Mikołajki w przedszkolu

91. Data: 2008-11-16 18:07:19

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> i dlatego zalozylas tutaj watek po tym zebraniu ;)))))
> mialas wspolny glos, jaki jest Twoj odzew tez wiemy.

Miałam prawo wyrazić swoją opinię, z którą większość się jednak zgodziła.

> to malo masz pomyslow na inne przyjemnosci dla dzieci procz slodyczy. Tez
> zdarzaja sie tacy rodzice.

Nie musisz ironizować. Ja kupując dzieciom prezenty staram się, żeby to
im się podobało, a nie mi. Jak sobie Michał wymarzył obleśny,
plastikowy, tandetny strój rzymskiego wojownika to go dostał.

--

Paulinka

92. Data: 2008-11-16 18:09:12

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> jak tez nie widzialam zebys mnie obrazala.

Przeredaguj to zdanie proszę, bo nie kumam o co ci chodzi.

> moze sie jednak uspokoj. Nastroj poikselkowy widze Ci pozostal.

I nadal nie uzyskałam odpowiedzi na swoje pytanie.

--

Paulinka

93. Data: 2008-11-16 18:12:07

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszanka studencka?
> Jedna pani sugerowała również gorzką czekoladę jako alternatywę dla
> kinder niespodzianki.

nie mowie tutaj o roznych slodyczach ale o ich calkowitym braku w paczce
Mikolajkowej. Czy nie istnieje juz nic co dzieci zadowoli oprocz slodyczy,
bo widze ze wlasnie ich brak czy zawetowanie jakigos tam ich rodzaju
wywoluja spore objekcje....? czy na prawde musza _zawsze_ byc te slodycze?

i.

94. Data: 2008-11-16 18:14:01

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam prawo wyrazić swoją opinię, z którą większość się jednak zgodziła.

nie liczy sie ilosc a jakosc :)

Tez

> Nie musisz ironizować.

to nie wymyslaj debilnych przykladow.

> Ja kupując dzieciom prezenty staram się, żeby to
> im się podobało, a nie mi. Jak sobie Michał wymarzył obleśny,
> plastikowy, tandetny strój rzymskiego wojownika to go dostał.

czyli mozna sobie poradzic bez cukierka. Brawo.
i.

95. Data: 2008-11-16 18:15:39

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Przeredaguj to zdanie proszę, bo nie kumam o co ci chodzi.

a o co Ci chodzilo z "prostym pytaniem"?

> I nadal nie uzyskałam odpowiedzi na swoje pytanie.

nie muszisz. Jak sama kiedys pisalas, nie musi sie zawsze na wszystko
odpowiadac. Nie widze zadnego racjonalnego przeslania w tym watku, zebys
musiala uzyskac odpowiedz.

i.

96. Data: 2008-11-16 18:17:38

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> [...]
> bo widze ze wlasnie ich brak czy zawetowanie jakigos tam ich rodzaju
> wywoluja spore objekcje....? czy na prawde musza _zawsze_ byc te slodycze?

To jest jedna z polskich tradycji to raz, dwa że dzieci po prostu lubią
słodycze i paczka żelków nie zabije zdrowego dziecka. Na śląsku chcesz
zakazać tyt dla pierwszaków?

--

Paulinka

97. Data: 2008-11-16 18:21:10

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> w przypadku prezentu dla wszystkich w przedszkolu? tak. W domu moze dostac
> czeklade skoro tak starsznei rodzice sie upieraja przuy tym prezencie.

> to jest sprawa do uzgodnienia z dietetykiem przedszkolnym. Nie myl pojec.
> Tutaj jest mowa o _paczce Mikolajkowej_ o przyjemosci, o radosci dla
> dzieci
> raz do roku, a nie o sniadaniu, ktore jest kazdego dnia.

Ale smutek dziecka patrzącego jak inni jedza nie będzie większy w dniu
Mikołajek a mniejszy na zwykłym podwieczorku. Nie może jeść czekolady to nie
może. I nie rozumiem dlaczego inne dzieci mają byc tego pozbawieni.
I czy to będzie czekolada, orzeszki, czy kawałek babki drożdżowej.
Bo zawsze się może znaleźć jakieś dziecko na coś tam uczulone.

> sobie
>

> no wlasnie. Paczke dostaly wszystkie dzieci, a nie ta konkretna
> dziewczynka
> od swojej mamy.

Albo Ty mnie nie zrozumiałaś albo ja teraz nie rozumiem Ciebie.

> i uwazasz, ze jest to dobre? nie kazdy ma w nosie co do buzi wlasnego
> dziecka wklada, i dba o zdrowe posilki, i jego zdrowie. Troche wysilku
> umyslowego, i zamiast isc na latwizne mozna dzieciom dac cos innego niz
> lakocie.

> ale czy _tylko_ te slodycze uszczesiwliaja dzieci??? Nie ma juz nic innego
> co je moze uszczesliwic?

Jest milion rzeczy które moga uszczęsliwić dzieci. I między innymi są to
słodycze.
Dlaczego takich przyjemności ma byc pozbawione dziecko w przedszkolu.

Mogą byc też dzieci uczulone na cytrusy. Czy to oznacza że nikt w
przedszkolu nie może zjeśc na podwieczorek mandarynki?

Sylwia

98. Data: 2008-11-16 18:22:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> nie liczy sie ilosc a jakosc :)

Liczyło się to, żeby się dzieciaki cieszyły.

> Tez

> to nie wymyslaj debilnych przykladow.

Że przerysowany, nie oznacza od razu, że debilny.

> czyli mozna sobie poradzic bez cukierka. Brawo.

A gdzie pisałam, że to był prezent mikołajkowy?
Ja dzielę prezenty na konkrety i na pierdółki.
Na mikołaja są pierdółki, dużo i kolorowo, w tym te straszne słodycze.
Pod choinkę jest konkret, czyli coś o czym marzył od dawna.

--

Paulinka

99. Data: 2008-11-16 18:22:41

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zapytaj dietetyka co o tym powie.

Nie mam dietetyka pod ręką. Jesli Ciebie jakis dietetyk uświadomił to się
podziel wiedzą.

Sylwia

100. Data: 2008-11-16 18:24:32

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> a o co Ci chodzilo z "prostym pytaniem"?

To, że proste nie oznacza, że piję do Ciebie, że głupia jesteś.
Proste, bo krótkie. 'Jesz słodycze'?

> nie muszisz. Jak sama kiedys pisalas, nie musi sie zawsze na wszystko
> odpowiadac. Nie widze zadnego racjonalnego przeslania w tym watku, zebys
> musiala uzyskac odpowiedz.

Informacja, czy osobiście jesz słodycze, ma jakby kluczowe znaczenie dla
rozumienia Twoich wypowiedzi w tym wątku, ale skoro nie chcesz nie
musisz odpowiadać.

--

Paulinka

Gdzie na narty z dziećmi ?