Wciaz pedaly

1. Data: 2016-01-21 10:59:47

Temat: Wciaz pedaly
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://www.pch24.pl/brak-przywilejow-dla-teczowych--
nowelizacja-kodeksu-karnego-nie-uwzgledni-mowy-niena
wisci,40716,i.html

Brak przywilejów dla "tęczowych"? Nowelizacja kodeksu karnego nie uwzględni "mowy
nienawiści"
Data publikacji: 2016-01-21 09:02

Środowisko LGBT oraz postępowe media od dłuższego czasu domagają się prawnej
penalizacji tzw. "mowy nienawiści". W ich opinii krytyka homoseksualizmu powinna być
zabroniona. Prawdopodobnie się zawiodą. Wiele wskazuje, że szef resortu
sprawiedliwości, Zbigniew Ziobro, nie podziela opinii "tęczowych" o konieczności
takich zmian w kodeksie karnym.

Obecnie pojęcie "mowy nienawiści" dotyczy osób znieważonych ze względu na
przynależność do jakiejś rasy, grupy etnicznej lub narodu, wyznania lub jego braku.
Zdaniem aktywistów LGBT lista powinna zostać rozszerzona o przedstawicieli ich
społeczności.

W ocenie Sylwii Spurek, zastępcy Rzecznika Praw Obywatelskich ds. równego
traktowania, konieczność nowelizacji polskiego prawa, zgodna z żądaniami środowiska
gejowskiego, wynika z traktatów międzynarodowych.

Wiele jednak wskazuje, że innego zdania jest minister sprawiedliwości, Zbigniew
Ziobro. Prace nad oczekiwanymi przez subkulturę LGBT zmianami mają nie być
prowadzone, o czym na falach radia TokFM poinformowała Spurek.

Przyjazne homoseksualizmowi media już prześcigają się w atakach pod adresem szefa
resortu sprawiedliwości. "Ziobro robi krok wstecz. Nie obroni osób LGBT przed mową
nienawiści" - głosi tytuł artykułu natemat.pl. Portal cytuje również opinie
"tęczowych" aktywistów oczekujących od partii Nowoczesna Ryszarda Petru
reprezentowania ich interesów w Sejmie.

--
Smart questions to stupid answers

2. Data: 2016-01-21 11:34:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To ewidentne łamanie prawa i będą sankcje, bo Polska upada na lini cywilizowanego
państwa. To tak jakby na Bieszczady nie wolno było kwiczeć z nienawiści, a na
Podkarpacie wolno kwiczeć z nienawiści, to znaczy nie grozi kara.
Tym samym na Podkarpaciu będzie dużo przemocy fizycznej. Bo język nienawiści prowadzi
do przemocy.
Tym samym o wiele przyjemniej, cywilizowaniej, bedzie żyło się w Bieszczadach, a
Podkarpacie to jakaś dzika dzicz, nie przestrzegająca praw człowieka.
Tym samym Unia zaznaczy upadek cywilizacyjny tego regionu i będą sankcje, aby
politycy przywrócili cywilizowane normy prawne. Nie podoba się wypierdalaj do Rosji,
tam masz jeszcze wiele dziczy, bo do cywilizacji się nie nadajesz, tym bardziej
szkodzą tacy Polsce. Bo jesteście antypolskim pierdolstwem.

3. Data: 2016-01-21 17:02:42

Temat: Re: Wciaz pedaly
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-21 o 10:59, b...@g...com pisze:

> Brak przywilejów dla "tęczowych"?

Zakaz dyskryminacji i opluwania to przywilej dla dyskryminowanych i
opluwanych?
Wam się już całkiem w tych pustych łbach pokręciło...

Ciekawe dlaczego ludziom, którzy nie mają wątpliwości co do swojej
tożsamości płciowej "tęczowi" nie przeszkadzają?
Czemu wy się tak tych ludzi boicie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2016-01-21 18:21:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-01-21 17:02, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

Naprawdę piękni podobają się wszystkim.

5. Data: 2016-01-21 18:37:56

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 10:59:48 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:
> [...]
sprawiedliwości, Zbigniew Ziobro, nie podziela opinii "tęczowych" o konieczności

Oby. Precz z homoterrorem! Dość już go jest wszędzie.

6. Data: 2016-01-21 18:45:08

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 17:03:01 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> Ciekawe dlaczego ludziom, którzy nie mają wątpliwości co do swojej
> tożsamości płciowej "tęczowi" nie przeszkadzają?

TECZOWI - przeszkadzają. Nie przeszkadzają natomiast homoseksualiści.

> Czemu wy się tak tych ludzi boicie?

Strach to zupełnie błędne określenie.
OBAWĘ budzi homoterror "tęczowych". ZWYKLI (sorry, że nie użyję określenia NORMALNI)
homoseksualiści obawy nie budzą, oni nie chodzą na manify i nie startują w wyborach w
celu forsowania Nowego Porządku Świata (zabieranie ludziom dzieci choćby).
Ty nie odróżniadz HOMOSEKSUALIZMU od RUCHU homoseksualistów. :->

7. Data: 2016-01-22 04:35:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

celu forsowania Nowego Porządku Świata (zabieranie ludziom dzieci choćby).
Ty nie odróżniadz HOMOSEKSUALIZMU od RUCHU homoseksualistów. :->

Raczej przeszkadzają czuby co ryja drą na spokojnych homków, to trzeba leczyć, bo
sieją terror nienawiści i to dotyczy wszystkich, bo bolszewik tylko toleruje szary
tłum.

8. Data: 2016-01-22 17:49:55

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> startują w wyborach w celu forsowania Nowego Porządku Świata (zabieranie
> ludziom dzieci choćby). Ty nie odróżniadz HOMOSEKSUALIZMU od RUCHU

Tak mi się wydaje, że walisz grochem o ścianę.
Nie dotrze, kto by tam tęczowego od homoseksualisty odróżniał.

9. Data: 2016-01-22 18:44:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
- pokaż cytowany tekst -
Tak mi się wydaje, że walisz grochem o ścianę.
Nie dotrze, kto by tam tęczowego od homoseksualisty odróżniał.

Przecież to są chorzy idioci, już segregacje śmieci oskarżają że to gender.......

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
518992,min-srodowiska-kasuje-spoty-o-segregacji-smie
ci-bo-wystapil.html

10. Data: 2016-01-22 23:05:54

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-22 o 17:49, krys pisze:
> [...]

Aaaa! To tak jak mi przeszkadzają fanatycy religijni, a nie
przeszkadzają ludzie wierzący...
Teraz rozumiem!

No właśnie.
OBAWĘ budzi religijny terror fanatyków. ZWYKLI wierzący obawy nie budzą,
oni nie chodzą na manify i nie mieszają religii do polityki, a już na
pewno nie forsują Swojego Porządku świata.

(Zabieranie ludziom kasy choćby).

> Ty nie odróżniadz HOMOSEKSUALIZMU od RUCHU

Ty nie odróżniasz wierzących od ruchu fanatyków religijnych.

> Tak mi się wydaje, że walisz grochem o ścianę.
> Nie dotrze, kto by tam tęczowego od homoseksualisty odróżniał.

Tak mi się wydaje, że walę grochem o ścianę.
Nie dotrze, kto by tam fanatyka od wierzącego odróżniał.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Portret psychologiczny wyznawcy Korwina
Re: Milion Ukraińców