Migrena!!! jakie leki stosować aby zmniejszyć liczbe ataków?

1. Data: 2001-05-15 17:42:16

Temat: Migrena!!! jakie leki stosować aby zmniejszyć liczbe ataków?
Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy są tu ludzie, co walcza z migreną?
Lekazre od lat nie moga mi pomóc, chętnie wymienie informacje ...
jacek

2. Data: 2001-05-15 18:33:50

Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałem poważnie pogadać,znajdz sobie grupy z humorem , świeżymy kawałami
np. o blondynkach...

jacek

3. Data: 2001-05-15 20:34:01

Od: "Dr Skunero" <d...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-05-15 21:30:31

Od: "Dr Skunero" <d...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> chciałem poważnie pogadać,znajdz sobie grupy z humorem , świeżymy kawałami
> np. o blondynkach...

ogolnie to zartuje przez wiekszosc mojego zycia, ale tu akurat mowie
powaznie.
Maria pomaga na bole glowy (i na bole stawow, ktore drecza mnie juz od
dawna).

Dr Skunero

5. Data: 2001-05-15 21:48:09

Od: wojtek <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jet wrote:

> czy są tu ludzie, co walcza z migreną?
> Lekazre od lat nie moga mi pomóc, chętnie wymienie informacje ...

Najpierw upewnij sie, czy to na pewno migrena.
Te same objawy wystepuja przy zaburzeniu wymiany plynu
rdzeniowo-mozgowego.
Taka usterke moze wykazac tomografia.
Jezeli to faktycznie migrena, to podobno jest jakies lekarstwo, ktore
lagodzi bol.
Nie wiem jak sie nazywa.
Ale z tego co wiem, to na razie jest to nieuleczalne i nie wiadomo skad
sie bierze.

6. Data: 2001-05-15 22:02:51

Od: "fuksiu" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jet <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ds2cu$c2o$...@s...icm.edu.pl...
> czy są tu ludzie, co walcza z migreną?
> Lekazre od lat nie moga mi pomóc, chętnie wymienie informacje ...
> jacek

tez mam migrene z farmakologicznych środkow najlepsza pyralgina
ogolno dostepna i tania ale spokojnie bo sie uodpornisz
lepszy jest Imigran ale kosztuje 60 zl za dwie tabletki 50 mg kazda
wiec na dlugo ci nie wystarczy ale poza tym trzeba miec recepte
jesli nie chcesz farmakologii to radze czesto herbatke z melisy
i duuuuuuuzo ruch mnie to ostanie najbardziej pomaga ( z rzeczy nie
farmakologicznych rzecz jasna )

7. Data: 2001-05-17 09:48:59

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

fuksiu wrote:

> tez mam migrene z farmakologicznych środkow najlepsza pyralgina
> ogolno dostepna i tania ale spokojnie bo sie uodpornisz

Juz nie ogólnie dostepna, bo tylko na receptę. Ja miewam migranę raz na
kilka miesięcy i najlepiej pomaga mi własnie pyralgina, ale koniecznie
trzeba ja brac w momencie, gdy migrena sie zaczyna.

Niefarmakologiczny srodek ludowy to kawa z cytryną. Próbowałam kiedys i
pomogło. Wolę jednal mieć ta pyralginę w torebce, bo nie zawsze i nie
wsze dzie mozna sie ratować kawą z cytryną, a siadanie za kierownica
samochodu z silna migreną to nie jest dobry pomysł.

Katarzyna

8. Data: 2001-05-17 15:37:52

Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a dlaczego z cytryną? Kawa to rozumiem dlaczego.
jacek

9. Data: 2001-05-19 02:27:50

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jet" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy są tu ludzie, co walcza z migreną?
> Lekazre od lat nie moga mi pomóc, chętnie wymienie informacje ...

Odpisalam ci na list zatytulowany "divascan"
jesli go nie masz, napisz.
Lekarze sa raczej bezsilni w zapobieganiu ale lepsi w leczeniu.
iwona

mismatch repair genes
Dziwna postać stulejki
Badanie czystosci pochwy