Migrena

111. Data: 2003-06-26 06:58:08

Temat: Re: Migrena
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>spiralki
>
>LOL :)
>A kto, jeśli nie wierzący parafianie rzucający pieniądze na tacę co
>tydzień, finansuje spiralki i inne uciechy? :) JP II? :]

Tak naprawde (o czym juz pisalam) kosciol w Polsce jest finansowany ze swoich
przedsiewziec ekonomicznych oraz (czesciowo) z podatkow koscielnych placonych
przez katolikow w innych krajach. Naprawde sadzisz, ze te grosiny rzucane na
tace wystarcza ? Oj, naiwny, naiwny...
Swoja droga - ile rocznie placic na KK, ze tak rozpaczasz ?

>Płać, pracuj i módl się bez szemrania, a zbawienie samo przyjdzie :]

Rozumiem, ze sie sam do tego stosujesz ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

112. Data: 2003-06-26 06:59:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Legalnie ustanowionym. Jesteś dużym chłopcem, chyba wiesz, jak
zmienia się
> prawo, prawda?

Ktoś pytał o to w jaki sposób kościół wpływa na moje życie?
- okradając mnie pod płaszczykiem prawa
- indoktrynując moje dzieci pod płaszczykiem prawa
- gwałcąc moje poczucie moralności - pod płaszczykiem prawa

Qwax

113. Data: 2003-06-26 07:01:55

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Widzę, owszem - jednak okoliczności IMHO to usprawiedliwiają.
>Dlatego uważam zamykanie lekarzowi ust na ten temat za dulszczyznę i
>parafianizm.

IMO - nie.

>Lekarz też człowiek - z kimś pogadać musi :]
>Przecież wykazywałem, że nie chodzi o klepanie WSZYSTKIM o KAŻDYM -

A tak wlasnie zrobil, skoro 'wiedziala cala przychodnia'.

>A tak bardziej serio - naprawdę nie widzisz tu CHOLERNIE DUŻEJ
>obłudy pomiędzy naukami kościoła a tym wydarzeniem?

Owszem, jesli to prawda, na co dowodow nie mam, a ja nie lubie oskarzac nikogo
bezpodstawnie.

114. Data: 2003-06-26 07:03:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> :: Nie swoje zarobki. Masz obowiązek wytłumaczyć, na co wydałaś
> :: pieniądze, które zostały z podatków ludzi przeznaczone na rozwój
np.
> :: nauczycielstwa.
>
> OK. W takim razie jeśli prywatnych zarobków budźetówki się nie
czepiasz, to
> może przyjmij, że zakonnice spiralkę kupiły właśnie ze swoich
"zarobków", a
> nie datków od "podatników".

Jeżeli zakonnice 'zarabiają' to gdzie pracują? jaka to firma?
- wiem jaka - tylko dlaczego mnie napadają gdy traktuję kościół
(kościoły) jako korporacje międzynarodowe ze wszelkimi tego
konsekwencjami?

EOT
Może wrócilibyśmy do podstawowego tematu - a kościół przenieślibyśmy
do nowego wątku (jeżeli nie na inną grupę)

Pozdrawiam
Qwax

115. Data: 2003-06-26 07:07:35

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda, że ksiądz "przepowiada" (?) w imieniu Kościoła. To po
pierwsze.

świetny chwyt stosowany przez kościół od tysiącleci (przez komunistów
przez parę lat ale im nie wyszło)

> Po drugie - sam zauważyłeś, że każdy może mówić, co chce.

Tak - i jak długo mówi to jako prywatny facet ubrany w sposób przyjęty
za standardowy dla całego społeczeństwa to i owszem eżeli natomiast
ubrany w sukienkę ze złotym krzyżem na piersi przepasany purpurą i w
kwadratowej czapeczce z pomponem mówi 'kościół nie może....' to to już
co innego

116. Data: 2003-06-26 07:08:36

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Jeżeli zakonnice 'zarabiają' to gdzie pracują? jaka to firma?

