Mikołajki w przedszkolu

531. Data: 2008-11-19 10:42:27

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
news:gg0kdv$v7m$1@node1.news.atman.pl...

> Ooo, to chcica musi byc mega ;-)

Co rozumiesz przez mega chcicę? ;-)

Agnieszka (no dobra, do takiej 250g czekolady to przynajmniej półlitrowa
cola jest potrzebna, bez może nie wejść na jedno posiedzenie)

532. Data: 2008-11-19 10:46:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ooo, to chcica musi byc mega ;-)

Nieee... film wciągający... albo flejm :-))

> To Ty biedna jesteś;-P
> Zostaje coś dla Ciebie?

Pytanie powinno brzmieć raczej: dlaczego nie zostawiasz więcej dla innych ;-)

Qra

533. Data: 2008-11-19 10:48:29

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.11.2008, o godzinie 11.30.22, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Ty naprawdę myślisz, że tylko Ty jesteś taki ładny? :-P

Absolutnie! Jeszcze mój syn i córka i żona. :P

> Co Ty nie powiesz...

No... <przeciągle i niepewnie>

> Qra, ja jestem tą fryzjerką

Bez jaj! A gdzie masz zakład?

*Habeck*
- Schutzbach

534. Data: 2008-11-19 10:49:04

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Co rozumiesz przez mega chcicę? ;-)

No, kiedy zjadasz taka czekoladę i cię nie mgli ;-)
Ja mam taką chcicę przed _tymi_ dniami_ :-)
Szukam po szafkach słodyczy jak stara narkomanka i zżeram wszystko co mi
wpadnie w rączki.

> Agnieszka (no dobra, do takiej 250g czekolady to przynajmniej półlitrowa
> cola jest potrzebna, bez może nie wejść na jedno posiedzenie)

No, colą tez nie pogardzę. Najlepiej cherry :-)

Sylwia

535. Data: 2008-11-19 10:49:37

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.11.2008, o godzinie 07.11.41, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Jedna cała czekolada?

No dwóch na raz nigdy nie dostał. :)

> Weź no nie rozbrajaj mnie w ten sposób.... :-)))

To 4-latek!

> Qra, moje Starsze potrafi na raz wciągnąć pół mikołajkowej paczki (ja też...
> hihi)

Czyli po chwili nie ma paczki. Więc po co w ogóle dawać? :)

*Habeck*
- Schutzbach

536. Data: 2008-11-19 10:50:55

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nieee... film wciągający... albo flejm :-))

Przy flejmie to rączki mam zajęte, jeszcze bym myszkę pobrudziła ;-P
Chyba że do samego czytania. No ale to też trzeba posty przewijać.
Nie, przy flejmie odpada ;-)
Przy filmie ujdzie. Ale do filmów to ja wolę chipsy i piwo :-)

> Pytanie powinno brzmieć raczej: dlaczego nie zostawiasz więcej dla innych
> ;-)

To i tak dobra matka jestes że pół paki zostawiasz ;-)

Sylwia

537. Data: 2008-11-19 10:51:44

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:2sce1d3rw7ne.dlg@habeck.pl...

> Bez jaj! A gdzie masz zakład?

Zapewne w qrniku ;-P

Sylwia

538. Data: 2008-11-19 10:53:03

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> No, kiedy zjadasz taka czekoladę i cię nie mgli ;-)

Mnie od jednej tabliczki czekolady nigdy nie mgli. Nawet jak ma 250g :-)

> Ja mam taką chcicę przed _tymi_ dniami_ :-)

Etam. To taka normalna codzienna zachcianka jest. Zachcianeczka wręcz, a nie
chcica ;-)

> Szukam po szafkach słodyczy jak stara narkomanka i zżeram wszystko co mi
> wpadnie w rączki.

Ja nie. Wybredna jestem. Ale ja to zboczenie mam, od dzieciństwa na Milkach
się chowałam.

Agnieszka

539. Data: 2008-11-19 10:54:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> Przy flejmie to rączki mam zajęte, jeszcze bym myszkę pobrudziła ;-P

Qra!! Wyciągaj Freuda :-D

Stalker

540. Data: 2008-11-19 10:55:45

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mnie od jednej tabliczki czekolady nigdy nie mgli. Nawet jak ma 250g :-)

No jakis umiar trzeba mieć. Wiecznie człowiek szczupły nie będzie :-)

> Etam. To taka normalna codzienna zachcianka jest. Zachcianeczka wręcz, a
> nie chcica ;-)

Codziennie wcinasz czekoladę 250 g?

> Ja nie. Wybredna jestem. Ale ja to zboczenie mam, od dzieciństwa na
> Milkach się chowałam.

No ja na tych cukierkach w zegarze od ruskich ;-P

Sylwia, kończąć własnie snickersa

Gdzie na narty z dziećmi ?
Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?
Jak się nie dać w szkole