Miłość i seks

191. Data: 2010-03-17 21:20:03

Temat: Re: Miłość i seks
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Bo jestem. Tego światka tutaj.

To tylko takie mylne wrażenie. No niestety. Im bardziej chcesz, tym
mniej jesteś. Tak mi jakoś wychodzi.

Ewa

192. Data: 2010-03-17 21:22:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 21:38:07 +0100, XL napisał(a):

> D(...)
> I tak dalej. Jak ja dużo wiem o życiou - sama się podziwiam, ale z
> przyjemnością przyjmuję podziw od innych. Widocznie mało wiedzą.

A w ogóle to uwielbiam, jak sobie o PMS opowiadają kobiety, o których wiem,
że od lat zażywają tabletki antykoncepcyjne, które jak wiadomo nie
dopuszczają w ogóle do jajeczkowania, a wiec tym samym do normalnego cyklu
przemian hormonalnych w organizmie kobiety, a "miesiaczka" jest tutaj tylko
rzekoma, jako reakcja macicy na zaprzestanie podawania hormonów. :-D
--

Ikselka.

193. Data: 2010-03-17 21:23:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 22:20:03 +0100, medea napisał(a):

> To tylko takie mylne wrażenie. No niestety. Im bardziej chcesz, tym
> mniej jesteś. Tak mi jakoś wychodzi.
>
> Ewa

Ci. Pa.
:-)
--

Ikselka.

194. Data: 2010-03-17 21:29:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Zależy kto i w jakiej chwili.
> Jednak z uwagi na swoje podejście do mnie,
> zawsze już będziesz nieuprzejma,
> nawet jak czasem będziesz się starać mnie nie zdyskredytować
> wiadomo za co i innych mnie nie krytykujących lub obrazić ;-)

Ender moja najlepsza przyjaciółka miała romans ze swoim kumplem
(przykładnym mężem i ojcem). Nie skreśliłam jej za to, ale też nigdy nie
kryłam swojego negatywnego stosunku do tego, co zrobiła.
Podobnie jest z Tobą. Mamy pecha, ze rozmawiamy na tematy drażliwe.
Porozmawiaj ze mną o czymś innym, zauważysz, że traktuję Cię jak każdego
dyskutanta.

--

Paulinka

195. Data: 2010-03-17 21:44:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Zobaczę.
> Chyba jednak i tak musiałbym wiedzieć, z kim właściwie rozmawiam.

Nie rozumiem powyższego zdania.

--

Paulinka

196. Data: 2010-03-17 21:57:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> I po nóżkach mam zgadnąć, czego w nim nie rozumiesz?

To jest ta Twoja uprzejmość. Ok, zanotowane.

--

Paulinka

197. Data: 2010-03-17 22:11:15

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ci. Pa.
> :-)

No to pa Ci. :)

Ewa

198. Data: 2010-03-17 22:13:05

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> przemian hormonalnych w organizmie kobiety, a "miesiaczka" jest tutaj tylko
> rzekoma, jako reakcja macicy na zaprzestanie podawania hormonów. :-D

Ja nie zażywam. Mogę już opowiadać?

Ewa

199. Data: 2010-03-17 22:13:31

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie prowadziłam kalendarza, ale może kiedyś zacznę.

Proszę bardzo. Ja nie będę wtedy musiała. :)

Ewa

200. Data: 2010-03-17 22:13:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ja nie zażywam. Mogę już opowiadać?

Ja też nie, ale XL to chyba o jakiś swoich koleżankach mówi.
--

Paulinka

Święta krowa
SLABICIE MNIE...