Miernoty

1. Data: 2017-05-24 21:16:19

Temat: Miernoty
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

(...)
- To jednak nacjonalizmy, a nie patriotyzm prowadzą do wojny...

- Nacjonalizm to najgorsza forma patriotyzmu i niestety w Polsce jest
sporo wyznawców tego typu patriotyzmu. Te zaciekłe, napiętnowane
nienawiścią do wszystkiego, co obce, gęby co rusz pokazują się na
różnych manifestacjach. Do tego niosą krzyże, choć ich postawa jest
zaprzeczeniem tego, czym jest chrześcijaństwo. Chrześcijaństwo to
empatia. Czy oni jakąkolwiek empatię do kogokolwiek odczuwają? Nie
przypuszczam. To jest fanatyzm uważający, że wszyscy inni są gorsi od
nas i powinniśmy ich wszystkich zniszczyć. To jest obrzydliwe.

- Bardzo surowo oceniasz społeczeństwo polskie. Powiedziałeś w jakimś
wywiadzie, że ,,wyszła z nas potworna morda chama, prymitywa, ksenofoba,
homofoba, rasisty. Jeżeli ponad 60 proc. Polaków jest przeciwnych
przyjmowaniu ludzi uciekających przed wojną, to jest to odrażające.
Jesteśmy ohydnym narodem". Bardzo agresywne słowa u człowieka, który
uprawia sztukę romantyczną, subtelną, poetycką.

- Podpisuję się cały czas pod tym. Na szczęście z drugiej strony, jest
sporo fantastycznych ludzi, naprawdę wyjątkowych, odważnych,
kreatywnych, zdolnych, świetnych, moralnych ludzi. Jak powiedział
Cromwell: ,,Kilku uczciwych ludzi to większa wartość niż masy". Tym się
pocieszam.

- Dlaczego obecna władza chce zniszczyć tych wspaniałych ludzi, te elity?

- Bo czuje się zagrożona przez tych, którzy mają wyższy poziom
intelektualny, czy moralny, niż oni, bo oni są reprezentantami - w
najlepszym przypadku - miernoty.
(...)
- Pobicia to jednak incydenty, one są na całym świecie. Mam nadzieję, że
tak bardzo nie różnimy się od świata zachodniego...

- Byłem niedawno w Nowym Jorku i nawet zrobiłem zdjęcie kościoła, na
którym wisiał baner ,,Immigrants & refugees welcome" - ,,Witamy imigrantów
i uchodźców". Czy w jakimkolwiek polskim kościele coś takiego mógłbym
zobaczyć? Nie, choć jesteśmy fantastycznym, katolickim, chrześcijańskim
krajem. Mieszkam na Starym Mieście w Warszawie, co miesiąc widzę
kobiety, które łażą po Krakowskim Przedmieściu od katedry przed Pałac
Prezydencki z różańcami. One mają nienawiść w oczach, one zamordowałyby
każdego, kto się nie zgadza z ich fanatycznymi i irracjonalnymi
przekonaniami o morderstwie w Smoleńsku. To jest porażające.

Całość:
http://koduj24.pl/rafal-olbinski-wyszla-z-nas-potwor
na-morda-chama/

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2017-05-24 22:18:32

Temat: Re: Miernoty
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.05.2017 um 21:16 schrieb Kviat:
> [...]
> - Pobicia to jednak incydenty, one są na całym świecie. Mam nadzieję, że
> tak bardzo nie różnimy się od świata zachodniego...

Za zelazna kurtyna nie bylo duzo mniejszosci narodowych, a jesli byly
(np. studenci z krajow trzeciego swiata, Cyganie), to byly malo
widoczne. Istnialy rozne resentymenty z czasow przedwojennych i wojny
(antysemityzm, pogarda do Rosjan, lek przed Niemcami), ale wraz z
otwarciem spoleczenstwa i kontaktami zaczely one zanikac. Obecne wladze
sprawily, ze te demony wylazly z ukrycia i weszly do salonow. Gomulka
gral nastrojami antyniemieckimi, a teraz mozna zyskac poklask i wyborcow
grajac na roznych fortepianach - raz o Niemcach, innym razem o Brukseli,
jeszcze innym o muzulmanach, Zydach, Ukraincach.
Dziwnym jednak trafem rzadko wspomina sie o Rosji (moze sie myle), choc
to jej wojska sa w poblizu, a nie syryjskie czy irackie!

