Mielona kolendra

1. Data: 2005-08-08 19:05:14

Temat: Mielona kolendra
Od: "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostalem troche mielonej kolendry tzn. zmielonych ziaren i nie wiem co to z
tym mam zrobic.
Do czego sie to to nadaje? Bo nie mam pojecia czy mam tego uzywac do
np.marynowania miesa, nalewek, herbaty.... ??? TIA

Pozdrav Mariusz

2. Data: 2005-08-08 19:10:23

Temat: Re: Mielona kolendra
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

rajton wrote:
> [...]
> Do czego sie to to nadaje? Bo nie mam pojecia czy mam tego uzywac do
> np.marynowania miesa, nalewek, herbaty.... ??? TIA

do czego lubisz. Ja kolendrę daję czasem do mięsa. Dobrze robi też
kurzym udkom (w kfc też jest :-)). Do kawy i herbaty też na upartego
można dodać, ale ja nie lubię. Fajny jest też twarożek z dodatkiem
kolendry, ale nie za dużo.

Waldek

3. Data: 2005-08-10 09:39:39

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czego sie to to nadaje?

fantastyczne kotlety mielone z tym wychodzą,
spróbuj również dodać papryki oraz mielonego kminku ...
nacieram kolendrą również schabik do upieczenia w piekarniku, leży sobie
w lodówce parę godzin i dobrze naciąga :)

scoo

Buraczki do słoików (i seler) - ma ktoś przepis?
Litewskie pierozki
nalewka z jagod - jak?
reklamacja
ogorki z papryka.