Mikrofalówka

1. Data: 2003-09-16 15:46:34

Temat: Mikrofalówka
Od: "Małgorzata Kasiewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
proszę o radę jaką mikrofalówę kupić, zależy mi ma trwałości urządzenia i
jego fukcjonalności,
wiem że powinna posiadać gril kwarcowy.
Serdecznie dziękuję.
MK

1. Data: 2003-09-16 16:57:24

Temat: Re: Mikrofalówka
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Kasiewicz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> proszę o radę jaką mikrofalówę kupić, zależy mi ma trwałości urządzenia i
> jego fukcjonalności,
> wiem że powinna posiadać gril kwarcowy.

To przede wszystkim zależy, do czego będziesz używac tej mikrofali. Jeśli do
odgrzewania potraw i od czasu do czasu zrobienia kiełbaski z grilla, to weź
najprostszą jaką znajdziesz i która nie będzie wynalazkiem firmy krzak tylko
jakiejś markowej. Wszystkie bajery typu automatyki wagowe, zmienne kierunki
obrotów, termoobiegi, wodotryski, bulbulatory i przystawki do karmienia
pieska w 90% nie są wcale wykorzystywane.
Natomiast jeśli jesteś pewna, że będziesz z tego wszystkiego korzystać, że
kurczak upieczony mikrofalami jest dla ciebie czymś smacznym (bleeee!!!!) i
że będzie ci się chciało w to bawić - wtedy takich modeli skolko ugodno. Z
tą samą zasadą: nie kupować wynalazków.
Z modeli średniopółkowych tradycyjnie polecam Whirlpoola, z niższych półek -
LG, z wyższych - produkty BSH (Bosch i Siemens).

J.

1. Data: 2003-09-17 06:30:16

Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozostaje zasadnicze pytanie: czy mikrofala jest do zabudowy, bo jeżeli tak
to większość dobrych (Bosch,Siemens,AEG...) jest w cenie 2500zł. Na tym polu
dobrym wyborem może być LG 806BLR, która przy cenie 1400zł(+ jeszcze ramka
do zabudowy) oferuje wszystko łącznie z termoobiegiem.

1. Data: 2003-09-17 07:01:12

Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomekl <t...@g...com.pl> napisał(a):

> [...]
> dobrym wyborem może być LG 806BLR, która przy cenie 1400zł(+ jeszcze ramka
> do zabudowy) oferuje wszystko łącznie z termoobiegiem.

Jesli nie masz nic przeciwko niemieckiej firmie TEKA to możesz kupić ich
mikrofale pod zabudowę za 1000 i 1200 zł w zależności od modelu. Mówię tutaj
o Amice, dla które ta firma składa fale w Portugali. Ja kupiłem model z
elektronicznym programatorem, grilem i innymi bajerami za 1200 zł.
http://www.amica.com.pl/prods.php?t=amw-20be&cID=82
Pzdr.

1. Data: 2003-09-17 07:14:20

Od: "Małgorzata Kasiewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki za opinie.
Mikrofala nie jest pod zabudowę.Zleży mi najbardziej na jej funkcjonalności
a nie na różnych bajerach.Nie wiem też czy gotowanie na parze to bajer czy
wykorzystywana funkcja?
Normalną kuchnię z elektrycznym piekarnikiem,termoobiegiem i opiekaczem
posiadam.
Pozdrawiam MK

1. Data: 2003-09-17 21:51:29

Od: "Julita" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszę o radę jaką mikrofalówę kupić, zależy mi ma trwałości urządzenia i
> jego fukcjonalności,
> wiem że powinna posiadać gril kwarcowy.

To tez zalezy od tego, czy masz/planujsz miec piekarnik i jaki.
Ja mam w kuchence piekarnik z bajerami (termoobieg, grill itp), wiec
mikrofalke mam najprostsza na swiecie i uzywam jej glownie do rozmrazania,
odgrzwania, przygrzewania (fakt ze piekarnika to juz prawie wcale nie
uzywam, ale potencjlne mozliwosci posiadam :-).
Wez tez pod uwage wielkosc mikrofali - w typowej kaczka do pieczenia sie nie
zmiesci, a w typowym pikerniku owszem.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-09-22 01:58:58

Od: "Grzegor" <G...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomekl" <t...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dobrym wyborem może być LG 806BLR, która przy cenie 1400zł(+ jeszcze ramka
> do zabudowy) oferuje wszystko łącznie z termoobiegiem.

Gdzie mozna kupić taką ramkę ?
Grzegorz

zmywarka zaczęła gorzej zmywać...
grzejnik łazienkowy