Mięso mielone do kosza!

1. Data: 2006-04-04 14:50:17

Temat: Mięso mielone do kosza!
Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Usmażyłem pyszne naleśniki.
Na drugi dzień poleciłem żonie kupić mięso mielone z myślą że zrobię
krokiety, gdyż miałem w słoiku zapasteryzowaną kapustę.
Pokroiłem cebulę i zacząłem podsmażać mięso.
Moją uwagę zwrócił fakt że mięso nie zrobiło się szare pomimo smażenia,
lecz pozostało czerwone, ale pomyślałem że mam tak pyszną kapustę i
naleśniki że nawet to dziwne mięso mi tego nie zepsuje.
Dodałem więc kapustę zawinąłem to w naleśniki, zapanierowałem i upiekłem, a
następnie WYŻUCIŁEM DO KOSZA! :(

Mięso z indyka rozdrobnione
firmy MAXPOL z Kuźni raciborskiej ul.Nowy Świat

2. Data: 2006-04-04 15:33:36

Temat: Re: Mięso mielone do kosza!
Od: chrisfox <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mięsa w tym mięsie było ile?
Ja ostatnio oglądałem w sklepie mielone o zawartości 47% mięsa.

--
Krzysztof M. Gajda
www.marki.net.pl/kolejka

3. Data: 2006-04-04 15:34:03

Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadmanganian :) ?

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

4. Data: 2006-04-04 15:36:16

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*ZBIG*" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> naleśniki że nawet to dziwne mięso mi tego nie zepsuje.
(...)> Mięso z indyka rozdrobnione
> firmy MAXPOL z Kuźni raciborskiej ul.Nowy Świat

Takie paczkowane mięso jest zaprawione konserwantami dającymi taki włąśnie
efekt. Na dodatek okropnie posolone. I w ogóle jakiś dziwny smak. Też się
kiedyś nabrałam.

:-) Monika

5. Data: 2006-04-04 15:38:47

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

*ZBIG* napisał(a):

> Na drugi dzień poleciłem żonie kupić mięso mielone

A to wszystko przez to, że _poleciłeś_ żonie.
Jakbyś poprosił lub pofatygował się sam do sklepu, pewnie byłoby lepiej.

A jeszcze lepiej, jakbyś kupował mięso w apetycznym kawałku i
rozdrabniał je samodzielnie.
--
pa, BasiaBjk

6. Data: 2006-04-04 15:59:50

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@Q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jakbyś poprosił lub pofatygował się sam do sklepu, pewnie byłoby lepiej.
>
> A jeszcze lepiej, jakbyś kupował mięso w apetycznym kawałku i

Każdy przyzwoity sklep miele wybrane kawałki miesa na miejscu..a coniektóre
stoiska maja stekownice tak ze nie trzeba nic rozbijac :)))

Marek

7. Data: 2006-04-04 16:05:37

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):

> Każdy przyzwoity sklep miele wybrane kawałki miesa na miejscu..a coniektóre
> stoiska maja stekownice tak ze nie trzeba nic rozbijac :)))

Fakt, ale jeśli się kupuje niewiele, jest to ryzykowne. Można dostać
resztki z maszyny pozostałe po poprzedniku.
Jednak tez nieraz proszę o zmielenie, kiedy kupuję przynajmniej
kilogram. Mniejszych ilości nie ryzykuję.
--
pa, BBjk

8. Data: 2006-04-04 16:50:46

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

*ZBIG* napisał(a):
> [...]
> następnie WYŻUCIŁEM DO KOSZA! :(
>
> Mięso z indyka rozdrobnione
> firmy MAXPOL z Kuźni raciborskiej ul.Nowy Świat
ja zawsze w sklepie wybieram kawalek chudszej wolowiny lub wieprzowiny i
prosze pania o zmielenie...
nawet nie przeszkadza mi fakt kto kiedy i co mielil przede mna...
Mars

9. Data: 2006-04-04 19:42:47

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> resztki z maszyny pozostałe po poprzedniku.
> Jednak tez nieraz proszę o zmielenie, kiedy kupuję przynajmniej kilogram.

Dzięki za podpowiedź. Bo ja ostatnio zastanawiałam się dlaczego moje mięso
mielone waży więcej po rozdrobnieniu niż przed.

Anet

10. Data: 2006-04-04 21:17:10

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak tez nieraz proszę o zmielenie, kiedy kupuję przynajmniej
> kilogram. Mniejszych ilości nie ryzykuję.

To musi byc jakis kiepski sklep...

Marek

kawa late bez ekspresu...
poncz ?