90% zakonnic ciężko pracuje - w szkołach, szpitalach, domach opieki,
hospicjach, domach dziecka. Zazwyczaj w nieograniczonym wymiarze godzin.
Często opiekując się ludźmi w takim stanie, do których Ty brzydziłbyś się
podejść. Pozostałe to zakonnice klauzurowe (również ciężko pracujące
fizycznie).
ER

117. Data: 2003-06-26 07:12:13

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie rozśmieszaj mnie - całe studia chodziłam do przychodni i siedziałam w
>kolejkach z zakonnicami. Do ginekologa też (tego co studentkom wypisywał
>piguły). To był normalny ZOZ, akurat w poblizu klasztorów i uniwersytetu.

To bylo we Wroclawiu, dobrze zgaduje ? ;)

Dunia
(ex-wroclawianka)

118. Data: 2003-06-26 07:17:02

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek tak oto pisze:

:: Hm, pozwól, że powtórzę: czyli gdybyś płaciła (na rzecz Amnesty
:: International albo innej fundacji broniącej praw człowieka)
:: pieniądze, a potem usłyszała, że fundacja ta wydawała środki na
:: badania nad nowym paralizatorem/narkotykiem/lepszą tonfą czy
:: kontrolą podświadomości - uważasz, że wszystko jest w porządku?
:: Że nie masz prawa powiedzieć: STOP ?

Być może mam takie prawo (tzn. być może takie istnieje odgórnie), ale
powtarzam - nikt mnie nie zmusza do płacenia takich datków, nikt mnie nie
molestuje o takie datki, nikt nie łazi za mną i nie prosi, więc osobiście
uważam, że jeśli już coś dałam, to na własne ryzyko. Unicefowskie kartki też
kupowałam i teraz sobie mogę tylko popsioczyć, że pieniądze, które miały iść
na dzieci, poszły się paść. Ale nie będę latać po sądach i domagać się zwrotu
itp. Raczej nauczona, że takie przekręty to nie wyjątek, nie płacę, jak
mówiłam praktycznie na żadne akcje i organizacje. Jeśli już, to staram się
pomagać konkretnym ludziom, o których wiem, że nie oszukują.
Ozywiście cały czas piszę tylko o sobie.

:: A co ze statutowymi zobowiązaniami takiej ogranizacji?

OK, a czy Kościół ma swój statut, w którym określone są cele, na które
przeznacza pieniądze od wiernych?
Pytam poważnie, bo nie znam takich szczegółów.

:: Jeśli potwierdzisz, będę w szoku.

Już możesz zacząć być ;-)

:: (1) Żebrak to nie międzynarodowa korporacja - jak wspomniane AI albo
:: KK.

Mowa była o datkach na organizacje charytatywne bez uwzględniania ich
wielkości. Równie dobrze może to być Osiedlowa Fundacja na Rzecz Dzieci
Bezdomnych.

--
PozdrawiaM.

119. Data: 2003-06-26 07:23:30

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>wtracil sie w
>>
>Nie pozwalam hołocie wpieprzać się w moje życie i udaje mi się to dla
>kontaktów bezpośrednich, niestety nie udaje się uniknąć ataków
>systemowych - jak nie wiesz jakich to posłuchaj episkopatu i LPR-u o
>ksRydzyku nie wspomnę.

Jak sluchasz RM, to miej do siebie pretensje, ze ciagle slyszysz ojca Dyrektora
;) Ja - mowie uczciwie - nigdy czegos takiego nie doswiadczylam. Jak cos mi nie
pasuje to wylaczam radio/tv i nie slucham po prostu. Wiec nie wiem, gdzie
czujesz ten przymus ? Moze jakies konkrety ?

>I nie mów że każdy ma prawo mówić co chce - bo
>może - ale gdy przed nazwiskiem wstawia nick kościelny to przepowiada
>w jego imieniu.

No nie wiem - czy jak ja przed swoim nazwiskiem wstawie mgr to wypowiadam sie w
imieniu UWr ?

120. Data: 2003-06-26 08:51:46

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

pielęgniarka może sobie tak

> Podkreślam od początku - nie mówię o nadużywaniu tego wobec KAŻDEGO,
> wobec szaraczków (chyba się nie obrazisz? :]).

Rozumiem, ze pielęgniarki i lekarze decyduja o tym, kiedy pacjent jest
moralny a kiedy nie i w zależności od tego łamą lub nie tajemnicę
lekarską.....?
A jak o tym decydują?
Dżizussss....
Ola