Wojownik Światła

1. Data: 2017-06-19 00:35:48

Temat: Wojownik Światła
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Paulo Coelho - Wojownik Światła

"[...]

O Maryjo bez grzechu poczęta, módl się za nami,którzy się do Ciebie
uciekamy. Amen. Rio de Janeiro, sobota 31 sierpnia 1996 roku

Dla S.I.L.Edouarda Rangela i Anne Carriere,mistrzów rygoru i współczucia

Uczeń nie przewyższa nauczyciela. Lecz każdy, dobrze wyuczony,
będzie jak jego nauczyciel.Łukasz, 6;40

Każdy wojownik światła bał się kiedyś podjąć walkę.
Każdy wojownik światła zdradził i skłamał w przeszłości.
Każdy wojownik światła utracił choć raz wiarę w przyszłość.
Każdy wojownik światła cierpiał z powodu spraw,które nie były tego warte.
Każdy wojownik światła wątpił w to, że jest wojownikiem światła.
Każdy wojownik światła zaniedbywał swoje duchowe zobowiązania.
Każdy wojownik światła mówił "tak", kiedy chciał powiedzieć "nie".
Każdy wojownik światła zranił kogoś, kogo kochał.
I dlatego jest wojownikiem światła.
Bowiem doświadczył tego wszystkiego i nie utracił nadziei,
że stanie się lepszym człowiekiem.

[...]"

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-06-19 10:05:57

Temat: Re: Wojownik Światła
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Każdy wojownik światła zranił kogoś, kogo kochał.
> I dlatego jest wojownikiem światła.
> Bowiem doświadczył tego wszystkiego i nie utracił nadziei,

Ty_jesteś_wojownikiem_ciemności. Jestem o tym głęboko przekonany. Nie
odpisuję Ci na to, co wcześniej napisałeś- bo już dawno nie czytałem tak
złych rzeczy jak te, które napisałeś. Robiłeś i wciąż ROBISZ krzywdę swojej
córce- o czym Ci pisała- a Ty nie zwracasz na to uwagi. Jesteś tak bardzo
oddalony od rzeczywistości, że autenczynie obawiam się o to, że kiedyś
wyjdziesz ze swojego obłędu. No bo jak to inaczej nazwać, jak nie "obłęd"?
Jednak poza nim jest Prawda. Prawda o Tobie i świecie- którego jesteś
częścią. Boję się, że tej prawdy nie jesteś w stanie udźwignąć.

--
Chiron

Międzynarodowy Trybunał Karny
Zakaz, mutacje i wychowanie.