Minerały Schindele.

1. Data: 2006-08-29 09:59:19

Temat: Minerały Schindele.
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie coś na temat minerałów Schindele?
Nie chodzi mi o opis, który jest na stronach www,
ale czy praktycznie je stosował. Czy warto?
W składzie jest tlenek glinu (11,8%) - czy to ma sens?
Glin to trucizna, czyż nie?
Pozdrawiam,
jangr.

2. Data: 2006-08-29 12:08:47

Temat: Re: Minerały Schindele.
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> ale czy praktycznie je stosował. Czy warto?
> W składzie jest tlenek glinu (11,8%) - czy to ma sens?

..dlaczego nagle mialby ci tlenek glinu zaszkodzic?....tobie juz nic nie
zaszkodzi....

3. Data: 2006-08-29 12:22:45

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> ..dlaczego nagle mialby ci tlenek glinu zaszkodzic?....tobie juz nic nie
> zaszkodzi....

A ty się nie odzywaj, bo się na tym nie znasz.

4. Data: 2006-08-29 12:40:45

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ty się nie odzywaj, bo się na tym nie znasz.

...i znowu robisz z siebie publicznie matola, bo ja gdybym sie nie znal to
bym, ci nie napisal tego co napisalem, natomiaqst ty nie mozesz ocenic
prawidlowo tego co napisalem, bowiem nie masz jak widac o tym bladego pojecia
zadajac tego typu pytanie na grupie dyskusyjnej...

.wiec powtarzam jeszcze raz: tobie nic juz nie jest w stanie zaszkodzic...
mozesz wiec smialo kupic ten preparat...dokup tez srebro koloidalne....na
zwiekszenie odpornosci szczegolnie na ...wiedze....

-----
Jeff

5. Data: 2006-08-29 12:54:41

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozesz wiec smialo kupic ten preparat...dokup tez srebro koloidalne....na
> zwiekszenie odpornosci szczegolnie na ...wiedze....

Powtarzam jeszcze raz - ty się nie odzywaj, bo się na tym nie znasz.
Proooszęęę.
Gdybyć cokolwiek na ten temat wiedział, to byś również wiedział, że ostatnio
związki glinu są uważane za toksyczne i glinu nie stosuje się go np.
do preparatów zwalczających nadkwaśność (jak np. gelatum
alumini phosphorici). Wycofuje się też z kuchni (naczynia, folie).
Ale teraz już wiesz. Masz to ode mnie za darmo.

6. Data: 2006-08-29 12:56:21

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr wrote:

> Czy ktoś wie coś na temat minerałów Schindele?
> Nie chodzi mi o opis, który jest na stronach www,
> ale czy praktycznie je stosował. Czy warto?

Hawaiian energizer i do tego mumio zamiast mineralow.

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com

7. Data: 2006-08-29 13:12:49

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> alumini phosphorici). Wycofuje się też z kuchni (naczynia, folie).
> Ale teraz już wiesz. Masz to ode mnie za darmo.

Przeciez ci tlumacze matolku, poraz trzeci, ze tobie juz nic nie moze
zaszkodzi....wiec czym sie przejmujesz .....nadal nie dociera?

..wsadz sobie twoje dorady darmowe do tylka....ja cie o nie nie prosilem wiec
ich mi nie dawaj, przeciez to ty tutaj skamlesz o dobra rade...i byc moze
za to na taka osobe ktora ci dobrze doradzi, pozniej doniesiesz gdzie trzeba.....

====
Jeff

8. Data: 2006-08-29 13:22:35

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ich mi nie dawaj, przeciez to ty tutaj skamlesz o dobra rade...i byc moze
> za to na taka osobe ktora ci dobrze doradzi, pozniej doniesiesz gdzie

Drogi Panie Jeff, jesteś zwykły cham, ot co.

9. Data: 2006-08-29 13:46:50

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Drogi Panie Jeff, jesteś zwykły cham, ot co.

...tylko dlatego, ze udawadniam ci ze ty w wyjatkowo prymitywny i chamski
sposob klamiesz i oszukujesz opty_kulego ?...he, he, he....

..no i nerwy cos slabiutkie, oj slabiutkie kretaczu....
======
Jeff

10. Data: 2006-08-29 17:26:31

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ty się nie odzywaj, bo się na tym nie znasz.
To była odzywka człowieka mieniącego się kulturalnym...Sam się
panoramuje...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

chipsy
Rozważania nad żywieniem optymalnym.