Mieszacz wody do pralki

31. Data: 2009-02-15 14:11:33

Temat: Re: Mieszacz wody do pralki
Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
news:kjzab8p3tfm.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
> "Maniek4" <b...@w...pl> writes:

> A w USA to pralki w ogole nie maja grzania i pierze sie w wodzie z
> kranu w jednym z trzech trybow - ciepla (z cieplego kranu, czylo 40
> stopni), letnia i zimna.

W ameryce to wiekszosc spoleczenstwa mieszka w przyczepach kempingowych i w
tych swoich niby domach, wygladajacych jak obejscia. To akurat nie jest
zaden argument hehe :-)

32. Data: 2009-02-15 14:25:43

Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie nie przewidują!
> Zapoznaj się z aktualną ofertą. Od czasów Wiatki praktycznie nie spotyka
> się pralek ani zmywarek na dwa przyłącza wodne zimnej i ciepłej.

Ty sie z choinki urwales? Nawet w tym watku podalem namiar na nowa
pralke firmy Candy, ktora ma podlaczenie cieplej i zimnej wody. Zadzwon
sobie do jakiejkolwiek firmy, Siemnes, Hotpoint, maja pelno takich
modeli. Podobnie ze zmywarkami.
I badz mezczyzna, palnales z tym scinaniem sie bialka ewidenta bzdure i
zamiast jak mezczyzna przyznac sie do bledu zachowujesz sie jak lajza,
robiac z siebie idiote tekstami w stylu "Od czasów Wiatki praktycznie
nie spotyka się pralek ani zmywarek na dwa przyłącza wodne zimnej i
ciepłej.".
Jak dla mnie EOT.

33. Data: 2009-02-15 14:52:51

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
> Ty sie z choinki urwales? Nawet w tym watku podalem namiar na nowa pralke
> firmy Candy, ktora ma podlaczenie cieplej i zimnej wody. Zadzwon

Są pewnie jakieś niszowe modele. W sklepach się ich nie spotyka. Przejdź się
np do EuroAgd i sam zajrzyj na tyły urządzeń. I nie nadymaj się tak, bo
dostaniesz wylewu.

> I badz mezczyzna, palnales z tym scinaniem sie bialka ewidenta bzdure i

Jesteś gejem?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

34. Data: 2009-02-15 19:51:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gn919v$8ni$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> No to umyj patelnię po jajecznicy w zmywarce i wypierz w gorącej wodzie
> plamy z krwi.

I tak w kolko bedziesz najpierw stawial jakas teze a pozniej ja zwalczal -
niezla mutacja trola.

PLONK

35. Data: 2009-02-15 19:53:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> http://www.sparkinstalacje.pl/honeywell/frames/f_tm5
0.html

Dzieki ;-)

36. Data: 2009-02-16 10:57:17

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
0.html

dodam, że płaciłem za to cudo jakieś 70-80 zł i od 2 lat działa świetnie

37. Data: 2009-02-16 11:35:46

Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

"PeJot" <P...@0...pl> wrote in message news:gnbiph$imf$1@inews.gazeta.pl...

> Nie wiem dokładnie ile litrów wody pochłania napełnienie zbiornika pralki,
> ale podejrzewam, że jest to wartość porównywalna z tym, ile wody trzeba
> spuścić z rur, aby otrzymać ciepłą wodę. Koniec końców szkoda zachodu MZ.

W blokach gdzie jest cyrkulacja wystarczy spuścic małą bytelkę od coca coli
0.33L i już jest ciepła. Natomiast jest inny zbawienny sposób na
oszczędności. Zrobić podłogówkę w nowym bloku i podłączyć ją do cyrkulacji
c.w.u :-) Podobno to nagminna praktyka.

38. Data: 2009-02-16 12:34:34

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

> 0.33L i już jest ciepła. Natomiast jest inny zbawienny sposób na
> oszczędności. Zrobić podłogówkę w nowym bloku i podłączyć ją do cyrkulacji
> c.w.u :-) Podobno to nagminna praktyka.
Racja, sam znam dwie osoby co tak zrobiły;)))

Kris

39. Data: 2009-02-16 12:35:32

Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

"PeJot" <P...@0...pl> wrote in message news:gnbjt8$oti$1@inews.gazeta.pl...

> Kurcze, Polak potrafi. Moment, przecież rury to nie szpilki, tego nie da
> się tego ukryć.

Ale jeśli liczniki masz poza mieszkaniem i nie wpuszczasz nikogo, bo i po
co. Liczniki ciepła są w innych szafach niż cwu i cyrkulacja. CWU i
cyrkulacja zachowują się tak samo czy obieg ma metr czy 100 metrów. Ci co
wpadli na to to tak chyba robili. Tak słyszałem :-)

40. Data: 2009-02-16 15:07:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ale podejrzewam, że jest to wartość porównywalna z tym, ile wody trzeba
> spuścić z rur, aby otrzymać ciepłą wodę. Koniec końców szkoda zachodu MZ.

Mam cyrkulacje.

Baterie z KFA i Cilit Zel - nie lubia sie :(
Wanna, kabina z hydromasażem - opinie
parowe "cudo" z TVMARKET
Skrzynka na listy
jaki tv?