta twoja Prawda polega, zrób
to tak jak to robię ja, z otwarta przyłbicą i bez chowania się za
parawanem tradycji.

> Prawda o Tobie i świecie - którego jesteś częścią.

I ty znasz lepiej ode mnie mój świat? Oj ty stary zgredzie, chciałbyś
narzucić wszystkim swoje postrzeganie swojego zakłamanego świata, w
którym tkwisz po same czubki włosów (o ile je masz?). ;-)

> Boję się, że tej prawdy nie jesteś w stanie udźwignąć.

Dźwigam ją od lat i coraz mi lżejszą się staje. Nie martw się więc o
mnie lecz pomyśl raczej o swojej przyszłości, którą spędzisz w fałszu i
obłudzie.

4. Data: 2017-07-10 23:40:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 22:35, LeoTar Gnostyk pisze:

> Proszę o konkrety. Materiał jest powszechnie dostępny

Rzadko się z Chironem zgadzam, ale zacznij pedofilu czytać ze zrozumieniem.

Robisz krzywdę swojej córce udostępniając publicznie takie rzeczy i
sugerując publicznie swoje pedofilskie czyny wobec niej.
Ile razy trzeba ci to tłumaczyć? Jesteś idiotą, że tego nie rozumiesz?

Masz strasznie zryty beret, że to do ciebie nie dociera, że sam na to
nie wpadłeś. I przede wszystkim za to powinieneś mieć zakaz zbliżania
się do komputera. O zakazie zbliżania się do dzieci nie wspominając.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-07-11 03:42:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> [...]
> sugerując publicznie swoje pedofilskie czyny wobec niej. Ile razy
> trzeba ci to tłumaczyć? Jesteś idiotą, że tego nie rozumiesz?

Wytłumacz mi, ty mój ałtorytecie, na czym niby polegają te moje
pedofilskie czym względem mojej córki? Bom ja nie kumaty o co wam
chodzi. O konkrety jednak proszę a nie o pustosłowie.

> Masz strasznie zryty beret, że to do ciebie nie dociera, że sam na
> to nie wpadłeś.

Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Konkrety się liczą pajacu jeden.

> I przede wszystkim za to powinieneś mieć zakaz zbliżania się do
> komputera. O zakazie zbliżania się do dzieci nie wspominając.

Na całe szczęści nie tobie o tym decydować żółtodziobie. Phi...

No i szybkiego powrotu do zdrowia życzę Piotrze

LeoTar Gnostyk

Międzynarodowy Trybunał Karny
Zakaz, mutacje i wychowanie.
Zakaz, mutacje i wychowanie.