Mierzenie cisnienia

1. Data: 2000-09-08 21:41:05

Temat: Mierzenie cisnienia
Od: "Robert R." <l...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Hi

Czy aparaty do mierzenia cisnienia krwi na nadgarstku sa rownie dokladne
jak te pompowane,mierzace na ramieniu ?Czy nieprawidlowe ulorzenie
aparatu na nadgarstku(niedokladne docisniecie lub nieznacznie
"zeslizgniecie sie" z osi podluznej przedramienia w kierunku
prostopadlym do niej) moze prowadzic do dlednych wynikow,czy w tym
wypadku pomiar nie bedzie po prostu wykonany ?

Pozdrawiam
Robert

2. Data: 2000-09-08 21:58:14

Temat: Re: Mierzenie cisnienia
Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert R. wrote:

> Czy aparaty do mierzenia cisnienia krwi na nadgarstku sa rownie
> dokladne jak te pompowane, mierzace na ramieniu?

Nie.
--
Dariusz Laskowski Istotą Usenetu jest to, że może na niego
Gdańsk Wrzeszcz pisać każdy, czy nam się to podoba, czy nie.

3. Data: 2000-09-09 19:29:22

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert R. napisa?(a) w wiadomoœci: <3...@a...de>...
>Hi
>
>Czy aparaty do mierzenia cisnienia krwi na nadgarstku sa rownie dokladne
>jak te pompowane,mierzace na ramieniu ?

Tak jak jest to opisane w instrukcji.
Aparat nie ma instrukcji? No to kiepski aparat...
A swoja droga to rteciowe sfigmomanometry sa najlepsze!

Adam B.

4. Data: 2000-09-09 20:01:42

Od: Robert <l...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Adamus schrieb:

> Robert R. napisał(a) w wiadomości: <3...@a...de>...

> Tak jak jest to opisane w instrukcji.
> Aparat nie ma instrukcji? No to kiepski aparat...

Chce sie zdecydoawac na kupno nowego aparatu,wiec nie mam wgladu do
instrukcji ...

> A swoja droga to rteciowe sfigmomanometry sa najlepsze!

Moze i najlepsze,ale raczej trudne w obsludze dla ludzi starszych,szczegolnie
gdy trzeba dokonywac pomiarow samemu i do tego kilka razy dziennie ...
Pozdrawiam
Robert

5. Data: 2000-09-09 20:57:35

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 9 Sep 2000 21:29:22 +0200, "Adamus"
<a...@m...pl> napisał coś takiego:

>Robert R. napisa?(a) w wiadomo?ci: <3...@a...de>...

>Tak jak jest to opisane w instrukcji.
>Aparat nie ma instrukcji? No to kiepski aparat...
>A swoja droga to rteciowe sfigmomanometry sa najlepsze!
Popieram , ino duże i nieporęczne.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

6. Data: 2000-09-12 20:45:34

Od: "Ethernal" <e...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Cosa" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 9 Sep 2000 21:29:22 +0200, "Adamus"

te na nadgarstki i wogole elektryczne sa do kitu, wystarczy mala arytmia i
odczyt jest nieprawdziwy... lepiej rteciowke sobie kupic i nauczyc rodzinke
sluchac\ stetoscopem.:)

greets
ethernal

7. Data: 2000-09-13 05:45:30

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> te na nadgarstki i wogole elektryczne sa do kitu, wystarczy mala arytmia i
> odczyt jest nieprawdziwy... lepiej rteciowke sobie kupic i nauczyc
rodzinke
> sluchac\ stetoscopem.:)

Czy przy pomocy stetoskopu nie można mierzyć ciśnienia samemu sobie ?

"Jadarek" - Dariusz Kral

8. Data: 2000-09-13 09:49:25

Od: "Janusz" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa jeszcze aparaty bedace polaczeniem klasycznego aparatu
i cyfrowego wyswietlacza.
Zakladasz zwykly rekaw, pompujesz do uslyszenia sygnalu dzwiekowego,
odkrecasz zaworek i po chwili na wyswietlaczu masz wyswietlone
wartosci obydwu cisnien. Cena ok. 200zl.

Janusz

9. Data: 2000-09-13 11:50:43

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odkrecasz zaworek i po chwili na wyswietlaczu masz wyswietlone
> wartosci obydwu cisnien. Cena ok. 200zl.

Mam taki (miałem początki nadciśnienia, lekarz kazał mi kupić i
"kontrolować" a jak za duże łykać prochy) tylko wskazania różnią się od tych
z aparatu "rtęciowego" (no chiba , że ciśnienie tak skacze w kolejnych
pomiarach rożnymi aparatami). Przejście na Zywienie Optymalne poza
zgubieniem 23 kg spowodowało stałe uregulowanie się ciśnienia krwi ale
aparat został.

"Jadarek" - Dariusz Kral

Szukam druku oferty dla Kasy Chorych
"Klinika ffx" pomocy
Szukam art. o asymetrii immunoglobiny IgG
Aborcja - czy warto strzepic sobie jezyk? :)
Czysta woda