ARTYŚCI PROTESTUJĄ!

1. Data: 2017-05-24 10:44:48

Temat: ARTYŚCI PROTESTUJĄ!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. przeciw komunie?

A kiedy to ostatnio artyści protestowali przeciw bolszewii? - bo ja
doskonale pamiętam komunę i tam żaden artysta nie protestował, przeciwnie,
wszyscy grzecznie należeli do Związku Artystów, gremialnie podpisywali
lojalki i jako uprzywilejowani mieli konta dolarowe oraz zwolnienia z
podatków. Więc proszę nie twierdzić, że teraz jest jakaś komuna i cenzura,
skoro artyści "protestują".

Po czym najłatwiej poznać wolność? - właśnie po tym, że artyści, ludzie
generalnie (czyli z małymi wyjątkami) bez moralnego kręgosłupa,
"protestują". Bo oni robią to tylko i wyłącznie wtedy, kiedy jest totalna
wolność i brak cenzury. Nigdy inaczej. Kiedy jest zamordyzm, artyści stoją
murem przy władzy.

Więc te obecne "protesty" na pewno nie dotyczą braku wolności i cenzury.
One dotyczą zupełnie czegoś innego. Czego? A to się pewnie niedługo okaże -
w Sejmie nie wyszło, KODziarstwo się samo od wewnątrz rozp...ło, to teraz
kto będzie rozp...ł Polskę? No jak to kto?

Ci, ci zawsze byli na usługach komuny - ARTYŚCI.

2. Data: 2017-05-24 10:51:05

Temat: Re: ARTYŚCI PROTESTUJĄ!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 10:44, Ikselka pisze:
> A kiedy to ostatnio artyści protestowali przeciw bolszewii? - bo ja

Kazik na żywo: https://www.youtube.com/watch?v=l7VykCTXX7M
Choć może takie uogólnienie jest niesprawiedliwe...

3. Data: 2017-05-24 10:59:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Kazik na żywo: https://www.youtube.com/watch?v=l7VykCTXX7M
> Choć może takie uogólnienie jest niesprawiedliwe...

Chwalebne wyjątki istnieją, ale to one właśnie umacniają reguły.

"
Wszyscy artyści to prostytutki
W oparach lepszych fajek, w oparach wódki
To wszystko się tak cyklicznie powtarza
Czas nadziei, człowiek z żelaza
Wodzowi rewolucji do pasa się kłaniam
Mecenas daje złoto, mecenas wymaga
Ten system musi upaść, teraz i zaraz
Śpiewane na koncercie w koszarach

Czy Ty to widzisz?
Czy się nie wstydzisz? 2x
A słyszę, że mówią, że robią to co chcą 4x

Wszyscy artyści to prostytutki
W oparach lepszych fajek, w oparach wódki
Trzecia Rzeczpospolita, Polska Ludowa
To samo od nowa, to samo od nowa
Przepraszam, czy mogę sobie zrobić zdjęcie z Panem
Ja i koleżanka, niedźwiedź, Zakopane
Swoją pracą na scenie chcę osiągnąć swój cel
Order Orła Białego, budowniczy PRL

Czy Ty to widzisz?
Czy się nie wstydzisz? 2x
A słyszę, że mówią, że robią to co chcą 2x
A słyszę, że mówią, że robią już to co chcą 2x

Wszyscy artyści to prostytutki
W oparach lepszych fajek, w oparach wódki
A jedne są lepsze, a drugie są gorsze
A gorsze są tańsze, a lepsze są droższe
Wszyscy artyści to prostytutki
W oparach lepszych fajek, w oparach wódki
A jedni są lepsi, a drudzy są gorsi
A gorsi są tańsi, a lepsi są drożsi

Czy Ty to widzisz?
Czy się nie wstydzisz? 2x
A słyszę, że mówią, że robią to co chcą 2x
A słyszę, że mówią, że robią już to co chcą 2x

"

Brawo Kazik! - jeden z nielicznych wyjątków...

4. Data: 2017-05-24 11:07:07

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 10:59, Ikselka pisze:
> Brawo Kazik! - jeden z nielicznych wyjątków...

http://muzyka.onet.pl/newsy/opole-2017-kto-zrezygnow
al-z-festiwalu-pelna-lista/drspm2
Choć niektórych którzy zrezygnowali cenię: Kombii, a zwłaszcza Urszula,
Popowska, Kasia Kowalska. (bo na przykład nie cenię zespołu Big Cyc)
Mogą być nawet w porządku, tyle że nie lubią PiS albo nie mają cywilnej
odwagi by się wyłamać spośród innych artystów.
Znam naprawdę dobrych i skąd inąd mądrych ludzi, którzy nie lubią PiS

5. Data: 2017-05-24 11:12:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> [...]
> odwagi by się wyłamać spośród innych artystów.
> Znam naprawdę dobrych i skąd inąd mądrych ludzi, którzy nie lubią PiS

Bo tu nie chodzi o lubienie PiS.

6. Data: 2017-05-24 11:27:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 10:59, Ikselka pisze:
> Brawo Kazik! - jeden z nielicznych wyjątków...

KULT - Panie Waldku: https://www.youtube.com/watch?v=Di_pBO9smVA
Ile lat Polska straciła przez pana Waldka!

PiS i artyści. Kronika wojny
Świat w/g ikselki
Atak na dzieci - Manchester.
Opole - komentarze.