Migrena

341. Data: 2003-06-27 15:13:12

Temat: Re: Migrena
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
news:bdhjbq$hiq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości

> pytania -

> że
> >

> Jedno drugiemu nie przeczy - wypowiadają się we własnym imieniu,
> odzwierciedlając jednocześnie poglądy grupy duchownych.

Grupy duchownych, czyli części Kościoła. Czyli wracamy do tego, od czego
zaczynałam - że poglądy Jankowskiego są reprezentatywne dla części Koscioła.
I moze tu skończmy.

boniedydy

342. Data: 2003-06-27 15:14:42

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Dunia <d...@n...net> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Ja nie wiem, CZY i JAK zakonnice sie zabezpieczaja, ale wcale sie
> bym temu nie dziwila. Poza tym - cokolwiek nie mysle o KK - to
> jednak misjonarze i misjonarki jezdza w miejsca, w ktore Ty - ani
> pewnie ktokolwiek na tej grupie - by sie nie zapuscil nawet na
> minute. Czy wiesz, ile tych osob ginie tam corocznie (choroby,
> wojna etc) ? Czy zastanawialas sie, jaka prace wykonuja w
> krajach, gdzie nie ma panstwowych szpitali, szkol, sierocincow ?
> IMO pisanie w tym tonie - nawet jesli jestes zagorzala
przeciwniczka
> KK - jest nieco nie fair. Ci ludzie pracuja w warunkach, o jakich
nam
> sie nie snilo i ta sytuacja IMO usprawiedliwia zachowania inne niz
> w Europie. Polecam rozmowe z jakimkolwiek misjonarzem -
> niekoniecznie katolickim (takich tez jest bardzo duzo).

To może określ, na jakie szerokości i długości geograficzne
obowiązuje katolicyzm w głoszonej formie znanej nam z kościołów?
Może spis kontynentów? :]

Niech od razu założą khakie moro i wezmą kalashnikovy do ręki.
Skuteczniej się obronią przed gwałtem niż zapobiegnie ich skutkom
spiralka wczesnoporonna - skoro to taka 'wyższa potrzeba', inne
okoliczności? :)
Tak właśnie wygląda Twoje tłumaczenie.

www.faktyimity.vline.pl/archiwum/www_39_2001/galeria
.html

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

343. Data: 2003-06-27 15:18:40

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Nie, że nikt. Mnie np. nie chce się odsiewać propagandy od faktów.
> Ja prosta dusza jestem, jeśli zasżło coś godnego potępienia czy
> skandalicznego, to ja chcę mieć to napisane tak, żebym nie musiała
> sie przedzierać przez kilogramy jadu i komentarzy na temat
czyjegoś
> prowadzenia się.

Hosumim :)

> Jeden numer czytałam. :)

NIE czy FiM? :)

> A spróbuję - w innym wątku. Nie wątpię, że pretekstu dostarczysz.
:)

Już pisałem: co Ty zrobiłabyś na tej rodzinie beze mnie? :]
Zobacz, jak dzienne statsy podkręciłem :)

Zapasowa w kącie pokoju stoi :)

344. Data: 2003-06-27 15:19:54

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Jeden numer czytałam. :)

A o mnie kiedys w NIE pisali ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

345. Data: 2003-06-27 15:21:22

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Ewa Ressel <r...@p...fm> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Rozpatrując w kategoriach moralnych (a tylko to nam pozostaje,
> ponieważ nie mamy tu do czynienia z czynami zabronionymi przez
> prawo), antykoncepcja stoi na równi z innymi grzechami -
> obmawianiem, kradzieżą, kłamstwem i tysiącem innych rzeczy.

Uważam, że są różnice wagowe.

Nie stawiaj salamandry i warana w jednym szeregu, jeśli chodzi o
wagę. Wspólne to one mają tylko klasyfikacje
biologiczne/nazewnictwo.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

346. Data: 2003-06-27 17:54:59

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
> Wprąciłem się, gdyż Ewa Ressel <r...@p...fm> i te mądrości
> wymagają stanowczej erekcji:

> Uważam, że są różnice wagowe.

No są. Uważasz, że antykoncepcja jest najcięższym z grzechów?
ER

347. Data: 2003-06-27 18:02:01

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż boniedydy <b...@z...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> zachowanie biskupa z USA, który koncentrował się na
> tuszowaniu afer pedofilskich, a nie na udaremnieniu następnych
> przypadków molestowania dzieci przez podległych mu księży, są na
> to najlepszym dowodem.

A Papa odrzucił dymisję...
A prokurator poszedł na ugodę...
A Paetz ma się świetnie...

348. Data: 2003-06-27 18:07:41

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Dunia <d...@n...net> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> W miejscach, o ktorych pisalam, i tak nie chcialbys zamieszkac :)

Rozumiem. Czyli w Kongo obowiązuje inny katolicyzm - taki bardziej
praktyczny? :)
Już rozumiem, czemu doszło do masakr w Rwandzie (Tutsi i Hutu).

> Ja nie wiem, czy uzywaja spiralek, czy czegos innego i czy w ogole
> czegos uzywaja, a wiec pozwol, ze juz nie bede sie wiecej
> wypowiadac nt. zjawisk, co do ktorych nie mam pewnosci, ze
> istnieja.

Usprawiedliwiałaś ale nie wiesz... :)

> Tylko jak tam odroznic fakty od mitow ? ;)

Połączyć linka i przemyśleć ;)
No i kupić gazetę, poczytać...

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

349. Data: 2003-06-27 18:13:22

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Dunia <d...@n...net> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> A o mnie kiedys w NIE pisali ;)

Czekam na skan, wywieszę na sieci dla grupy :)

350. Data: 2003-06-27 18:24:09

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości

> No są. Uważasz, że antykoncepcja jest najcięższym z grzechów?

Ewo, jesli spirala jest wczesnoporonna, a zabicie płodu jest równowazne
zabiciu człowieka, jej działanie antykoncepcyjne może skutkować zabójstwem.
Chyba widzisz różnicę pomiędzy zabójstwem a kłamstwem i obmową.

boniedydy

3 lata w plecy?
o zdradach
Re: Grupowe wakacje?