Re: Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...

From: zażółcony <r...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...
Date: Tue, 31 Jan 2012 15:34:55 +0100

W dniu 2012-01-31 15:27, medea pisze:

> Może automat widelcy nie wydawa.

... ech, zrobiłbym dzisiaj powtórkę ...
Ale ni ma.
A wczoraj był kurczak w eksperymentalnym
sosie cytrynowo-szafranowo-pomidorowym (zdaje się, że to były pomidory
suszone, ma to jakąś nazwę specjalną), położony na makaronie,
wyszło spaghetti. Tu i tam ząbek ugotowanego czosnku
itp. różności. Co prawda resztki z niedzielnego obiadu rozłożyły
się nierównomiernie i makaron prezentował sporą przewagę,
ale nic mu to nie pomogło - walkę z moim apetytem przegrał
z kretesem ...
Ech, wspomnienie ...