Re: Wojownik Światła

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wojownik Światła
Date: Mon, 10 Jul 2017 22:35:28 +0200

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Ty_jesteś_wojownikiem_ciemności. Jestem o tym głęboko przekonany.

Twoje przekonanie może być błędne - nie dopuszczasz takiej myśli?

> Nie odpisuję Ci na to, co wcześniej napisałeś - bo już dawno nie
> czytałem tak złych rzeczy jak te, które napisałeś.

A może po prostu nie chciałeś tego przemyśleć, bałeś się myśleć gdyż
poruszyłem najgłębsze struny twojej podświadomości i zabolało?

> Robiłeś i wciąż ROBISZ krzywdę swojej córce - o czym Ci pisała - a Ty
> nie zwracasz na to uwagi.

Proszę o konkrety. Materiał jest powszechnie dostępny więc go możesz
analizować w prawo i w lewo, w którą stronę tylko zechcesz. Ale ty nie
chcesz analizować tylko wolisz rzucać we mnie nie potwierdzonymi
inwektywami. A nuż uda się i coś przyschnie bo pominę twoje pomyje.

> Jesteś tak bardzo oddalony od rzeczywistości, że autentycznie
> obawiam się o to, że kiedyś wyjdziesz ze swojego obłędu.

Nie pomyślałeś, że jest wręcz przeciwnie i że to może właśnie ty
oderwałeś się od rzeczywistości i brniesz coraz dalej w grzęzawisko?

> No bo jak to inaczej nazwać, jak nie "obłęd"? Jednak poza nim jest
> Prawda.

Czy ty kiedykolwiek powiedziałeś bądź wskazałeś jak wygląda twoja
Prawda? Ciągle tylko niedomówienia i pomówienia innych a na temat Prawdy
głęboka cisza. Powiedz chociaż raz na czym ta twoja Prawda polega, zrób
to tak jak to robię ja, z otwarta przyłbicą i bez chowania się za
parawanem tradycji.

> Prawda o Tobie i świecie - którego jesteś częścią.

I ty znasz lepiej ode mnie mój świat? Oj ty stary zgredzie, chciałbyś
narzucić wszystkim swoje postrzeganie swojego zakłamanego świata, w
którym tkwisz po same czubki włosów (o ile je masz?). ;-)

> Boję się, że tej prawdy nie jesteś w stanie udźwignąć.

Dźwigam ją od lat i coraz mi lżejszą się staje. Nie martw się więc o
mnie lecz pomyśl raczej o swojej przyszłości, którą spędzisz w fałszu i
obłudzie.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin