Re: Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]

From: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]
Date: Tue, 2 Jan 2007 21:45:24 +0100

> Ogolnie zabieg do tanich nie nalezy (w szczegolnosci, ze trzeba poddac sie
> kilku "seriom" - a nie jednorazowo) - i tu juz rodzi sie pierwsza
> watpliwosc...nie jest tani, a ja go bede miec "za darmo".. czy aby napewno
> wszystko bedzie fachowo zrobione tak jak przy prywatnej wizycie?

Na to pytanie pewnie nikt Ci nie odpowie jednoznacznie. Trudno wyrokowac na
odleglosc nie znajac ani lekarza ani kwalifikacji.

> Pielegniarka powiedziala mi, zebym dokupil koncowke (koszt ok 27zl -
> starcza na 10 zabiegow) - zeby mi po poprzednich pacjentach nie robili ta
> sama. Nie wiem o co chodzi..mam nadzieje, ze w aptece bedzie takie cos..

Tez nie wiem w czym rzecz. Ja chodzilam do gabinetu kosmetycznego gdzie
placilam 130 zl za zabieg plus 20 zl za jeszcze jakies tam dodatkowe
maseczki lagodzace. ( faktycznie byla roznica jesli wybieralam zabieg
drozszy. Cera byla zupelnie blada, jakby "uspokojona")

> Nastepnie..zabieg mam miec wykonany o 12.30, bede musial potem pojechac do
> domu (komunikacja miejska) - czy nie bede straszyl ludzi? Na stronach
> opisujacych mikro..napisane jest, ze moze byc widoczny rumien (ktory
zanika
> po 24-48h). Lekarka zapewniala mnie, ze nastepnego dnia nie bedzie nic
> widac i ze spokojnie bede mogl isc do ludzi (czyt. na uczelnie).

Mialam zabieg robiony kilkukrotnie i wlasciwie nie straszylam ;-).

> Co sie robi po tym zabiegu?

Nic

>Stosuje sie kremy (filtry?)? Ogolnie mam SVR
> (50) i innej marki (60) takze w razie czego jestem przygotowany (w lecie
> dermatolog kazala mi stosowac).

Tylko jesli sam zabieg bylby wzmacniany kwasami owocowymi. Teraz jest na to
odpowiednia pora. Poteguja dzialanie samej mikrodemabrazji.

> Ogolnie jak ktos ma jakies porady, sugestie, doswiadczenie to prosilbym o
> podzielenie sie :)

Ja tam ten zabieg uwielbiam. Przynajmniej w gabinecie kosmetycznym. Muzyczka
cicho gra, pani jest delikatna i mila ;-), sam zabieg w sumie przyjemny.
Odczucie jest takie, jakby ktos jezdzil po twarzy odkurzaczem i zbieral z
niej piasek.
Moze opis niezbyt przemawia do wyobrazni ale to naprawde nie jest
nieprzyjemne ;-))

> Mam skore wrazliwa (codziennie sie gole, ale to nie uodparnia, mocniej
> docisne maszynke i juz mam zaczerwienienie).
>
> Ogolnie rzecz ujmujac na stronach firm swiadczacych tego typu uslugi sa
> bardzo pozytywne artykuly (bo niby jakie mialby bybyc? - czy sa
rzetelne?).

Ciezko powiedziec czy sa rzetelne. Tam gdzie ja chodze mam pewnosc wysokiej
klasy sprzetu i kwalifikacji personelu, poniewaz to oni sprowadzaja maszyny
i szkola kosmetyczki w calym kraju.

Mam nadzieje, ze jednak mimo wszystko bedziesz zadowolony.
pozdrawiam
Iza Wójcik