Re: Milosc a Zauroczenie

Data: 2000-03-23 20:37:55
Temat: Re: Milosc a Zauroczenie
Od: "Krzysztof Kunowski" <k...@k...net.pl>

Atomic napisał(a) w wiadomości: ...
>Od jakiegos czasu glowie sie nad roznica miedzy tymi pojeciami... napewno
>oba sa pozytywne, i chyba zauroczenie jest silniejsze, ale za to
>krotkotrwale, a milosc na odwrot... w takim razie, czy mozliwe ze okresowo
>wystepuje zauroczenie, ktore przeslania milosc, a potem ono przechodzi i
>pozostaje milosc?
>
>Tak wogole to czy ktos bylby w stanie miej wiecej opisac roznice miedzy tym
>co mysli badz czuje osoba zakochana a co osoba czuje zauroczona :)
>
>pisze to nie tylko tak sobie ;)
>
>pozdrawiam, a...@f...com.pl

> [...]
milosc. Z zakochania moze powstac milosc, ale nie musi. Kocha mozna rozne
osoby, bez wzgledu na ich wiek i plec, rodzicow, meza, babcie, przyjaciolke,
i jest to jakosciowo mniej wiecej to samo, bo opiera sie nie na uczuciach
(jak zakochanie), ale na pewnej przyjetej postawie i kierunku dzialania.
Zakochanie/zauroczenie to emocje, uczucia, zawrot glowy itp. Tak mysle.
Julia.