Minerały Schindele.

11. Data: 2006-08-30 01:31:52

Temat: Re: Minerały Schindele.
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> To była odzywka człowieka mieniącego się kulturalnym...Sam się
> panoramuje...:)))

...panora...co? ...sluchajcie no obywatelu, kulego Danielu Figlarz, wystarczy
ze wy sie tutaj dostatecznie panoramujacie z ta wasza optykultura, optyetyka.
optywiedza, optyuczciwoscia i optyobiektywnoscia....

...jestescie wiernym adwokatem diabla....?..po co sie wiec wtryniacie w kazdy
post? ...zaluzcie sobie wreszcie jakies forum na Ukrainie i tam nawijajcie te
wasze pierdoly....tu jest forum polskie...

======
Jeff

12. Data: 2006-08-30 14:05:37

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Drogi Panie Jeff, jesteś zwykły cham, ot co.

To _JEST_ Annaklay, czyli "chamka"... ;[

Dokładnie TAK SAMO obecna Jeff "dyskutowała" z Tobą jako Annaklay ponad 2 lata temu
w bardzo ciekawym wątku, w którym nawet wyjaśnia dlaczego lubi zmieniać nicki:
http://tiny.pl/7ctz ;)
I jak widać - obecnie, nadal nie lubi Twojego cyt. "obleśnego" ;P (prowokacyjnego
zresztą
w tym wypadku) zwrotu per "Droga..." ;>

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Czlowiek czesto zachowuje sie troche zbyt agresywnie, kiedy czuje sie zagrozony.
Annaklay

13. Data: 2006-08-30 15:49:03

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> [...]

> http://tiny.pl/7ctz ;)
> I jak widać - obecnie, nadal nie lubi Twojego cyt. "obleśnego" ;P

..jesli nadal bedziecie obywatelko kulezanko tutaj w ten sposob
"dyskutowali", zgosze was tam gdzie bedzie zgloszony Ali, zwaszcza ze juz
sporo sobie tutaj nagrabilas...beda cie byc moze tylko leczyc:)

..a Jangr niech sie w koncu ustosunkuje do postu ktory do niego napisalem i
wyjasni dlaczego oszukuje ludzi i twierdzi, ze stosuje diete, ktorej naprawde
nie stosuje:

http://glinki.com/?l=3d5u2z

=====
Jeff

14. Data: 2006-08-30 16:02:53

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> http://tiny.pl/7ctz ;)
> I jak widać - obecnie, nadal nie lubi Twojego cyt. "obleśnego" ;P (prowokacyjne

..acha, jeszcze jedno....dziwie sie, ze do tej pory jeszcze wladze sekty nr 1
(ortodoksyjna DO) oraz sekty 2 (departament sekty prowadzony przez TT i W)..
jeszcze nie skojarzyly kto walnie przyczynil sie do skompromitowania diet
niskoweglowodonowych i rozlozenia optybiznesu na cztery lopatki:)

...powinnas dostac medal z buraka, za to co dla tego ruch dietetycznego w
Polsce zrobilas....jestes wyjatkowo "skuteczna", co sie przeklada na to, ze
wiekszosc z ponizej podanych stron internetowych juz nie istnieje badz swieci
pustakami...

http://mlodziez.optymalni.one.pl/?strona=linki

.he...he...he..

=====
Jeff

15. Data: 2006-08-30 16:57:06

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "dyskutowali", zgosze was tam gdzie bedzie zgloszony Ali, zwaszcza ze juz
> sporo sobie tutaj nagrabilas...beda cie byc moze tylko leczyc:)

To ty jeszcze mnie sieroto nie zgłosiłaś??? Zgłoś jak najszybciej... Im więcej
swoich
adwersarzy zgłosisz - tym lepiej cię poznają... ;P

Krystyna

16. Data: 2006-08-30 17:27:59

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

więcej swoich
> adwersarzy zgłosisz - tym lepiej cię poznają... ;P

..to nie sa adwersarze tylko chuligani i oszusci wirtualni i ty do nich tez
obywatelko kulezanko nalezysz....:)

..cos czesto ostatnio zmieniasz serwery....boisz jednak czegos?.....:)

http://glinki.com/?l=adyuw7

...niepotrzebnie sie trudzisz, bo ja trzymam reke na pulsie...he..he...he...

no dobra, a teraz spadaj, bo zaczynasz mnie zalosna emerytko nudzic...

=====
Jeff

17. Data: 2006-08-30 18:03:25

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obywatelko kulezanko nalezysz....:)
>
> ..cos czesto ostatnio zmieniasz serwery....boisz jednak czegos?.....:)

Znowu masz zwidy, niekumata Annoklej...?

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.m
isc.dieta&aid=32029725
Nawet w przypadku bardzo drastycznego naruszenia norm etycznych, sprawa moze sie
zajac prokurator, bo mozna zidentyfikowac dane wirtualnego agresora. Annaklay

18. Data: 2006-08-30 20:35:08

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wiekszosc z ponizej podanych stron internetowych juz nie istnieje badz swieci

Bredzisz jak zawsze, Handziu... większość tych stron już nie istnieje w twojej
głowie.

A swoją drogą, nikt tak dobrze nie reklamuje DO jak ty, żałosna Jeff... ;)

Krystyna

19. Data: 2006-09-07 05:18:11

Od: Agryppa <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl wrote:

> To była odzywka człowieka mieniącego się kulturalnym...Sam się
> panoramuje...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Jurek M - to pewnie ma Cię odbudować,prawda? Typu Jurek Mierzwiński, albo
Macierewicz, albo jeszcze inny WAŻYNY Jurek w Polsce.

Gówno jesteś i tyle. W Konstancinie możesz nawet sobie mieszkać a do
Warszawiaków i tak nigdy nie dosięgniesz !

Agryppa

chipsy
Rozważania nad żywieniem optymalnym.
Do wegenastolatków.