Re: Milion Ukraińców

1. Data: 2016-01-21 12:46:17

Temat: Re: Milion Ukraińców
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:
> Podobno się gdzieś po Polsce tuła, widział ich ktoś, czy może to jednak
> jakaś choroba, omamy, Beaty "mam milion brożek" Wielkiej?

Istota sprawy jest inna, ci ukraińcy tutaj pracują.

2. Data: 2016-01-21 14:56:58

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 12:46:18 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:

> Istota sprawy jest inna, ci ukraińcy tutaj pracują.

Nie tylko. Także się uczą. Ale o nie, NIE dla naszego dobra...
http://www.warszawskagazeta.pl/felietony/jadlospis/i
tem/506-hodujemy-weza-na-wlasnej-piersi
Głupi my Polacy, historia nas niczego nie uczy...

https://www.youtube.com/watch?v=IRK63hszd3I
Miałam to zlinkować w samą Wigilię, ale to nie jest czas na takie sprawy. Ale dziś
SERDECZNIE polecam wszystkim tę opowieść!

Petru - nowoczesny Bronek (re: KOD walczy!)
Wciaz pedaly
Portret psychologiczny wyznawcy Korwina
Re: Milion Ukraińców
Neron