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-05-25 09:09:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

na-morda-chama/

> Ooo, to prosto z kodu,

Polecam:
http://bobry7.salon24.pl/717469,hejt-standardowy-czy
li-olbinski-od-kielc-i-nowego-jorku-do-kod-w-warszaw
ie

4. Data: 2017-05-25 12:57:09

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> - Byłem niedawno w Nowym Jorku i nawet zrobiłem zdjęcie kościoła, na
> którym wisiał baner ,,Immigrants & refugees welcome"

Łżesz.
Wrocławska archidiecezja zamierza zaopiekować się setką uchodźców z Syrii. Ma dla
nich przygotowany ośrodek Caritasu w Sulistrowiczkach. Na przyjęcie Syryjczyków nie
są za to gotowe władze Wrocławia.

Cyt.2
Miriam Shaded nie odpowiedziała na naszą prośbę o kontakt. Według nieoficjalnych
informacji z Polski wyjechali prawie wszyscy Syryjczycy, których sprowadziła Fundacja
Estera.

Cyt.3 Czeczeni.
Do 2006 r. uchodźca mógł wystąpić o uchylenie decyzji o ochronie międzynarodowej, ale
przepis był wykorzystywany przez Czeczenów do nadużyć. - Otrzymywali zgodę na pobyt
tolerowany, który nie daje gwarancji socjalnych jak status uchodźcy, więc masowo
składali wnioski o uchylenie statusu, by z niej skorzystać.

O czym więc bełkoczesz?

Wiadomo że tym w Gdańsku chodzi bardziej o kasę z budżetu na mieszkania
co to już je pobudowano i stoją i czekają, a nie o żadnych uchodźców.

5. Data: 2017-05-25 12:59:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky <f...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Wiadomo że tym w Gdańsku chodzi bardziej o kasę z budżetu na mieszkania
> co to już je pobudowano i stoją i czekają, a nie o żadnych uchodźców.

Bingo.

6. Data: 2017-05-25 13:12:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 08:28, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Sorry za wycięcie całości, tak mi się jakoś klikło. Zresztą nie
> było tam nic wartościowego ;)

Było. Ale nie zrozumiałeś. Ten tekst był dla ciebie za trudny.
Ktoś, kto ludzi nazywa bydłem, nie jest w stanie tego zrozumieć.

na-morda-chama/

> Ooo, to prosto z kodu, łał, co tam u ojca mateusza?;)

Chyba nadal jeździ na rowerze. Ale zapytaj u źródła, bo możliwe że
Rydzyk się zlitował i w końcu kupił mu samochód, a ja nie jestem na bieżąco.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-05-25 14:04:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 12:57, franciszek_wenersky pisze:

> Łżesz.
>

> O czym więc bełkoczesz?

O tym, że powinieneś nauczyć się czytania ze zrozumieniem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-05-25 14:22:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 14:05, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> W sytuacji stresowej zachowujesz się dokładnie jak Pimpek :)

Twój stan zdrowia tak mnie zestresował, że znowu dopadła mnie depresja
na całe dwie minuty. Mam nadzieję, że szybko ci się polepszy, bo w
takich warunkach nie można normalnie pracować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-05-25 16:01:16

Od: Aiua40 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 14:22, Kviat pisze:

> Twój stan zdrowia tak mnie zestresował, że znowu dopadła mnie depresja
> na całe dwie minuty. Mam nadzieję, że szybko ci się polepszy, bo w
> takich warunkach nie można normalnie pracować.

ojej, nie zaszkodź chociaż nikomu! :-) ma się rozumieć wedle starej
zbutwiałej maksymy; primum non nocere ;-)

10. Data: 2017-05-25 17:17:58

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 pisze:

> ojej, nie zaszkodź chociaż nikomu! :-) ma się rozumieć wedle starej
> zbutwiałej maksymy; primum non nocere ;-)

A od tego stanu "nie szkodzenia" do leczenia droga jakże daleka. Bo i
wiedzy o etiologii chorób brak o umiejętnościach tej wiedzy stosowania
nie wspominając. Ale za to ilu ufnych, wręcz wierzących w nadzwyczajne
umiejętności braci lekarskiej płaci ciężką kasę za to chałturzenie.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Sednerek dawniej i dziś
"Pokonamy ich...
ARTYŚCI PROTESTUJĄ!
PiS i artyści. Kronika wojny