Mikołajki w przedszkolu

221. Data: 2008-11-17 12:53:05

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał

| Może dlatego, że kilkulatek widząc, ze inne dzieci jedzą tę czekoladę
| też spróbuje swojej.

wątpię - alergii nie nabywa się z dnia na dzień.

| Część będzie pamiętać o swojej alergii, część
| chętnie o niej zapomni.

jeśli ma się mądrych rodziców to dziecko nie zapomina o swojej chorobie.

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

222. Data: 2008-11-17 12:53:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> Na pewno tak samo? :)
>
> Pozdrawiam
> Nixe

Jak Qra rąbie pralinki z likierem, ew. słodzi koniak czekoladą, to skąd
ma wiedzieć, od czego jest przytyta, a od czego wyszczerzona? ;-)

Stalker, a te, no endorfiny? Sie produkują chyba i z tego i z tego :-)

223. Data: 2008-11-17 12:53:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
> "Qrczak" <q...@g...pl> napisał

> Na pewno tak samo? :)

Nawet gorsze, bo łatwodostępne i społecznie niepotępiane.

Qra

224. Data: 2008-11-17 12:55:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C pisze:

> Niedługo urodziny teściowej i trzeba poszukać jakiejś fajnej ...

...nowej teściowej? :-)

Stalker, nawiązując do wybuchowego podwątka tegoż wątku

225. Data: 2008-11-17 12:58:17

Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> napisała

> Nawet gorsze, bo łatwodostępne i społecznie niepotępiane.

Ale czy skutki są na pewno są takie same, bo ja bym jednak mocno
polemizowała.

Pozdrawiam
Nixe

226. Data: 2008-11-17 12:59:19

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał
> |
> ale dlaczego ?
> Dlaczego Kaziu alergik ma dostać inną paczkę niż Zuzia niealergiczka ?

Bo świat jest niesprawiedliwy ;-)
Niech się dziecko uczy od poczęcia ;-P

Kaziu
> nawet jeśli nie może zjeść tej czekolady to na pewno się ucieszy że ma to
> samo w paczce co inne dzieci. Luuuudzie ! Czy Wy nie obserwujecie dzieci ?
> Nie ważne co dostają ważne żeby było takie samo bo wtedy jest " a czemu
> ona
> ma to ja nie mam ?" "a czemu on ma traktor a ja ciężarówkę?"
> Przecież to jest zupełnie normalne zachowanie :)

Nawet jak wsadzisz w paczki 25 takich samych zabawek, czy lizaków w kolorze
zielonych to nie wszystkie dzieci są takie by chcieć to samo co reszta. Może
ktores to olewa, może ktoęs lubi tylko żółte, może... itp.

> To że dziecko jest chore, nie może czegoś jeść nie znaczy że ucieszy się z
> paczki w której jest wszystko "zdrowe" !

A jaka masz gwarancję że się ucieszy każde dziecko z produktów w paczce,
zdrowych czy nie zdrowych, zabawek czy nie zabawek?

Sylwia

227. Data: 2008-11-17 13:00:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jak Qra rąbie pralinki z likierem, ew. słodzi koniak czekoladą, to skąd ma
> wiedzieć, od czego jest przytyta, a od czego wyszczerzona? ;-)
>
> Stalker, a te, no endorfiny? Sie produkują chyba i z tego i z tego :-)

I nie zapominaj o ruchu! Seks też endorfinuje!!!

Qra, wyszczerzona

228. Data: 2008-11-17 13:02:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> napisała

> Ale czy skutki są na pewno są takie same, bo ja bym jednak mocno
> polemizowała.

Nie napisałam, że takie same... napisałam, że oba niszczą żywiciela :-)

Qra

229. Data: 2008-11-17 13:02:24

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> No... próchnicą ją zabija :-)

Sztucznoszczękie też się na to łapią? ;-)

Sylwia

230. Data: 2008-11-17 13:02:43

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> jak bedzie bez zabkow to juz nie pogryzie

Zawsze może possac ;-)

Sylwia

Gdzie na narty z dziećmi ?
Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?