Re: Wojownik Światła

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wojownik Światła
Date: Tue, 11 Jul 2017 03:42:36 +0200

Kviat pisze:

> Rzadko się z Chironem zgadzam, ale zacznij pedofilu czytać ze
> zrozumieniem.
>
> Robisz krzywdę swojej córce udostępniając publicznie takie rzeczy i
> sugerując publicznie swoje pedofilskie czyny wobec niej. Ile razy
> trzeba ci to tłumaczyć? Jesteś idiotą, że tego nie rozumiesz?

Wytłumacz mi, ty mój ałtorytecie, na czym niby polegają te moje
pedofilskie czym względem mojej córki? Bom ja nie kumaty o co wam
chodzi. O konkrety jednak proszę a nie o pustosłowie.

> Masz strasznie zryty beret, że to do ciebie nie dociera, że sam na
> to nie wpadłeś.

Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Konkrety się liczą pajacu jeden.

> I przede wszystkim za to powinieneś mieć zakaz zbliżania się do
> komputera. O zakazie zbliżania się do dzieci nie wspominając.

Na całe szczęści nie tobie o tym decydować żółtodziobie. Phi...

No i szybkiego powrotu do zdrowia życzę Piotrze

LeoTar Gnostyk