Miłość i seks

111. Data: 2010-03-16 14:50:49

Temat: Re: Miłość i seks
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Mar 2010 23:52:11 +0100, Ender napisał(a):

> Kapuś ;-P

Pisałam o moich konkretnych wrażeniach w konkretnym szpitalu, w konkretnej
sytuacji i w konkretnym zestawieniu z sobą samą podczas porodu. I tylko tam
użyłam określenia o świniach. No ale Paulinka i Natek oraz inne panie jak
zwykle w moją stronę mają ustawione "szerokie pasmo odczuwania", więc tak
też wygląda potem ich przekaz :-)
--

Ikselka.

112. Data: 2010-03-16 14:52:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Mar 2010 23:52:35 +0100, Paulinka napisał(a):

> To żeby była równowaga, miewam okropne PSM ;)

Bzdura - prochy je likwidują i po krzyku. Wyolbrzymiasz. Natek na pewno
potwierdzi :->
--

Ikselka.

113. Data: 2010-03-16 14:52:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jest to kolejne kłamstwo w Twoim wykonaniu, a gdzie tu miejsce na mój do
> Ciebie szacunek?

Mam Ci przypominać Twoje własne opowieści na temat porodów innych
kobiet? To są fakty XL, a z faktami się nie dyskutuje. Nie, nie
zamierzam odgrzewać starych kotletów.

--

Paulinka

114. Data: 2010-03-16 14:52:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Mar 2010 23:54:17 +0100, Paulinka napisał(a):

> Krasnoludek kronikarz jak u Konopnickiej ;)

On nie przetwarzał kaszy na groch.
--

Ikselka.

115. Data: 2010-03-16 14:58:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:00:03 +0100, Ender napisał(a):

> W okresie PMS hormony wpływają na stan umysłu i świadomości?

A nie wpływają??? - nie tylko podczas PMS, vide także depresja poporodowa,
która może przybrać postać ciężką (agresja wobec siebie lub dziecka lub
jedno i drugie), albo lekką (co sama przeżyłam i wspominam z przerażeniem,
kiedy to pierwsze kilka godzin po cesarskim cięciu byly wypełnione
poczuciem winy, bo absolutnie nie miałam ochoty zajmować się swoim
dzickiem, a przecież pamiętałam, ze w poprzednim przypadku tak nie było;
oczywiście już po paru godzinach sytuacja się diametralnie zmieniła i
unormowała, dałabym się pokroić w milimetrowe plasterki za moje dziecko i
tak jest do dziś).
--

Ikselka.

116. Data: 2010-03-16 15:08:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Bzdura - prochy je likwidują i po krzyku. Wyolbrzymiasz. Natek na pewno
> potwierdzi :->

Nie biorę prochów, bo nie mogę.

--

Paulinka

117. Data: 2010-03-16 15:11:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> On nie przetwarzał kaszy na groch.

On tylko kronikował proces przetwarzania.

--

Paulinka

118. Data: 2010-03-16 15:16:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 15:52:14 +0100, Paulinka napisał(a):

> Mam Ci przypominać Twoje własne opowieści na temat porodów innych
> kobiet? To są fakty XL, a z faktami się nie dyskutuje. Nie, nie
> zamierzam odgrzewać starych kotletów.

Ależ proszę, przypomnij. Wąśnie na to czekam, to sobie coś tu wyjaśnimy,
nie będziemy uciekać w uogólnienia.
--

Ikselka.

119. Data: 2010-03-16 15:27:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tnij.org/f7cg

--

Paulinka

120. Data: 2010-03-16 21:43:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 16:08:52 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie biorę prochów, bo nie mogę.

Przeciwbólowych?
--

Ikselka.