Migrena:-(

1. Data: 2002-09-23 13:23:44

Temat: Migrena:-(
Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tamat zapewne byl juz poruszany, ale ponowie pytanie, poniewaz sprawa
powazna.

Czy ktos wymyslil moze cokolwiek na migrene zwiana z, jak to okreslam,
"blekitna krwia" - taki strasznie uporczywy rodzaj, nic nie pomaga (zadne
lekarstwa, alternatywna medycyna naturalna, no nic...), jedynie mozna
zlagodzic ataki, ale kosztem oglnego stanu zdrowia (np. solpadeina itd...).

Jezeli pojawilo sie cos, co jednak dziala lub chociaz lagodzi przebieg mniej
wyniszczajac organizm, to prosze o odpowiedz. Probowanie nowych metod
zaczyna wchodzic nam w nawyk, a zaskoczyc i tak moze juz niewiele:-(

Pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2002-09-23 14:06:09

Temat: Re: Migrena:-(
Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Proszę spróbować tryptanów. najpopularniejszy z nich to Imigran.
Przemo

3. Data: 2002-09-23 14:26:45

Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyniszczajac organizm, to prosze o odpowiedz. Probowanie nowych metod
> zaczyna wchodzic nam w nawyk, a zaskoczyc i tak moze juz niewiele:-(

Czy sprawa jest w 100 proc. wyjaśniona, że to tylko migrena? U mnie
"migrena" po dwudziestu latach okazała się naczyniakiem płata potylicznego.
Jeśli jest tak oporna na leki, może warto poprosić lekarza o skierowanie na
CT.
Życze zdrowia
Jacek Kawecki

4. Data: 2002-09-23 18:47:23

Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
potylicznego.
> Jeśli jest tak oporna na leki, może warto poprosić lekarza o skierowanie
Co to jest CT???

Pozdrawiam
Łukasz

5. Data: 2002-09-23 19:57:20

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomografia komputerowa

6. Data: 2002-09-24 18:36:55

Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest CT???
>
> Pozdrawiam
> Łukasz

CT - tomograf komputerowy, aparat rentgenowski służący do otrzymywania
obrazów poprzecznych (osiowych) warstw ciała ludzkiego o grubości od 2 do12
mm. Pozwala ujawnić w obrazie frakcje części miękkich, dotąd nieuchwytnych
radiologicznie.
Mówiąc językiem bardziej ludzkim, pozwala sprawdzić, czy w głowie wszystko
jest w porządku.
Pozdrawiam
Jacek Kawecki

7. Data: 2002-09-24 19:48:58

Od: "Amentusia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> radiologicznie.
> Mówiąc językiem bardziej ludzkim, pozwala sprawdzić, czy w głowie wszystko

A MRI - rezonasn magnetyczny nie jest lepszy?

Amentusia

8. Data: 2002-09-24 22:36:14

Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amentusia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> do12
>
> A MRI - rezonasn magnetyczny nie jest lepszy?
A wlasnie, o ile dokladniejszy i ewentualnie bardziej pomocny w wyszukaniu
czegos moze byc MRI, czym sie w ogole rozni jezeli chodzi o same wyniki
badania (pomijam kwestie zaaplikowanych roentgenow przy CT itp.)?

W ogole powiem, ze jest niefajnie, poniewaz gorsze od migreny staja sie
wszystkie problemy zwiazane z "pochlanianiem" sporej ilosci swinstw
(tabletek) ktorymi jest zwalczana:-( i na prawde nie ma chyba na swiecie
pomyslu co z tym zrobic... A nie pomaga nic - no solpadeina, ale dawki...
Czasem konskie...:-(

Pozdrawiam
Łukasz

9. Data: 2002-09-25 10:10:23

Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amentusia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> A MRI - rezonasn magnetyczny nie jest lepszy?
>
> Amentusia

Na pewno lepszy, tylko myślę, że będzie większy problem ze skierowaniem ze
względu na cenę badania.
J.K.

10. Data: 2002-09-25 12:34:50

Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> napisał w
wiadomości news:ams22r$7r6$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Amentusia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na pewno lepszy, tylko myślę, że będzie większy problem ze skierowaniem ze
> względu na cenę badania.
Cena czasem nie gra roli.
Łukasz

Jeszcze raz to samo - bardzo wazne!