Mikrofala w zabudowie - wysokosc

1. Data: 2002-07-22 21:58:56

Temat: Mikrofala w zabudowie - wysokosc
Od: "Michal" <m...@R...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przygotowuje wlasnie projekt ustawienia szafek w kuchni i ze wszech miar
pasowaloby mi, gdyby kuchenke mikrofalowa wbudowac w szafke nad lodowka (tez
wbudowana). Lodowka bedzie miala ok. 145cm wysokosci. Mam jednak obawy, ze
wtedy mikrofala znajdzie sie za wysoko i bedzie niewygodna w obsludze. Jakie
jest wasze zdanie na ten temat?

Z gory dzieki za pomoc.
Michal.

1. Data: 2002-07-23 08:02:38

Temat: Re: Mikrofala w zabudowie - wysokosc
Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal wrote:

> [...]
> wtedy mikrofala znajdzie sie za wysoko i bedzie niewygodna w obsludze. Jakie

To zależy od wzrostu użytkowników :-)
Dla osób mających ok. 160 mikrofala będzie na wysokości oczu. Oznacza
to, że będą oni mieli trudność z wkładaniem i wyjmowanie z kuchenki
ciężkich naczyć (np. szklane naczynia żaroodporne). Natomiast dla osób
wysokich (ok. 180 cm) wysokość 145 cm wydaje się optymalna.

Pozdrawiam
Magda M

Halogeny raz jeszcze - ale inaczej.
woda o zapachu szamba