Migrena

21. Data: 2003-06-25 00:33:34

Temat: Re: Migrena
Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Elżbieta <w...@g...pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Każde wytłumaczenie jest dobre..... brrrrr
> [ciach]

Tutaj mowa o innej sytuacji.
Diametralnie innej.

Zapraszam do dyskusji pod postem Iwonki ;)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

22. Data: 2003-06-25 00:36:16

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Oleńka <o...@b...wroc.pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Nie było naruszenia tajemnicy lekarskiej? Nie bądź śmieszny.

Była. No i co? Przestały się sypać albo ich psychika legła w
gruzach? :]

Jak policja nie ma nakazu wejścia do mieszkania, a tam co wieczór
handlują żywym towarem/.../zmuszają do nierządu - też jesteś za tym,
żeby tego nie przekraczać? :]

Nie lubię adwokatów i formalistów.

23. Data: 2003-06-25 06:10:44

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
> Wprąciłem się, gdyż Elżbieta <w...@g...pl> i te mądrości
> wymagają stanowczej erekcji:

> Tutaj mowa o innej sytuacji.
> Diametralnie innej.

Owszem, innej, bo najprawdopodobniej wyssanej z palca.
ER

24. Data: 2003-06-25 06:56:33

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Z. Boczek" <z...@U...pl>
mówi:

>Ciekawe, co byłoby, gdyby lekarz leczył nastolatkę z obrażeniami
>ginekologicznymi po gwałcie księdza? Albo 12-latkę z chorobą
>weneryczną po prywatnych lekcjach katechezy.
>Też musiałby dochowywać tajemnicy?

Filafila! Nie mieszajmy dwóch różnych rzeczy - OIDP lekarz ma obowiązek
powiadomić policję w przypadku podejrzenia gwałtu na nieletniej. Tu
tajemnica lekarska jest uchylana. Ale nie mylmy powiadamiania policji z
opowiadaniem szczegółów znajomym i rodzinie!

>A tutaj IMHO takim kruczkiem savoir-vivre'u zasłaniacie poważne
>nadużycia 'autorytetów moralności'.

Mhm, jaaasne. Co być powiedział na bezpruderyjnego lekarza czy
pielęgniarkę, który zarzuca kruczki moralności i opowiada znajomym, kto
przyszedł się do niego zbadać na obecność AIDS i jaki miał wynik.

Agnieszka
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

25. Data: 2003-06-25 07:15:37

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Załamać to się można, jak mający być wzorem moralności i zasad robią
> sobie dzieci/zapobiegają zapłodnieniom, bo chcą się bzykać.

Nie Twoja sprawa. To nie przestepstwo.

> Osoba publiczna ma takie a nie inne ograniczenia.

To nie są osoby publiczne. To zakonnice, które przyszły do ginekologa, a
"cała przychodnia" wiedziała natychmiast, co im jest.
Poza tym nawet osoba publiczna nie musi ujaniać czy poddała się np.
wazektomii, czy stosuje prezerwatywę, bo nic nikomu do tego.

> Ciekawe, co byłoby, gdyby lekarz leczył nastolatkę z obrażeniami
> ginekologicznymi po gwałcie księdza?

A co ma do rzeczy, czy to był ksiądz???
To inna sytuacja - zostało popełnione przestępstwo. Zawiadomiłby
prokuraturę o gwałcie czy "rozgłosiłby po całej przychodni", tak, zeby
dziewczyna wychodząc była wytykana palcami przez sprzątaczki, pielęgniarki i
recepcjonistkę?
A założenie spirali to, póki co, jeszcze w Polsce nie przestępstwo.

> Wkur... mnie taka dulszczyzna.

