Ministra pomysl kolejny

1. Data: 2006-11-02 17:39:26

Temat: Ministra pomysl kolejny
Od: "Roberto" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje tez wprowdzic dla rodziców kategoryczny zakaz nabywanie
telefonów dla dzieci. Kazdy rodzic powinien podpisywac liste
lojalnosci wobec LPR. Spodenki czarne, majtki czarne, skarpety czarne,
koszulka czarna, wlosy czarne (blad farbowac!) i wszystkie spiete w
jednego kucyka! Chlopców golimy na zapalke. Uczen, który ma
dlugie wlosy i nie jest odpowiednio zaczesany to skandal!

http://wiadomosci.onet.pl/1427456,11,item.html

A ja debilny liberal myslalem, ze trzeba zmniejszyc do 20 uczniów
klasy bo w naszych szkolach powstaja klasy po 40 uczniów a
ministerstwo ma to w nosie.

2. Data: 2006-11-02 18:09:39

Temat: Re: Ministra pomysl kolejny
Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Roberto" <d...@p...fm> napisal w wiadomosci
s.com...

Nie zrozumiales pomyslu Giertycha (albo to ja go zle rozumiem). Wedlug mnie nie
mówi on o zakazie POSIADANIA przez dziecko w szkole telefonu, ale jedynie o
zakazie korzystania z niego w czasie lekcji. A to chyba oczywiste. Ja równiez -
bedac nie uczniem, a nauczycielem - wylaczam dzwonek w telefonie, gdy ide na
lekcje i wszyscy moi znajomi wiedza, ze w czasie pracy mozna do mnie zadzwonic
tylko w sprawie zycia i smierci, a i to pewnie nie odbiore, ale oddzwonie w
czasie przerwy. W czasie lekcji 100% czasu poswiecam swoim uczniom - i oczekuje,
ze oni 100% czasu w czasie lekcji poswieca mi (a nie rozmowom czy sms-om).

3. Data: 2006-11-02 18:14:56

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

locke napisał(a):
> [...]
> ze oni 100% czasu w czasie lekcji poswieca mi (a nie rozmowom czy sms-om).

słusznie

4. Data: 2006-11-02 18:15:45

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roberto napisał(a):
> Proponuje tez wprowdzic dla rodziców kategoryczny zakaz nabywanie
> telefonów dla dzieci.

czyli uważasz, że uczniowie mogą podczas lekcji rozmwiac przez komórki?

5. Data: 2006-11-02 19:25:15

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Roberto" <d...@p...fm> napisal w wiadomosci
s.com...
<...>
>Uczen, który ma
>dlugie wlosy i nie jest odpowiednio zaczesany to skandal!
>http://wiadomosci.onet.pl/1427456,11,item.html
Mam nadzieje, ze beda przepisy wykonawcze o tym: "jak zabierac tetelefony"?

>A ja debilny liberal myslalem, ze trzeba zmniejszyc do 20 uczniów
>klasy bo w naszych szkolach powstaja klasy po 40 uczniów a
>ministerstwo ma to w nosie.
Ministerstwo (w porozumieniu z innymi tak planuje, a nie ma w nosie) z
zalozenia maja byc DUZE klasy.
To mniejsze koszty. Co zaoszczedza jest do dyspozycji rzadu.
RomanO

6. Data: 2006-11-02 20:35:37

Od: "Roberto" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

locke napisał(a):
> [...]
> ze oni 100% czasu w czasie lekcji poswieca mi (a nie rozmowom czy sms-om).

Doskonale zrozumiałem. To już jest w szkołach, ale dla LPR to widać
nowość. W normalnym świecie to jest normalność ale świat pana
ministra jest inny. Równie dobrze Giertych może kazać pomalować
wszystko na jeden kolor. Zamiast wymyślać pierdoły niech zmniejszy
klasy do 20 uczniów. To może nakazać

7. Data: 2006-11-02 20:37:23

Od: "Roberto" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Klara Bemol napisał(a):

> czyli uważasz, że uczniowie mogą podczas lekcji rozmwiac przez komórki?
Nie. Uczniowie na lekcji nie rozmawiają przez komórki bo to jest już
od lat zakazane w każdej szkole

8. Data: 2006-11-02 20:40:58

Od: "Roberto" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

RomanO napisał(a):
> [...]
> zalozenia maja byc DUZE klasy.
> To mniejsze koszty. Co zaoszczedza jest do dyspozycji rzadu.

Zgadza sie. Czyli nic się nie zmieni i będziemy dalej organizować
fora, gadać o szkołach z komandosami, rozmawiać o tym jak naprawić
naszą szkołę. A całą winę zwalimy na system edukacji i np.
nauczycieli.

9. Data: 2006-11-02 21:03:55

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roberto" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
ps.com...

>Nie. Uczniowie na lekcji nie rozmawiają przez komórki bo to jest już
>od lat zakazane w każdej szkole

No chyba jednak nie, jeżeli co pewien czas pojawiają się nagrania nie zawsze
chlubnych wydarzeń z lekcji.

10. Data: 2006-11-02 21:18:14

Od: "Roberto" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

locke napisał(a):
> Użytkownik "Roberto" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
ps.com...

> No chyba jednak nie, jeżeli co pewien czas pojawiają się nagrania nie zawsze
> chlubnych wydarzeń z lekcji.

Przed szkołą pozabierasz uczniom telefony i będziesz im grzebał w
teczkach? Mam pomysł. Portier pewnie nie ma co robić więc on będzie
miał skład telefonów. Tu wcześniej pewien gość napisał, że
wycisza telefon. Też może nagrać ucznia a ten nic o tym nie wie. I
odwrotnie jest tak samo

Zadania z fizyki.
Etologia/ psychozoologia
Giertych a samobojstwo Ani