Mikołajki w przedszkolu

211. Data: 2008-11-17 12:16:02

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> Jeśli ktoś fanatycznie zabrania dzieciom jedzenia słodyczy, a sam się
> nimi zażera, to ...

altruista :-)

Ewentualnież:

1. Konrad Wallenrod walki z cukrem
2. Rejtan zdrowego żywienia
3. Matka Polka Ogrodnika, sama zje, a otruć dziecka nie da :-)

Stalker, chocoholic...

212. Data: 2008-11-17 12:30:05

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:

> ale dlaczego ?
> Dlaczego Kaziu alergik ma dostać inną paczkę niż Zuzia niealergiczka ? Kaziu
> nawet jeśli nie może zjeść tej czekolady to na pewno się ucieszy że ma to
> samo w paczce co inne dzieci.

Może dlatego, że kilkulatek widząc, ze inne dzieci jedzą tę czekoladę
też spróbuje swojej. Część będzie pamiętać o swojej alergii, część
chętnie o niej zapomni.
Na szczęście w naszym przedszkolu paczki mają być bez słodyczy ;)

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

213. Data: 2008-11-17 12:37:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> altruista :-)
>
> Ewentualnież:
>
> 1. Konrad Wallenrod walki z cukrem
> 2. Rejtan zdrowego żywienia
> 3. Matka Polka Ogrodnika, sama zje, a otruć dziecka nie da :-)

Ja.

Qra, one same sobie winne

214. Data: 2008-11-17 12:39:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
> "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał

> Alkohol to nie słodycze.
> Głupie założenie to i teza głupia :)

A niby czemu? Tak samo uzależnia i czyni spustoszenia w organizmie

Qra, z czekoladką z kirszem

215. Data: 2008-11-17 12:43:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja.

Chyba przejrzałem Twój przebiegły plan pedagogiczny...
Wyrobisz teraz w dziecku poczucie: "Za młody jesteś na czekoladę", "Jak
dorośniesz to sobie zjesz" itp. Skutkiem tego kiedy osiągnie ono
dojrzałość rzuci się li tylko na czekoladę zamiast np. na alkohol,
papierosy, sex, narkotyki i rock&roll - oszczędzając Ci
charakterystycznych dla mniej przewidujących rodziców trosk i zmartwień.

Sprytne... :-)

Stalker

216. Data: 2008-11-17 12:44:27

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> słodyczy.

> bzdura, po prostu nie muszisz.

Co nie muszę?

> mogą.
>
> a i owszem. Jednak w sytuacji Mikolajek mozna by bylo i jemu sprawic tylko
> przyjemnosc.

Tylko jemu?
1 do 25?

> niepotrzebnie. Ntg wychodzi z tego.

A bo to pierwszy raz?
:-)

> jasne. O tym nie mowa. Mowa o odczuciach w czasie Mikolajek.

Czemu odczucia w czasie mikołajek sa ważniejsze od odczuc przez resztę roku?

A co gdy jakieś jedno dziecko w grupie jest innego wyznania, nie uznaja
Mikołaja, prezentów itp? Zakazać całej grupie?

Sylwia

217. Data: 2008-11-17 12:48:18

Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> napisał

> A niby czemu? Tak samo uzależnia i czyni spustoszenia w organizmie.

Na pewno tak samo? :)

Pozdrawiam
Nixe

218. Data: 2008-11-17 12:52:23

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Proponuję bombonierkę dla teściowej :-)

OT. Dobrze, że mi przypomniałaś. Niedługo urodziny teściowej i trzeba
poszukać jakiejś fajnej ;) .

Marzena

219. Data: 2008-11-17 12:52:26

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> A co gdy jakieś jedno dziecko w grupie jest innego wyznania, nie uznaja
> Mikołaja, prezentów itp? Zakazać całej grupie?

Oczywiście. A zamiast Świąt Bożego Narodzenia mówić przerwa zimowa.

Agnieszka, podchwytując pomysły z UK

220. Data: 2008-11-17 12:52:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba przejrzałem Twój przebiegły plan pedagogiczny...

Nie. Nadrabiam zaległości.

Qra, wychowana w czasach kryzysu

Gdzie na narty z dziećmi ?
Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?