Przepraszam za wycieczkę osobistą, ale Ty umieściłeś w necie idiotyczne
fotki z jakiejś imprezy i byłeś baaardzo oburzony, że ludzie, których nie
zaprosiłeś do oglądania podali sobie adres strony i obejrzeli Ciebie, jak
się bawisz.
A tu złamania żadnej tajemnicy (lekarskiej ani innej) nie było...
Natomiast osoba tak samo prywatna (zakonnica) nie ma Twoim zdaniem prawa do
prywatności nawet w gabinecie ginekologicznym ;-/

Moralność Kalego, panie Dawidzie.

Ola

26. Data: 2003-06-25 09:00:49

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jun 2003 09:15:37 +0200 I had a dream that Oleńka <o...@b...wroc.pl>
wrote:
>A założenie spirali to, póki co, jeszcze w Polsce nie przestępstwo.

Nie, ale jeszcze odrobinę dziwi (już coraz mniej) posiadanie spiralki
przez zakonnice, prawda?

Poza tym nie ma co pomstować na tajemnicę lekarską, czy jej brak, bo
zdarza się, że jak w małej miejscowości/wsi dziewczyna pójdzie do lekarza
po pigułki, to w najbliższą niedziele ksiądz o niej mówi na kazaniu.

Niestety w wielu miejscach Polski, szczególnie na prowincji, jest to regułą.

27. Data: 2003-06-25 09:03:26

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jun 2003 08:56:33 +0200 I had a dream that Agnieszka Krysiak
<k...@g...pl> wrote:
>tajemnica lekarska jest uchylana. Ale nie mylmy powiadamiania policji z
>opowiadaniem szczegółów znajomym i rodzinie!

AFAIK wielu lekarzy opowiada rodzinie/bliższym znajomym co pikantniejsze
historyjki, tylko że najczęściej zatrzymuje się to na tym etapie i nie
przechodzi dalej.

28. Data: 2003-06-25 09:21:05

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie, ale jeszcze odrobinę dziwi (już coraz mniej) posiadanie spiralki
>przez zakonnice, prawda?

Dziwi czy nie dziwi - mnie to nie obchodzi. Za spiralke zaplacic trzeba, ja do
niej nie dokladam - a wiec IMO nie moja sprawa.
Jak sie nie chce, by sie ksieza wtracali w zycie (o czym grzmia pisma, z
ktorych pochdza tego typu historie) - to wypadaloby sie nie wtracac w zycie
ksiezy, prawda ?

>Poza tym nie ma co pomstować na tajemnicę lekarską, czy jej brak, bo
>zdarza się, że jak w małej miejscowości/wsi dziewczyna pójdzie do lekarza
>po pigułki, to w najbliższą niedziele ksiądz o niej mówi na kazaniu.

Jest to rownie naganne. Tajemnica lekarska jest tajemnica lekarska.

>Niestety w wielu miejscach Polski, szczególnie na prowincji, jest to regułą.

Wiesz - to mi wlasnie baaaardzo pachnie prowincja: takie ekscytowanie sie
zyciem ksiedzy i zakonnic. Bardzo wsiowe to jest (bez obrazy, sama mieszkam na
wsi ;) )

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

29. Data: 2003-06-25 09:34:59

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ale jeszcze odrobinę dziwi (już coraz mniej) posiadanie spiralki
> przez zakonnice, prawda?

ale to nie powód, zeby ten fakt wyszedł poza gabinet ginekologa.

> Poza tym nie ma co pomstować na tajemnicę lekarską, czy jej brak, bo
> zdarza się, że jak w małej miejscowości/wsi dziewczyna pójdzie do lekarza
> po pigułki, to w najbliższą niedziele ksiądz o niej mówi na kazaniu.

I trzeba się z tym pogodzić, tak?
Aha.

ola

30. Data: 2003-06-25 09:48:16

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jun 2003 11:34:59 +0200 I had a dream that Oleńka <o...@b...wroc.pl>
wrote:
>I trzeba się z tym pogodzić, tak?
>Aha.

Nie. Ale nie rozumiem lamentowania nad jednym przypadkiem, a przemilczenia
pozostałych.

3 lata w plecy?
o zdradach
Re: Grupowe wakacje?