Mikrofala zamiast piekarnika.

1. Data: 2008-05-26 05:21:40

Temat: Mikrofala zamiast piekarnika.
Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zastanawiałem się ostatnio czy nie kupić kuchenki mikrofalowej, jednak
szkoda na nią miejsca. Jednocześnie praktycznie nie korzystam z piekarnika
w kuchence. Są kuchenki gazowe, które mają piekarnik elektryczny. A czy są
takie, które w tym miejscu mają mikrofalę?

Krzysiek Rudnik

2. Data: 2008-05-26 07:03:03

Temat: Re: Mikrofala zamiast piekarnika.
Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w kuchence. Są kuchenki gazowe, które mają piekarnik elektryczny. A czy są

Tzn 4 palniki i piekarnik elektryczny? oczywiście.
Sam mam taki i jest bardzo fajny. Piekarnik z termoobiegiem i opiekaczem.

> takie, które w tym miejscu mają mikrofalę?

A o takim nie słyszałem.

Chyba że zestaw pod zabudowę tochyba da się złożyć taki zestaw.

3. Data: 2008-05-26 07:25:02

Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy są takie, które w tym miejscu mają mikrofalę?

Są piekarniki elektryczne z wbudowaną mikrofalą - rewelacyjna sprawa!

M.

4. Data: 2008-05-26 07:46:47

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Krzysztof Rudnik (r...@k...net.pl) w wiadomości
news:483a48e3$0$15075$f69f905@mamut2.aster.pl nabazgrał(a):

> [...]
> w kuchence. Są kuchenki gazowe, które mają piekarnik elektryczny. A czy są
> takie, które w tym miejscu mają mikrofalę?

Tak ale chyba tylko do zabudowy.

Szukaj Siemens albo Samsung, ceny ok 2500 zł

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

5. Data: 2008-05-26 07:48:23

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chris" <a...@a...pl> wrote in message
> Internauta Krzysztof Rudnik (r...@k...net.pl) w wiadomości
> news:483a48e3$0$15075$f69f905@mamut2.aster.pl nabazgrał(a):

> Tak ale chyba tylko do zabudowy.
>
> Szukaj Siemens albo Samsung, ceny ok 2500 zł

Albo Whirlpool - talerz fi = 40cm - masa opcji.

6. Data: 2008-05-26 08:30:31

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w kuchence. Są kuchenki gazowe, które mają piekarnik elektryczny. A czy są
> takie, które w tym miejscu mają mikrofalę?

My kupilismy dużą mikrofalę z mocnym grilem kwarcowym i mocnym (2 kW)
termoobiegiem-defakto jest to piekarnik z mikrofalą. Ustawiasz temperaturę
(max 250st) i pieczesz w dowolnej konfiguracji z grilem, z mikrofalami, bez
niczego... koszt 1000zł.

--
__________________________________________MAT_______

7. Data: 2008-05-26 08:54:22

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> wrote in message

> [...]
> (max 250st) i pieczesz w dowolnej konfiguracji z grilem, z mikrofalami,

Szukam takiego. Co to za model?
Jak długo go już używacie i czy macie jakieś zastrzeżenia lub spotrzeżenia
do używania takiego sprzętu jako piekarnika (bez mikrofal)?

Pozdrawiam,
Bożena.

8. Data: 2008-05-26 09:39:23

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Niestety wolnostojąca wielofunkcyjna (piekarnik / termoobieg / rozno / opiekacz)
mikrofalówka to wielki klamot, gdyz
trzeba jeszcze uwzględnić odległość nagrzewających się scianek i otworów
wentylacyjnych.
Mikrofala ma poniżej 900 wat (i wiekszośc tej niewielkiej mocy podgrzewa potrawę
wewnatrz), a piekarnik / opiekacz do co
najmniej 2 kilowaty albo i więcej, i ta moc w wiekszości zamienia się na ciepło
otoczenia.
JaC

-----

9. Data: 2008-05-26 10:06:52

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <u...@w...eu> wrote in message news:g1e0gc$pak$2@news.wp.pl...
> [...]
> potrawę wewnatrz), a piekarnik / opiekacz do co
> najmniej 2 kilowaty albo i więcej, i ta moc w wiekszości zamienia się na

Prawdopodobnie masz racje, ale ja akurat szukam do zabudowy.
Na razie (zaczynam szukać) trafiły mi się dwa modele: Samsung FC139STF (
http://ohe.gu.ma/ ) i Whirpool AMW 545 IX ( http://wut.gu.ma/ ), z czego
drugi ma jeszcze gotowanie na parze i cenę ok. 1000 zł wyższą. Nie wiem, czy
są dobre, czy złe, ale jestem bardzo zainteresowana opiniami o podobnych
sprzętach. Warunkiem koniecznym jest mozliwośc używania sprzętu jako
tradycyjnego piekarnika czyli bez wykorzystywania mikrofal.

Bożena.

10. Data: 2008-05-27 00:40:28

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Bożena pisze:
> [...]
> sprzętach. Warunkiem koniecznym jest mozliwośc używania sprzętu jako
> tradycyjnego piekarnika czyli bez wykorzystywania mikrofal.

Mam podobnie wyglądającego Samsunga ale dokładnego modelu nie znam. Kuchenka
fajna tylko mechanizm obrotowy talerza jest stosunkowo głośny.

Panele - wzdłuż czy w poprzek światła?
HALOGENY W ŁAZIENCE
Odwrócony przepływ powietrza w instalacji ?
sciana z bali i gabka
Jakie zelazko kupic?